פינוי דירה בחינם- תלוי חברה ותלוי תכולה

פינוי תכולה בחינם מן הדירה

מעוניינים לפנות את דירתכם בלי לשלם לחברת פינוי דירה? פינוי תכולת דירה בחינם הוא אפשרות קיימת. אתם צריכים רק לברר מבעוד מועד מי החברה שמסכימה לפנות את התכולה בלי שתשלמו מאום. צוות הפינוי יגיע לבחון את רכושכם ואם הוא יימצא רלוונטי להם הם יסכימו במקרים מסוימים לפנות את התכולה לעמותות או לחנויות יד שנייה בלי שתצטרכו לשלם שקל. משתלם לשני הצדדים בהחלט!  הפינוי יכול להיות של ריהוט, של ביגוד, של מוצרי חשמל, של חפצי אספנות. העיקר- פינוי תכולה בחינם חייב לכלול תכולה במצב טוב בלבד! אפשרו לחברה להחליט בעצמה מה רלוונטי לה ומה לא.

טיב החברה וסוג השירות שהיא מציעה

פינוי בגדים, פינוי חפצים לנוי או לשימוש, פינוי רהיטים- אלו הם חלק מן הפריטים שישמחו לקבל בעמותות השונות ובחנויות יד שנייה. לא תמיד תהיה לכם הידיעה הבטוחה מה נחוץ לעמותה ומה לא, לכן חברה המעניקה שירותי פינוי דירות מיומנת ומנוסה יודעת כבר מראש מה הצרכים של העמותות והחנויות שהיא עובדת עמן. חשוב לציין כי לא כל חברה מתעסקת עם עניין הפינוי בחינם, לכן חשוב לברר מראש מי החברה שמעניקה שירות מסוג זה. את הבירור תוכלו לבצע גם דרך האתרים השונים באינטרנט. כדאי ומומלץ לקרוא על החברה ועל השירותים שהיא מציעה לפני שפונים אליה ומציפים אותה בשאלות שהתשובות כתובות.

המלצות, מקום מגורים ומחירים

המלצות על מפני דירות אפשר לקבל מאנשים שאתם מכירים שלא מזמן פינו את דירתם. אפשר לקבל המלצה גם דרך החברים שלכם בפייסבוק. בין מאות החברים, ודאי יהיה חבר או שניים שפינו את דירתם לאחרונה וישמחו להמליץ לכם על חברה מסוימת. כדאי לבחור חברה בהתאם למקום המגורים כדי להוזיל עלויות הובלה ופינוי. פינוי מחסנים כמו פינוי מקלטים יכול להיות זהה מבחינת נפח התכולה, אך יכול להיות גם שונה, והמחיר ייקבע בהתאם, לכן חשוב להבין כי המחיר משתנה מפינוי לפינוי ולא תמיד אפשר דרך הטלפון לקבוע מחיר אחיד לכל מבקשי הפינוי.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו