פינוי דירה בגאולים

שי פינוי דירה בגאולים 

מכירים מישהו שגר בגאולים בתנאים לא טובים? רוצים לסייע לאדם במצוקה שזקוק לשירותי פינוי דירה בגאולים, כמו אספן כפייתי, קשיש או נכה? אל תתמודדו עם המצב לבד. מדובר לרוב בבעיה פיזית ונפשית שזקוקים לפתרון מקצועי בעבורה. אם אתם מחפשים פתרון לבעיה, אנחנו בחברת מומחה פינוי דירה כאן בעבורכם. אנחנו מציעים לכם פתרון איכותי עבור אנשים שסובלים, ונשמח לעמוד לשירותכם כבר מחר בבוקר.

מושב גאולים

גאולים הוקם בתור כפר גאולים ב-1938, על ידי חברי הבונים החופשיים מגרמנייה. הם היו חברים בהתחלה בקבוצה שהקימה את ראשון לציון, ואחר כך מושבים ליד נס ציונה. לאחר מכן, הקימו את מושב גאולים. כיום בדומה למושבים רבים, גם שם יש הרבה מאד קשישים שחיים בתנאים ירודים, בנים ממשיכים ועוד הרבה בעיות כלכליות וחברתיות. זה כבר לא מה שהיה פעם. לכן אם אתם מחפשים אנשים שיסייעו להתמודד עם קשיש, נכה או אספן כפייתי מדור המייסדים שחי בתנאים קשים, אנחנו הכתובת שלכם.

חברה מומלצת לפינוי דירה

אנחנו חברת מומחה פינוי דירה, החברה המנוסה והמקצועית ביותר בכל הקשור לפינוי דירות בישראל. אם אתם מחפשים עבודת פינוי דירה בגאולים, הגעתם לכתובת הנכונה. אנחנו כאן בעבורכם. אנחנו מגיעים מוקדם בבוקר, עם צוות חזק, מנוסה וגדול, עם כלי עבודה, כלי פירוק, סבלות ושינוע, ואפילו מנוף. אנחנו מורידים את התכולה לאוטו ומפנים את התכולה לאיפה שנקבע. מיד נפרט. אם אתם רוצים קבוצה של אנשים שהיא גם מומחית סבלות, גם בעלת ניסיון פינוי תכולה מלוכלכת וישנה, גם בעלת ידע בשינוע וגם בעלת רגישות לסיטואציות חברתיות, אנחנו החברה המושלמת בעבורכם. אנחנו לא רואים בעבודה שלנו פרנסה בלבד, אלא גם שליחות חברתית. אנחנו מאמינים בבני אדם ורוצים לעזור! התקשרו כבר היום!

מפנים דירות מאספנות כפייתית

קשישים רבים מדור המייסדים סובלים מאספנות כפייתית. כדי לסייע להם אנחנו מגיעים, מפנים את הדירה – ואז מחטאים אותה לחלוטין. כך הדירה נשארת נקייה להרבה זמן, וגם מאפשרת להם את הטווח של הטיפול התרופתי והפסיכולוגי שיסייע להם להיות במצב טוב לשנים הבאות.

התכולה מפוזרת לאחד או יותר משלושת המטרות הבאות:

  1. תכולה שהיא זבל מוחלט, מושלכת לאשפה בהתאם לחוקי איכות הסביבה והמחזור של המועצה של גאולים.
  2. תכולה ישנה אך ברת שימוש נתרמת לנזקקים
  3. תכולה עם ערך כלשהו נמכרת לשוק הפשפשים

לרוב אספנים כפייתיים שומרים זבל כמו ציפורניים, שיער, צואה או שתן, אוכל, בקבוקים, שקיות, ניירות ועיתונים. אלו יזרקו לזבל כמובן.

סידור דירה 

לאחר גמר הפיזור אנחנו חוזרים כדי לסדר את הבית, לנקות אותו בחומרי חיטוי מיוחדים, שדוחים אבק, בקטריות ופטריות, ומשאירים את הבית נקי להרבה זמן. אנחנו גם משפצים אותו, צובעים, מתקנים את החשמל ומחזירים לכם מפתחות לבית נקי ומסודר.

התקשרו היום!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו