פינוי דירה בגני עם

שי פינוי דירה בגני עם

פינוי דירה בגני עם – מי שנכווה פעם אחת ונכנס בטעות לדירה של אגרן כפייתי לא ישכח זאת במהרה.

המחזה בלשון המעטה הוא מחזה לא נעים ואליו נלווים ריחות לא טובים ותחושת מחנק ומצור לאלו שלא מכירים את התופעה נסביר שאגרן כפייתי הוא מי שאוסף לתוך ביתו חפצים שונים וכל מיני פריטים בין אם שימושיים ובים אם לא רק לשם האיסוף .

התוצאה במקרים אלו היא בית עמוס חפצים, אפל, חנוק שבו החיים הם קשים עד בלתי נסבלים במקרים קשים וקיצוניים במיוחד.

 מה בבית?

בבית של אגרן כפייתי תמצאו ערימות חפצים פזורות בבית בכל עבר, מדפים עמוסים חפצים עד שהם מטים לנפול, ערימות אבק, מזון מקולקל שאריות אוכל, קופסאות שימורים אשר תוקפן עבר זה מכבר, ערימות עיתונים, ספרים ישנים, דפים, תמונות, מסמכים ועוד ועוד חפצים שונים ומשונים. מיש מתגורר בבית כזה נמצא בסכנת חיים של ממש לא רק עקב הבעיות הבטיחותיות והבעיות התברואתיות שכרוכות במגורים בבית שכזה, אלא גם בשל בעיות נפשיות שנגרמות עקב מגורים בתנאי מחיה שכאלה.

סכנה בריאותית

הסכנה הבריאותית בבית כזה נגרמת ראשי בשל כמויות האבק הרבות .

החפצים הרבים מזמנים וצוברים אבק רב שנשאר בדירה לאורך שנים ויכול לגרום לבעיות קשות של דרכי הנשימה, בייחוד אם בבית מתגוררים ילדים קטנים מזון מקולקל או מזון שעומד זמן רב מהווה כר מצוין להתפשטות חיידקים שיכולים לגרום לזיהומים קשים .

מושבות חיידקים

אם לא די בכך, הרי שדירות כאלה הן לרוב דירות שלא נוקו זמן רב, בין אם בשל הקושי התפעולי של ניקיון דירה עמוסה, ובין אם בשל היעדר רצון מצד יושביה .

בכל מקרה בית שלא מנוקה כהלכה באופן סדיר טומן בחובו כשלים תברואתיים רבים ובוא הזמן הופך למדגרת חיידקים מאחורי רהיטים כבדים שלא הוזזו שנים רבות מתפתחות מושבות חיידקים, מצטבר אבק רב ולכלוך .

המטבח והשירותים גם הם בהיעדר תחזוקה נאותה מהווים מפגע תברואתי קשה וברור לכל שחיים בבית כזה הם בלתי אפשריים.

בעיות בטיחותיות

לא רק בעיות תברואתיות נגרמות מאגרנות כפייתית .

בדירות כאלה תמצאו כשלים בטיחותיים רבים כמו למשל מדפים עמוסים לעייפה שנמצאים בסכנת התמוטטות, ערימות חפצים במסדרונות הבית מקשות על ההתנהלות ומסכנות את הגרים בבית בהתקלות בהן ונפילה לא זו בלבד אלא שבעת שריפה דירות כאלה הופכות מלכודת אש משום שההימלטות מבית עמוס היא קשה פי כמה וגם משום שמצבורי הניירות והחומרים הדליקים ילבו את האש אם זו תפרוץ בקלות רבה מה שיגרום לשריפת ענק בתוך זמן קצר .

קושי נפשי

עדיין לא הזכרנו את הקושי הנפשי שכרוך במגורים בבית כזה .

בית עמוס חפצים, לא מאוורר הופך את החיים בו לקשים מאד בבתים כאלו תמצאו לרוב כי בין בני הבית שורר מתח רב וחוסר אונים מול התופעה של האגרנות הכפייתית ולא אחת מסתיימים מקרים קיצוניים של אגרנות כפייתית בניתוק יחסים, פרידות ואף בגירושין .

מה הפתרון?

לאור כל אלה ברור כי מדובר בתופעה קשה בעלת השלכות על תחומי חיים נרחבים שיש צורך אמיתי להתמודד אתה .

אחד הפתרונות הוא לבצע אחת לכמה זמן פינוי של הדירה, ניקיון וארגון מחדש כדי לאפשר לדיירי הבית לחיזור ולו לזמן קצר לחיים נורמליים בבית מאורגן ומאוורר בשוק פועלות כיום חברות פינוי דירה שישמחו לעזור לכם לבצע פינוי דירה בצורה מהירה ומקצועית .

השירות כולל מיון של התכולה, חלוקה לקטגוריות שונות לצורך ארגון מחדש, ניקיון וחיטוי של הדירה, צביעה, סיוד ותיקונים קלים ככל שנדרש.

פינוי דירה

אם אתם גרים במושב גני עם למשל, חברת "מומחה פינוי דירה" תשמח לעזור לכם ולבצע פינוי דירה בגני עם .

צוות העובדים שלנו הוא מיומן ומנוסה ויצע את המלאכה בקלות ובזמן קצר עובדינו משתמשים בציוד מתקדם שעוזר בביצוע הפינוי בצורה המקצועית ביותר והוא כולל בין היתר מכולות איסוף אשפה, מנופים להוצאת ריהוט וחפצים כבדים מקומות גבוהות, נילונים וקרטונים חזקים שישמרו על התכולה שתרצו להחזיק בביתכם, חומרי וציוד ניקוי מתקדמים ועוד ציוד מקצועי לביצוע עבודות תחזוקה שונות .

לא רק פינוי

כאמור דירות של אגרנים כפייתיים הן בדרך כלל דירות מוזנחות וישנות שנמצאות במצב תברואתי ותחזוקתי לקוי ביותר. מסיבה זו, השירות שאנו מציעים למי שמעוניין לבצע פינוי דירה בגני עם כולל לא רק פינוי של התכולה אלא גם מיון קפדני וארגון של התכולה, בסיום הפינוי אם תרצו נבצע צביעה וסיוד של הבית, לאחר מכן נערוך ניקיון יסודי וחיטוי, במקרה הצורך ועל פי דרישתכם אנו נבצע גם הדברה ואף תיקונים קלים כמו החלפת תריסים, ברזים ועוד.

הצלת חיים

ברור לנו שלא מדובר בפתרון מלא של הבעיה, אך כפי שציינו לעיל פינוי דירה בגני עם או בכל מקום אחר במקרה של אגרנות כפייתית הוא ממש בגדר הצלת חיים ולכן יש הכרח לבצעו אחת לכמה זמן .

אין להמעיט בחשיבות פינוי דירה בגני עם על ידי חברה מקצועית משום שפינוי כזה יכול להשיב את איכות החיים של דיירי הבית וזה אינו דבר של מה בכך ואולי גם למנוע סכנות בעתיד בדירות של אגרנים כפיתיים אנו יכולים לסייע גם ולהתקין מדפים שיוכלו להחזיק כמות רבה של ציוד כך שלפחות לא יהוו סכנה בטיחותית בעתיד .

משימה מורכבת אך אפשרית

חשוב לזכור שפינוי דירה כזו יכול להיות משימה מורכבת מכמה היבטים .

מדובר בכמות רבה של ציוד שיש לפנות ולמיין מה שמהווה אתגר פיזי לא פשוט בנוסף, מדובר באזור בעל קשיים תברואתיים כך שלעתים קרובות נדרש ציוד מיגון שבעזרתו ניתן יהיה לפנות את המפגעים ולבסוף ולא פחות חשוב, מדובר במצב רגיש מאד עבור בני הבית וקרוביהם ולכן יש לנהוג במלוא הרגישות בעת הפינוי ולהבין את המורכבות הרגשית שבה שרויים הדיירים של הבית .

כאמור, דירה של אגרם כפייתי היא לא דירה שפשוט לפנות אותה .

האגרנות הכפייתית גורמת לעומס רב ביותר על הדירה ומצריכה התעסקות וזמן רב על מנת לבצע את הפינוי באופן הנכון סיוע של חברת פינוי מקצועית יכול לעזור במיוחד במקרים של פינוי דירת אגרנים כפייתיים מאחר ולחברה הכלים והניסיון להתמודד עם מגוון בעיות שיכולות לצוץ במהלך הפינוי ולהפוך את הפינוי למהיר ויעיל .

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן