פינוי דירה בבית ינאי

שי פינוי דירה בבית ינאי

פינוי דירה בבית ינאי – אם יש לכם מישהו מוכר בבית ינאי שסובל מהזנחה, אספנות כפייתית או מצב של חיים במצוקה, אל תזניחו את המצב. מדובר על בעיה רצינית, נפשית וחברתית, ואתם לא יכולים להתמודד עם זה לבד. בנוסף, זה לא אומר שאתם צריכים להזניח. אנחנו כאן בעבורכם. התקשרו כבר היום ונשמח לעמוד לרשותכם!

 בית ינאי

 בית ינאי הוא מושב ותיק בשרון לאורך חוף הים, 6 ק"מ מנתניה, ושייך מוניציפאלית לעמק חפר. האוכלוסייה שם מגוונת מאד ויש שם הרבה מאד אוכלוסייה ותיקה, ניצולי שואה ואנשים מדור מקימי המדינה, חלקם חי בתנאים לא טובים. הוא הוקם ב-1933 על ידי עולים מליטא ופולין, ובהמשך גם אנשים מדרום אפריקה. בגלל שהוא שייך לתנועת האיחוד החקלאי, יש בו גם הרבה מחסנים מוזנחים.

 מי אנחנו

 אנחנו חברת מומחה פינוי דירה, החברה המובילה בישראל בכל הקשור לפינוי דירות מסיבות שונות. אנחנו לא מעניקים שירות הובלה, אלא שירות פינוי דירה שנמצאת במצב הזנחה ובעליה זקוקים לסיוע. לרוב מדובר בקשישים, נכים או אספנים כפייתיים, ומכל אלו לא חסרים לצערנו בבית ינאי והאזור. אנחנו מגיעים בצוות חזק ומנוסה לבית ינאי, ומפנים את הבית בצורה הטובה ביותר, במהירות וברגישות. בשנים שאנחנו בעסק צברנו הרבה ניסיון ואין דירה שהיא אתגר שגדול עלינו מדי.

 התקשרו היום!

 מפנים חפצים מדירה 

אם הדירה מוזנחת או מלאה בחפצים, אנחנו כאן בעבורכם. אנחנו יכולים להציע לכם שני שירותים עיקריים: סידור ופינוי הדירה, הכולל גם פריקה ופיזור של התכולה, ואח"כ ניקיון, סדר, שיפוץ וצביעה של הבית. העבודה דורשת חומרים מיוחדים, הרבה כלים מיוחדים וכלי בטיחות ועבודה, כלי שינוע וכמובן הרבה כוח. לכן אל תעשו את העבודה לבד. היא מסוכנת, הן לכם והן לבית, אין לכם את הכלים לשנע וגם לא לנקות בצורה מקצועית. השאירו את העבודה שלנו. אם אתם זקוקים לפינוי וניקיון של דירה באזור בית ינאי, אנחנו כאן בעבורכם, לתת לכם שירות מקצועי, רגיש ומהיר. מחכים לשמוע מכם!

 מיון תכולה וחפצים

 אנחנו מגיעים מוקדם בבוקר, מבינים מול מה אנחנו עומדים ואז צוללים פנימה. אנחנו ממיינים את החפצים על פי ערכם ומצבם, מפרקים ואורזים, ואז מוציאים באמצעות כלי הסבלות שלנו את התכולה למכולה. אם צריך להוציא עם מנוף, אין בעיה. אנחנו מפנים את התכולה ומשנעים אותה לאיפה שנקבע. האפשרויות הן:

  1. את האשפה חסרת הערך נשלח כמובן למטמנה הקרובה, בהתאם לחוקי מחזור ואיכות הסביבה
  2. את התכולה הישנה נוכל לתרום לנזקקים בעבורכם
  3. את התכולה ששווה כסף, נוכל למכור בשוק הפשפשים וניקח את הכסף לכיסנו, בתמורת עבודה בחינם בעבורכם

 פינוי דירה בבית ינאי או בכל מקום אחר בארץ, היא משימה מקצועית – בשל המורכבות הנפשית והפיזית של המשימה. השאירו אותה למקצוענים כמונו, והתקשרו אלינו כבר היום כדי שנוכל לעשות בשבילכם את העבודה הטובה ביותר.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו