פינוי דירה במודיעין של השכנה האספנית שלכם זו משימה לצוות מומחה פינוי דירה

שי פינוי דירה במודיעין

פינוי דירה במודיעין של השכנה האספנית – השכנה שלכם היא אספנית כפייתית ואתם רוצים לעזור לה? התקשרו אלינו עוד היום! אנחנו בחברת מומחה פינוי דירה מאמינים שכל אדם יכול לחיות בדירה מאורגנת ומסודרת, ולכן אנחנו יכולים לעזור לשכנה האספנית שלכם .

יש לנו צוות מעולה שיש לו ניסיון רב בתחום של פינוי דירות של אספנים באזור מודיעין, כך שאנחנו הצעד הראשון של השכנה שלכם לקראת חיים מאורגנים יותר התקשרו אלינו עוד היום לטלפון מספר: 03-9240718 ונשמח לעמוד לרשותכם .

אם אתם רואים את השכנה שלכם עולה במדרגות בכל יום כאשר שקיות פלסטיק בידיה והיא לא מפסיקה לאסוף עוד ועוד דברים וחפצים הביתה, כנראה שמדובר על עוד מקרה של אספנות כפייתית .

אם אתם מעוניינים לעזור לשכנה האספנית שלכם, אתם יכולים ליצור איתנו, חברת מומחה פינוי דירה, קשר, ואנו נשמח לשלוח את אנשי המקצוע שלנו כדי שיפנו את הדירה של השכנה שלכם מכל התכולה שלה התקשרו אלינו עוד היום, כי בחברת מומחה פינוי דירה מועסקים אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום של פינוי דירה במודיעין והאזור כולו .

אספנות או אגרנות כפייתית היא מחלת נפש לא נעימה, אשר כתוצאה ממנה אנשים אוספים מכל הבא ליד .

אישה שהיא אספנית כפייתית יכולה לצאת בוקר אחד מהבית כשידיה ריקות, ולשוב לביתה כשהיא עמוסה עם הרבה מאוד חפצים שהיא מצאה ברחוב כמו מחלות נפש אחרות, גם כאשר מדובר על אספנות כפייתית מדובר על מחלה אשר מחמירה ככל שחולף הזמן, ולכן יש לטפל בה כשהיא רק מתחילה .

היא יכולה להתחיל כבר בשנות הנעורים, אך האמת היא, שבהרבה מהמקרים היא לא מטופלת בזמן בתחילה יכולים האספנים הכפייתיים לאסוף רק קצת ציוד הביתה, או רק ציוד מסוג מסוים, וככל שהמחלה הופכת להיות יותר ויותר קשה, הם אוספים יותר אביזרים וחפצים .

אנשים שהם אספנים כפייתיים הם לרוב אנשים שאין להם בכלל חיי חברה, כי הם יודעים שהם לעולם לא יוכלו להזמין אף בן אדם אליהם הביתה כמו כן, לאספנים כפייתיים ברוב המקרים אין בכלל משפחה, כך שמי שצריך לדאוג להם בסופו של דבר הן הרשויות או השכנים .

יש הרבה מאוד מקרים שבהם השכנים מזמינים שירות של פינוי דירה במודיעין עבור השכן האספן שלהם, פשוט בגלל שמי שלב מסוים של המחלה, היא עלולה גם לפגוע בסובבים את האספן אם השכנה האספנית שלכם הגיעה למצב שהבית שלה כבר כל כך עמוס בציוד, עד שהיא לא יכולה להכניס לתוכו כבר עוד דברים, היא עלולה להתחיל להעמיס ציוד בחצר המשותפת של הבניין, או בחד המדרגות השל הבניין .

מובן שאם שלב כזה כבר הגיע, הרי שאתם, השכנים, כבר התחלתם מאוד לסבול ממחלת האספנות הכפייתית של השכנה שלכם, וטוב תעשו אם תזמינו לה שירות של פינוי דירה במודיעין.

מה השכנה שלכם אוספת?

האמת היא שאין חוקים לאספנות הכפייתית, כי כל אספן כפייתי יכול לאסוף דברים אחרים .

יש אספנים כפייתיים שמה שהם עושים זה לאסוף עיתונים קרועים, ויש כאלה שדווקא מעדיפים לאסוף בקבוקי פלסטיק שונים יש אספנים כפייתיים שמשקיעים את כל מרצם באיסוף של ריהוט ישן שאנשים זורקים לרחוב, ויש אנשים שדווקא מעדיפים לאסוף בגדים ישנים .

אין חוקים בכלל, וכל אספן אוסף דברים אחרים, אך יש דבר אחד שכן משותף לכל האספנים הכפייתיים, והוא העובדה שהם כולם חושבים שכדאי להם להמשיך לאסוף כדי שכלום לא יחסר להם יש לא מעט אספנים כפייתיים שאוספים קופסאות שימורים או אוכל קפוא, וכל האספנים הכפייתיים מגזימים מאוד באיסוף החפצים השונים, עד כי הם ממש זקוקים לשירות של פינוי דירה במודיעין כדי שיוכלו להמשיך לחיות .

חברה מקצועית מפנה

אם החלטתם שאתם רוצים לעזור לשכנה האספנית שלכם, תוכלו לעשות זאת, לפני הכל, על ידי חברה שנותנת שירותים של פינוי דירה במודיעין, כי ללא חברה מקצועית אין שום סיכוי להצליח לפנות דירה של אספנית כפייתית .

החברה המקצועית שולחת את האנשים שלה לדירה, כאשר הם לבושים בחליפות שיגנו עליהם מפני הריחות הנוראיים, והם מתחילים את תהליך הפינוי הארוך חשוב להבין כי פינוי של דירות אספנות הוא פינוי מאוד קשה, גם פיסית וגם נפשית .

פינוי דירה במודיעין אשר שייכת לאספנים כפייתיים זוהי עבודה קשה כי יש בה הרבה מאוד חפצים שצריך להוציא, ולכן יש צורך בהרבה אנשי צוות שיעבדו בו זמנית ויפנו את הדירה ביחד בנוסף לכך, פינוי של דירת אספנים הוא פינוי קשה גם מבחינה נפשית, כי מאוד לא נעים להיכנס לדירה של אספנים .

קשה לתאר במילים את מצב הדירות האלה ועד כמה הן עמוסות עד אפס מקום דירות אספנים הם, בנוסף לכל, דירות מאוד מוזנחות אשר במשך שנים רבות אי אפשר היה בכלל לנקות אותן, ולכן מדובר על מראות קשים במיוחד שאנשי הצוות צריכים לעמוד בהם בגבורה ולהתגבר עליהם .

לנקות היטב

אחרי שאנשי הצוות מצליחים לפנות את דירת האספנות, מגיע שלב חדש, אשר גם הוא קשה לא פחות, והוא למעשה השלב שבו מנסים להחזיר לדירה את המראה הקודם שלה, כלומר השלב שבו מתחיל הניקיון .

אנשי צוות מקצועיים מתחילים לנקות את הדירה, ויש להם עבודה גדולה מאוד לפניהם, כי קשה מאוד לנקות דירה שבמשך שנים לא ניקו אותה בכלל מדובר, מעבר לניקיון, על חיטוי של ממש של כל הדירה, וברוב המקרים נדרשת גם הדברה של הדירה כי חיות רבות ולא נעימות חיו בה במשך זמן רב .

אחרי צביעה והחלפת דלתות, אפשר לראות שהדירה חוזרת להיות נעימה ואפשר לחיות בה.

לאור האמור לעיל, שכנה אספנית היא צרה לא קטנה .

ההשפעות של החיים בדירה שבה השכנה חיה על החיים האישיים שלכם הן לא קטנות והפתרון נראה קשה מתמיד צוות מומחה פינוי דירה שיודע להתמודד עם ההפרעה ההתנהגותית של אספנות כפייתית ולהגשים את המטרות יכול לתת לכם את המענה הטוב ביותר לביצוע פינוי וניקיון של דירות בכל מצב .

להתנהג כלפי השכנה האספנית בכבוד ובאהדה

כאמור, אחד מן האתגרים העיקריים בפינוי האגרנות הכפייתית, מלבד המורכבות הפיזית של התהליך, הינו התמודדות עם המצב הנפשי הלא פשוט של האגרן. אגרנים כפייתיים נוטים להקשר אל החפצים שהם אספו במהלך השנים, ולהתנגד לכל ניסיון להפטר מן החפצים הללו- גם אם מדובר בפעולה נכונה והגיונית שתוכל להעלות את רמת החיים שלהם. חשוב מאוד לדאוג להתנהג ברגישות מתאימה במהלך הפינוי, כך שהפינוי יוכל לתרום לתהליך השיקום מן ההפרעה- ולא יחמיר את המצב ויביא לכדי טראומה.

העובדים של חברת "מומחה פינוי דירה" מנוסים מאוד בעבודה עם אגרנים כפיתיים, הן מן הפן הטכני של פינוי הדירה המורכב והן מן הפן הנפשי של התמודדות עם האגרן ועם תגובות אפשריות שלו לפינוי. באמצעות כבוד ורגישות, ניתן להגיע לכדי שיתוף פעולה של האגרן הכפייתי עם התהליך, כך שהוא ירגיש שהפינוי מתבצע בעדו ולא נגדו.

להוזיל את עלויות הפינוי

כדאי לדעת כי על פי רוב, בין ערימות החפצים הרבות בדירותיהם של אגרנים כפיתיים, קיימים לעיתים גם פריטים בעלי ערך. את הפריטים הללו ניתן למכור, ובכך להוזיל את עלויות הפינוי. לעיתים קרובות, האגרנים אוספים פריטים מסוג מסויים, כך שיש לא מעט פריטי אספנות שעשויים להיות בעלי ערך רב- במקרים כאלה, בהם הפריטים במצב טוב, עלויות הפינוי עשויות להיות נמוכות מאוד.

פריטים אחרים שמצבם פחות טוב יוכלו להתרם לצדקה- כך ניתן לשלב מעשה טוב אגב תהליך הפינוי. מכירת הפריטים או תרומתם עשויה להקל משמעותית על מצבה הנפשי של השכנה האגרנית שלכם במהלך הפינוי, וזאת כיוון שהיא תבין שהחפצים הינם בעלי ערך ושהם לא מושלכים ישירות לאשפה, אלא רק עוברים לבעלים חדש שמעוניין בהם וזקוק להם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן