פינוי דירה אחרי מכירה וניקיון יסודי

מפנים ומנקים דירות אחרי מכירה

אם יש לכם דירה שמכרתם או עומדים למכור ואתם לא ממש יודעים איך להתמודד עם כמויות התכולה בדירה, וגם לא עם הניקיון והשינוע – אתם לא לבד! אל תעשו את המשימה הענקית הזאת ללא העזרה של המקצוענים שלנו בחברת צוות פינוי דירה! התקשרו היום!

למה מפנים דירה?

יש שתי סיבות עיקריות, אחת טובה ואחת קצת פחות, שבגללה אנשים נוטים לפנות תכולה של דירה לאחר מכירה. האחת, מכירה של התכולה בגלל שהיא עתיקה וישנה, ורוצים לרענן אותה לקראת הכניסה לדירה החדשה. השנייה, בגלל שבעליה הדירה מתו והילדים רוצים להשכיר או למכור ואף אחד לא יקח אותה עם ה"שמטעס" שיש בה.

כמובן שישנם עוד הרבה מאד סוגים של פינויי משנה – למשל, פינוי של דירה של אגרנים כפייתיים שנמכרה, מסיבה זו אחרת, וצריך לזרוק את כל הזבל שיש בה. פינוי דירה אחרי מכירה וניקיון יסודי היא עבודה למקצוענים בלבד, כי היא קשה, פיזית ונפשית, ולא מומלץ לעשותה לבד.

אי אפשר לפנות את הדירה עם חברת הובלות "רגילה"?

 לא ממש לא.

 הסיבה שאי אפשר לשנע את הדברים היא שחברת הובלות לא מתורגלת בהרבה מאד נספחים שקשורים לעבודה. חברת הובלות רגילה מעבירה את התכולה כמו שהיא, מא' לב'. אבל מה קורה עם היעד איננו דירה? מה קורה עם היעד החדש הוא הזבל? או ארגוני תרומות? אולי ארגוני מחזור? מה קורה עם היעד הוא מספר מקומות, לפעמים לא מעטים? מה קורה עם מדובר בעבודה רגישה של אדם קשיש, חולה, נכה? כל אלו הם התוספות שאנחנו מציעים, שהופכים את העבודה איתנו לעבודה שאיננה "סבלות רגילה".

 כמובן שבדומה לעבודה של חברת הובלות רגילה, גם אנחנו בצוות פינוי דירה עוסקים במלאכה הפיזית – כלומר פירוק, שינוע, סבלות וכו'. לכן מעבר לרגישות הנפשית הנדרשת לפינוי תכולה עתיקה, למשל, או פינוי דירה של קשיש, נכה, ניצול שועה, ערירי, חולה נפש או אספן כפייתי, יש כמובן גם את האספקט הפיזי שימנע מכם לעשות את העבודה לבד. זה כבד, זה הרבה, זה דורש כוח פיזי, ציוד, טכניקות סבלות, ציוד שינוע ועוד.

איזה שירותים ניקיון אנחנו מציעים?

 פינוי דירה אחרי מכירה וניקיון יסודי הוא המקצועיות והמומחיות שלנו. לכן, אם אתם צריכים עבודה, אנחנו מציעים:

  • פירוק, אריזה, מיון וסידור של כל תכולת הבית. זה כולל פירוק מקצועי עם כל הציוד, ממברג ועד אריזה מקצועית.
  • אנחנו מורידים את החפצים בסבלות מקצועית – או ביד, או עם אמצעים מיוחדים, ואפילו עם מנוף.
  • אנחנו משכנים את התכולה באמצעות מכולה מיוחדת – לזבל, מכירה או מחזור.
  • אנחנו מנקים את הבית שלכם לאחר שהוא ריק, והוא יהיה מצוחצח, מחוטא ונקי.
  • אנחנו מסירים כל מפגע, ומטהרים את הבית.
  • אנחנו עושים עבודות חשמל, שיפוץ וצביעה.

 

התקשרו היום! 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן