פינוי דירה בלי להזדקק לגלגל הצלה

ההחלטה לפנות את התכולה

החלטתם לפנות את התכולה מדירתכם ואינכם יודעים מאין להתחיל? האמת שהמלאכה מרובה, אך אין סיבה להתייאש. קיימות בשוק חברות המעניקות שירותי פינוי דירה בהתראה של שבוע. תוכלו לאתר את החברות דרך אתרי האינטרנט או דרך המלצות של קרובים. העיקר- בחרו את החברה המתאימה לצרכים שלכם. כל חברה מתמחה בפינוי מסוג אחר ויש חברות המתמחות בכל סוגי הפינוי הקיימים. פינוי מדירה זו מלאכה למקצוענים, לכן חל איסור לנסות לערוך את הפינוי לבדכם… אחרי זמן קצר תזדקקו לגלגל הצלה…

התנהגות מול יורש מצריכה אמפתיה

מפנה ירושה מיומן יודע איך להתנהג ולהתמודד מול היורש שזה עתה נפרד מאדם הקרוב אליו: סבא, סבתא, אבא, אימא, אח, אחות, דוד, דודה. קשה להתבונן ברכוש ששייך לאדם יקר שמתפנה מן הדירה. הקושי שייך לצורך להסתגל מחדש למצב החדש, המצב בו מורישי הדירה אינם בין החיים ותקופה מסתיימת ומתחילה חדשה. יש תחושה ליורש שלפעמים הוא פוגם בדירה שאוגרת בתוכה זיכרונות של שנים כאשר הוא מפנה מתוכה תכולה ישנה בבקשה לפתוח דף חדש. צוות מיומן ששייך לחברה המעניקה שירותי פינוי דירה יצליח להתמודד עם היורשים מלאי הפאתוס והגעגועים.

פינוי דירה מצריך גם נשמה

משמעות הדבר היא שצוות מיומן צריך להיות בעל יחסי אנוש מעולים ולא רק בעל הציוד המתאים לצורכי הפינוי. פינוי דירה הוא הרבה מעבר לידע טכני וכוח אדם רב. הוא מצריך גם נשמה וידיעה שבני אדם עומדים מאחורי כל פינוי ולפניו. כאשר אתם באים לבחור בחברת פינוי מקצועית בדקו שיש לה ניסיון, ותק, רישיון לעסק וביטוח לרכוש ולצוות העובדים כדי שחלילה לא תהיו חשופים לתביעות מיותרות ולא נעימות.

הטיפול בפסולת באתרים מורשים בלבד

חשוב לדעת כיצד לטפל בפסולת הקיימת בביתכם. אם דרוש לכם פינוי אגרנות כפייתית צריך להקפיד יתר על המידה על מיקום הפינוי, אתרי פסולת מורשים בלבד! אחרת תהיו חשופים גם במקרה זה לתביעות לא נעימות בגין הפרת איכות הסביבה. פינוי אשפה מהבית מעוגן בחוקי עזר עירוניים ודורש מקום מורשה בלבד. אל תזלזלו בדבר והגדילו לעשות כאשר תוודאו כי גם בחוזה יהיה רשום מה הכתובת של אתר הפסולת שלשם מפנה החברה את הפסולת שאספה מביתכם.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו