פינוי דירה בגת רימון

שי פינוי דירה בגת רימון

פינוי דירה בגת רימון – מכירים מישהו באזור גת רימון שזקוק לעזרה? קשיש או נכה? אולי אספנים כפייתיים באזור? רוצים להיות אזרחים או שכנים טובים ולא יודעים איך לעשות זאת? להתקשר אלינו זו התחלה טובה. נוכל לסייע בכל מקרה, ולכן אם אתם מאמינים שיש לידכם מישהו בגת רימון הזקוק לעזרה, אל תזניחו את המצב, והתקשרו כבר היום!

גת רימון

 גת רימון הוא מושב בבקעת אונו, השייך לדרום השרון. הוא קרוב לפתח תקווה, והוקם ב-1926 כמושב פועלים של העלייה הרביעית. הם קנו את 50% מחלקת האדמה עליה יושב המושב, אך היא כולה רשומה על שם קק"ל וכאן מתחילות בעיות חוקיות, חברתיות וכלכליות רבות שנמשכות עד היום. רבים מדור המקימים מבוגר מאד וחי בתנאים מכפירים, וגם בניהם לפעמים לא נמצאים בתנאים שבגללם הוקם המושב. הם כבר לא חיים כמו פועלים, ודירות ובתים רבים במושב נמצאות במצב הזנחה קשה שצריך לבייש כל אחד מאיתנו. אם אתם מכירים מישהו כזה, התקשרו אלינו כבר היום!

מי אנחנו – חברה מומלצת לפינוי דירה

 אנחנו חברת מומחה פינוי דירה, החברה האיכותית ביותר בכל הקשור לפינוי דירה בגת רימון ובכל רחבי הארץ. אנחנו מחזיקים צוות גדול וחזק, כולם אנשי מקצוע מהרמה הגבוהה ביותר, אשר יכול לספק את כל העבודה הטובה ביותר שאתם זקוקים לה, מניקיון ועד חיטוי, וכמובן פינוי דירה בגת רימון. למה אנחנו?

  1. יש לנו ניסיון גדול מאד, ואנחנו שנים רבות בעסק ואף אתגר לא גדול עלינו. ראינו הכול, גם את המקרים הקשים ביותר.
  2. אנחנו עם צוות גדול וחזק – ולכן אל תעשו את העבודה לבד, שכן אתם יכולים להיפצע, להיחבל או לעשות נזק לתכולה ולבניין
  3. יש לנו את כל הכלים הטכניים והלוגיסטיים לפירוק ושינוע
  4. יש לנו רגישות גדולה מאד, ואנחנו מאמינים בבני אדם. העבודה שלנו היא לא רק פרנסה אלא גם שליחות, ואנחנו רוצים לעזור לאנשים במצוקה.

 צרו קשר עוד היום!

 מפנים דירות מאגרנות כפייתית

 הלקוחות שלנו בדרך כלל הם קשישים, נכים או אספנים כפייתיים. לכן ההתמחות שלנו היא פינוי דירות מאגרנות כפייתית, כלומר אנשים שאוספים זבל, חפצים חסרי ערך וממלאים את הבית שלהם בתכולה מסוכנת לנפש ולגוף. אם אתם מכירים מישהו כזה, אנא התקשרו אלינו מיד. אנחנו מציעים את השירותים הבאים:

  1. אנחנו מגיעים מוקדם בבוקר להעריך את שווי התכולה ולהבין את המצב. לאחר מכן, אנחנו אורזים את הכול ומורידים לאוטו. את התכולה אנחנו משנעים ביחס לשוויה: מה שאיכותי ימכר או יתרם, מה שזבל יזרק לאשפה. כמובן שאנחנו מתחשבים ברגשות האנשים המעורבים, ומקפידים על מחזור ואיכות הסביבה.
  2. לאחר מכן אנחנו מנקים, מחטאים, משפצים, צובעים ומתקנים חשמל בבית כדי שאותו אספן כפייתי יוכל לחזור לחיים נורמליים.

 העבודה שלנו כוללת גם פינוי הפסולת הקשה ביותר, כמו שתן או צואה. התקשרו היום!

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן