איך לסייע לתהליך פינוי דירה לשביעות רצונכם

הליך פינוי דירה 

פינוי דירות יכול להיות מדאיג ומלחיץ, לעיתים עוברת לרשותכם בנסיבות שונות דירה אשר יש לפנות במהירות כדי להשכיר אותה למשל, או להכין אותה כדי להראות אותה לקונים פוטנציאליים. לבצע לבד פינוי דירות זה תהליך מעייף, מייאש שיכול לקחת לכם ימים רבים. אם תבצעו לבד פינוי דירות זה יכול לבוא על חשבון ימי עבודה שלכם, על חשבון המשפחה ולעלות לכם בסופו של חשבון הרבה יותר מאשר לקחת שירותים של חברת פינוי דירות טובה. כך אתם נהנים מהעובדה שהכול נעשה עבורכם ויש מעט מאוד שמוטל עליכם בכדי לעזור לחברה של פינוי דירה. למעשה ניתן פשוט לתת לחברת הפינוי לעשות את כול העבודה ולא להתערב. אבל יש כמה צעדים שמומלץ שתעשו אם ברצונכם להיות מאוד מרוצים מהתוצאות של פינוי דירה שחברת פינוי טובה עורכת עבורכם.

פינוי דירה- תיאום ציפיות

כמו בכול פרויקט גם בפרויקט של פינוי דירה חשוב להבהיר לחברת הפינוי מהם הציפיות שלכם מהפרויקט, לסכם סכומי עלות בצורה מפורטת וברורה להסכים על כול פרט כדי שלא יהיה אי הבנות בהמשך, כדאי לתאם לוחות זמנים ואם יש צורך בפינוי מהיר וזריז לציין זאת ולהבהיר מתי בדיוק אתם מעוניינים שהדירה תהיה פנויה לגמרי. לא כדאי לנהל את הפרויקט ללא פיקוח והסכמה על כול פרט. זה חוסך אחר כך אי הבנות וויכוחים עם חברת פינוי דירה.

פינוי דירה- חפצי ערך

חברת הפינוי תדריך אתכם ודאי ותכין אתכם לקחת מהדירה חפצי ערך או חפצים בעלי ערך רגשי שמאוד יקרים לכם בעצמכם כדי שתחושו שאתם מטפלים בחפצים אלה שיקרים בעצמכם. חברת פינוי כן מטפלת בחפצי ערך אך זאת לפי תיאום מראש ובהסכמתכם. כדאי לבקש מחברת פינוי דירה לארוז כמה שיותר חפצים בארגזים מסומנים – כך קל יותר לפנות את התכולה והתכולה נשמרת כך בדרך הטובה ביותר. באופן כללי אם יש לכם העדפות לגבי דרך ארגון החפצים ומיונם כדאי לציין זאת בפני חברת הפינוי. שימת לב לפרטים אלה, שנראים אולי קטנים, יכולים לעשות את ההבדל בין פינוי טוב אל פינוי דירה מצוין ונוח שתזכרו תמיד כמה הייתם מרוצים ממנו.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן