פינוי דירה בכפר גבתון

שי פינוי דירה בכפר גבתון 

מכירים מישהו בכפר גבתון שזקוק לסיוע? מישהו שצריך פינוי דירה בכפר גבתון או באזור רחובות? אנחנו הכתובת. אנחנו בעלי ניסיון רב מאד בתחום פינוי הדירות מכל סיבה, זקנה, אגרנות כפייתית, נכות ועוד. אם אתם זקוקים לסיוע, אל תדחו את הפעולה או נסו להתמודד איתה לבד. אנחנו כאן!

כפר גבתון

כפר גבתון הוא בעצם מושב, שרק נקרא כפר, והוא הוקם במסגרת התיישבות ה-1000 ב-1933, שמטרתה הייתה ליישב יהודים לחקלאות, סביב ישובים גדולים. במקרה הזה, רחובות. המטרה הייתה סיוע בהגנה נגד פורעים ערביים. כיום התושבים בחלקם חיים במצב לא טוב, וגם מי שחי בתנאים נאותים מזדקן מאד, וזקוק לפינוי הדירה לקראת מעבר לבית אבות. כיום חיים בכפר גבתון פחות מ-500 משפחות. זקוקים לסיוע בגלל זקנה בישוב? אנחנו כאן בעבורכם!

פינוי דירה מוזנחת – המומחיות הגדולה שלנו

אם אתם זקוקים לסיוע לקשיש או נכה שלא יכולים לנקות את הבית לבד, הגעתם לכתובת הנכונה. אנחנו בחברת מומחה פינוי דירה עשינו לעצמנו שם בתחום העבודה עם אנשים שגרים בדירות מוזנחות. כשאדם קשיש או נכה ערירי, ולא יכול לנקות או לפנות את הבית, הדירה או הבית שלו מתחילים להיות מוזנחים. לכן, אם אתם זקוקים לפינוי דירה בכפר גבתון בגלל סיבה זו, אנחנו הכתובת. דירות מוזנחות לרוב מאופיינות בטחב, אבק, זוהמה, וגם תשתית לקויה, תנאים תברואתיים והיגייניים ירודים, ועוד. בשל כך, אנחנו עושים את העבודה שלנו. אנחנו מעוניינים שאנשים יגורו בתנאים נאותים, וקל וחומר אנשים שהקימו את המדינה הזאת. לכן, אם אתם מכירים מישהו כזה, אל תהססו לפנות אלינו.

סיוע לקשישים ואספנים כפייתיים

 מעבר לסיוע לקשישים כמתואר, למשל לקראת מעבר לבית אבות, אנחנו גם עוזרים לאספנים כפייתיים. מדובר באנשים, גם הם לרוב מבוגרים, אבל לא בהכרח, שצריכים עזרה בניקוי וסידור הבית, בגלל שהוא הגיע למצב של "אי אפשר לחיות בתוכו". פינוי דירה בכפר גבתון בעבור אספן כפייתי היא כורח הבריאות והחוסן הנפשי של אותו אדם, וכוללת לרוב פינוי של מניירות, עיתונים או שקיות בכמויות של מאות קילוגרמים ועד ציפורניים, שיער או צואה ושתן בבקבוקים. אנחנו כאן!

למה איתנו ולא לבד

אנחנו מגיעים בהרכב מלא עם צוות חזק, מקצועי ומנוסה, שיודע את עבודת המיון, הפירוק, ההערכה, הסבלות והשינוע. מדובר במאות קילוגרמים של תכולה. אתם מסתכנים בפציעה, וגם יכולים להרוס את הרכוש לכן אל תעשו זאת לבד. בנוסף, מדובר על משימת שינוע מסובכת הדורשת לפעמים מנוף ומשאית. לכם אין את זה ולנו יש. הניסיון שלנו מדבר בעד עצמו. בנוסף, פיזור התכולה מורכב לוגיסטית ובירוקרטית, ואנחנו מציעים לכם פתרונות גם בתחום זה. והכי חשוב, זוהי משימה קשה נפשית – ומדוע לכם להתעסק עם זה, אם יש אותנו שיכולים להציע פתרון?

התקשרו היום!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו