פינוי דירה- איכות חיים ואיכות סביבה

איכות חיים חדשה

פינוי דירה מביא הקלה משמעותית בדירה הפרטית שלנו ובחיינו הפרטיים, מה שהיה מוזנח או בלתי מנוצל זוכה באפשרות שנייה, לאחר ההליך אפשר לחזור ולחיות במרחב שנגאל מעודף חפצים מיותרים, פסולת, ובפוטנציה אף מזיקים, ואלרגנים שונים. שירות פינוי דירה מתמחה בפעולה יסודית וזריזה אשר משאירה בידנו אופציות חדשות של התקיימות ברווחה. אך מה תופעות הלוואי של

התהליך?  השירות בא ומפנה ממרחבנו את הפסולת הצבורה, אך לאן הולכת הפסולת הזו הלאה?

בתשובה לכך צפון הסיכון שבשכירת שירותי חברת פינוי דירה לא מקצועית, חברות לא מקצועיות נוטות לחתוך פינות, זאת אומרת גם ברמה השירותית וגם בכול מה שמשתמע ממתן שירות הפינוי כמו- הפסולת שעתה נמצאת בידיד החברה, אמנם חובתה לפרוק את הפסולת במקום מסודר ומורשה לפריקת פסולת, אך לעיתים מקומות אלו נמצאים במרחק ממיקום הדירה המפונה, לעיתים נדרשת בהם עמלה, ואז בוחרים אותם חאפרים בלתי אחראים לפגוע בכולנו, ולהשליך את הפסולת במקום לא מסודר, שמקצר להם את זמן הנסיעה ופוטר אותם מתשלום עמלה זניחה לפריקת הפסולת באתר מורשה.

כיצד נדע מה קורה עם הפסולת מדירתנו המפונה?

זוהי חובתנו כצרכנים אחראים לבדוק מה נעשה עם הפסולת שהוצאה מדירתנו ולאן היא מתגלגלת, אפשר להעלים עין, לא לשאול ולזכות בשירות זול אך אז אנו גם חשופים לשירות שפעולתו בדירה לנו אינה בהכרח בסטנדרטים של ביצוע מיטבי, וגם אנו בוחרים להביט מעל ילדנו והילדים בכלל, משום שאנו בוחרים להשאיר להם סביבה מזוהמת, פגועה, שמשאביה מתחסרים, פגועי נוף מנוקד תלוליות פסולת בצידי דרכים, ופסולת המחלחלת למי השתייה של כולנו.

צריך לדעת, ישנם אתרים מורשים לפינוי פסולת וחברת פינוי דירה אחראית נוהגת לפנות אליהם, אתרים אלו נמצאים במיקום שפגיעת הפסולת בו אינה מסכנת משאבי מים, אדמה ונוף, ושהחברות שמנהלות אותם יודעות ומופקדות על פירוק האשפה והפסולת לאפיקים של מחזור ונטרול סכנותיהם לסביבה. ניתן להתעדכן בשמות האתרים הללו באתר של החברה לאיכות הסביבה, ולבדוק על אתרים כאלו באזורכם, אז כדאי לוודא עם חברת פינוי דירה מקצועית לאן היא נוהגת להוביל את הפסולת שאספה, ולדאוג שיהיה זה מקום מהמקומות המורשים הללו.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו