פינוי דירה בחינם – שרות מיוחד

מפנים בחינם?

לא תמיד אנשים עוברים מבית קטן לבית יותר גדול ויותר מרווח. לעיתים הכיוון הוא הפוך. אנשים בגיל יחסית מבוגר גרים בדירות או בבתים גדולים מדי. כל הילדים המתבגרים עזבו את הבית, כל אחד פנה לדרכו, ואין עכשיו צורך בבית גדול שקשה לתחזוקה. לכן במקרים רבים אנשים מחפשים דירות יותר קטנות ונעימות בדרך כלל במרכז העיר. דירות בסביבה עירונית בטוחה. זוגות אלו צריכים לפנות דירה גדולה וגם במקרים רבים להיפטר מציוד עודף. הם גם מתקשים באריזה בפרוק והרכבת ארונות ורהיטים. במקרים אלו יכולה חברת ההובלות לעזור להם. הן במחיר והן בשירות. היא תבצע עבורם פינוי דירה בחינם. ובמקביל תגבה מהם תשלום רק עבור אריזת המיטלטלין. יש גם אפשרות לביצוע פינוי דירה בחינם בתמורה לאחסון חפצים, לפרוק והרכבת ארונות ועוד שירותים

שירותים מיוחדים

אנשי החברה שהם גם אורזי חפצים מקצועיים. יגיעו לבית הלקוח, ויבצעו עבורו את כל המטלות הקשורות בפירוק הארונות ואריזת החפצים המיועדים לשינוע. הם יקבלו הוראות מדויקות מבעלי הרכוש ויסדרו אותו בארגזים ובקרטונים מיוחדים שיביאו איתם. כל ארגז או קרטון יסומן מראש. כך שיהיה אפשר לדעת על תכולתו. לאחר המעבר הם ירכיבו מחדש את הארונות המפורקים ויעזרו בפירוק הקרטונים אם יהיה צורך בכך. לעיתים יש לזוג הרבה חפצים שאין לו צורך בהם . הוא ירצה למכור אותם או לפחות למסור אותם לנזקקים. חברת הובלות יכולה גם לבצע דיל של פינוי דירה בחינם עם שירות של מכירת או מסירת החפצים המיועדים למסירה למוסדות שונים. היא פשוט יכולה לקשר אותם עם הגורמים המתאימים.

הובלה מקצועית

חברת הובלות תבצע הובלה מקצועית. לרשותה כל הלוגיסטיקה המתאימה לכך. יש לה משאיות גדולות בעלות ארגזים סגורים. הארגזים שומרים על הרכוש מפני גשם אבק ולכלוך. צוות הסבלים הוא חזק ומיומן. הוא מסוגל להעביר מוצרים שונים ביניהם את הגדולים והכבדים ביותר בצורה מושלמת וללא חבלות. אם יש צורך הם ייעזרו במנופים מיוחדים להעברת רהיטים או פסנתרים או כל ציוד גדול אחר שלא עובר בפתחי הבתים הקטן. או שיש צורך לנייד אותו לקומות גבוהות, ושם להעביר אותו דרך פתחי חלונות גדולים. בנוסף יש לחברה מחסנים שנועדו לשמור ולאחסן את הרכוש לתקופות קצובות נדרשות. לכן חברת הובלות טובה תתאים ללקוחות שונים שרוצים לבצע סוגים שונים של הובלות דירות וחפצים אחרים.

 

 

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו