פינוי דירה ביעילות

עוברים דירה או מעבירים תכולה?

זה קורה לכל אחד באיזשהו שלב בחייו. הצורך לעבור דירה או לפנות את התכולה הקיימת כדי לרכוש תכולה חדשה. הצורך להתחדש אינו המצאה של המאה ה-21. הצורך קיים מאז ומתמיד, ועלינו רק למצוא את החברה שתסייע לנו בכך בלי שאנחנו נרגיש את המאמץ. חשוב לציין כי יש הבדל בין פינוי מדירה קטנה ובין פינוי מדירה גדולה, אף קיים הבדל בין פינוי תכולה מבניין רב קומות ללא מעלית ובין פינוי תכולה מבית קרקע. קיים אף הבדל בין פינוי תכולה מדירה של אגרן כפייתי ובין פינוי תכולה מדירה סטנדרטית. כל פינוי מצריך יחס אחר ואישי בהתאם למקרה.

פינוי ירושה מצריך רגישות רבה

בשוק קיימות חברות המעניקות שירותי פינוי דירה בכל עיר מרכזית. כיצד תצליחו לבחור את החברה הטובה ביותר? הכול תלוי בצרכים שלכם. פינוי ירושות שונה במקצת מפינוי תכולה העוברת לעמותה שהרי פינוי הירושה- יש בו יסוד סנטימנטלי היות שהדירה המתפנה כוללת חפצים בעלי ערך רגשי. לרוב, היורשים מקבלים את הדירה מקרובים להם שנפטרו מן העולם, ולכן קיימת דרישה לחברה שאנשי הצוות שלה יהיו רגישים יתר על המידה ויוכלו לבצע את הפינוי בעדינות ובהתייחסות אמפתית ליורשים החדשים.

אל תתפתו לחברה זולה

חשוב ליצור קשר עם מספר חברות כדי לבדוק מה התכולה הקיימת שמצריכה פינוי. ערכו סקר שוק, השוו במחירים, אך היזהרו מבחירת החברה הזולה ביותר. אל תתפתו למחיר זול כיוון שפעמים רבות הוא יהיה דווקא המחיר היקר. מומחה פינוי דירה יגיע מטעם החברה לדירתכם ויבחן את הנפח הדורש פינוי, לפי כך הוא ידע לומר מה המחיר שתשלמו ויציע לכם הצעות ייעול לאריזה ולמיון הציוד כך שהצוות שיגיע יבצע את הפינוי ביעילות מיטבית.

תרומת תכולה במצב טוב

הידעתם? חלק מן התכולה אפשר לתרום לעמותות. כל חברה המעניקה שירותי פינוי דירה יכולה להמליץ על עמותות מסוימות שזקוקות לתכולה נתרמת. תוכלו בעצמכם לבחור עמותה רלוונטית. העמותות יזדקקו קרוב לוודאי לבגדים, לרהיטים ולדברים פרקטיים במצב טוב. פינוי רהיטים ישנים או שבורים לא תמיד יהיו רלוונטיים לעמותות מסוימות, פינוי בגדים דווקא כן! לכן חשוב לבדוק מול כל עמותה מה הצורך שיש לה והאם הרכוש הקיים בידינו יכול להועיל לה.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו