פינוי דירה בירחיב

שי פינוי דירה בירחיב

מכירים מישהו שזקוק לסיוע באזור ירחיב? אולי אספן כפייתי, או קשישים ונכים עריריים? הם חיים בתנאים קשים? אין מי שיפנה ויסדר את הבית שלהם ואתם לא יודעים איך לעזור? הגעתם לאתר הנכון. אנחנו חברת מומחה פינוי דירה, החברה המובילה בישראל לעבודות פינוי דירה בירחיב, ואם אתם צריכים סיוע בגלל ירושה, אספנות או הזנחה – הגעתם לכתובת הנכונה. צרו קשר כבר היום!

 מושב ירחיב

 ירחיב הוא מושב באזור השרון השייך למועצה דרום השרון, קרוב לנירית, מתן והכפר ג'לג'וליה. הוא הוקם על ידי עולים מצרפת ב-1949, ולאחר מכן ממדינות דוברות צרפתית נוספות. הוא התחיל כישוב אמיד, שכן לעולים החדשים שהקימו את "ארגון שמחה" שמימן את המושב, היה כסף רב. אבל עם השנים הוא סבל מהרבה פיגועי טרור בשל היותו בקו העימות, ולאט לאט המקום החל להדרדר כלכלית, חברתית וביטחונית. כיום רבים מהתושבים חיים במצב לא טוב, הזנחה וגם דירות ובתים שלא נמצאים בתנאים נאותים. הטראומה גרמה לחלקם גם להיות אספנים כפייתיים, והשירותים של הרווחה באזור ירחיב מודעים למצב. חלקם מתקשרים אלינו, עשו זאת גם אתם!

 מי אנחנו

 אנחנו מציעים לכם את השירותים האיכותיים ביותר בישראל בכל הקשור לפינוי דירה בירחיב, ובכלל. חברת מומחה פינוי דירה חרטה על דגלה לתת את העבודה האיכותית ביותר בארץ, וזאת תוך התחשבות במצב הכלכלי הקשה והמצב החברתי הקשה של אותם פונים. מי שפונה אלינו בדרך כלל הם אנשים במצוקה, למשל – קשישים, נכים או אנשים בשמם של אספנים כפייתיים, ואנחנו מאמינים בעזרה להם ולא רק בפרנסה. לכן אם יש מישהו במצוקה אל תהססו להתקשר אלינו. אנחנו מגיעים בבוקר, עם צוות גדול וחזק, בעל ניסיון בעבודות סבלות, ומבטיחים לכם את העבודה הטובה ביותר, באמצעות הכלים האיכותיים ביותר, כדי להשיג את המטרה שהיא בית נקי וריק מתכולה חסרת ערך. התקשרו היום!

 מפנים חפצים מדירה 

 אנחנו מגיעים מוקדם בבוקר, ממיינים, אורזים, מפרקים ועושים סבלות לאוטו. אם צריך בידיים, נעשה זאת, ואם יש מעלית נשתמש בה במידת האפשר. בנוסף, ברשותנו מנוף ומכולה כדי לחלץ תכולה כבדה וגדולה במהירות וללא בעיות. לאחר שהתכולה תהיה באוטו אנחנו מסיעים אותה למקום שנקבע: אנחנו יכולים לפזר את התכולה באחד משלושה מקומות. הזבל ייזרק לאשפה האזורית תוך התחשבות באיכות הסביבה, התכולה הישנה תיתרם לנזקקים, התכולה ששווה כסף יכולה להימכר בשוק הפשפשים. אם התכולה יקרה, אנחנו יכולים לעשות את העבודה בחינם בתמורה לכסף של המכירה.

פינוי ירושה

פעמים רבות גם מתקשרים אלינו ילדים שזה עתה הוריהם נפטרו במושב ירחיב, והם זקוקים לסיוע בכל הקשור בעבודות הפינוי. הכול רווי זיכרונות, ואנחנו מגיעים כדי לסייע בשעה הקשה. במקום להתמודד עם זה לבד, פשוט תתקשרו אלינו ואנחנו, באמצעות הרגישות והריחוק שלנו מהחפצים, נעשה זאת בעבורכם. התקשרו היום!

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו