פינוי גרוטאות ממחסן – עבודה מלוכלכת שמצריכה צוות מקצועי

שי פינוי גרוטאות ממחסן – הבעיה הקיימת בכל מחסן

לא ברור למה, אבל זה כמעט בלתי נמנע, שבכל בית או דירה עם מחסן – הוא יהפוך למקום הכי מבולגן ועמוס בכל הבית. אמנם אנחנו שומרים בו דברים חשובים – מאווררים בחורף, תנורים בקיץ, וכל אותם הדברים שלא נמצאים בשימוש יומיומי אבל אנחנו רוצים לשמור אותם לשעת הצורך – אבל לפעמים מצטברים בו גם דברים שכבר שכחנו שהם שם, דברים שכנראה לא נשתמש בהם יותר בחיים, כגון שולחנות לימודים בבתים בהם הילדים כבר עזבו את בית הספר, ומכשירי חשמל שונים שכבר עבר זמנם ויש לנו חדשים וטובים יותר במקומם.

המצב אינו שונה אם מדובר במחסן של בית דירות. גם אליו נכנסים חפצים ולרוב הם לא יוצאים ממנו שנים ארוכות. לפעמים מדובר בחפצים שהשאירו דיירים שכבר עזבו את הבניין, לפעמים מדובר בחפצים שנוח פשוט לשכוח שהם שם מאשר להתחיל לטפל בהם – כמו עגלות ילדים ישנות שכבר אינן בשימוש, רהיטים שהוחלפו כגון ספות וכיסאות, ושאר מיני חפצים שאין להם דורש.

הפיתרון – שירות הפינוי של שי

השירות של שי פינוי דירות יכול לתת מענה לכל מצב ולכל סיטואציה מעין זו. כל מחסן, לא משנה כמה עמוס ומלוכלך הוא – יכול להרוויח מהשירות המקצועי, היעיל והאפקטיבי של שי פינוי דירות.

מדובר בצוות עובדים מנוסה ואדיב, בעל שנים רבות של ניסיון, שיכול להגיע לבצע את העבודה הקשה במקומכם – במחיר נוח ולשביעות רצונכם המלאה.

ניתן אף לקבוע פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות מצדכם – בשעה ובמועד הנוחים לכם – 050-7454504 – אל תהססו להתקשר ולשאול את כל השאלות שברצונכם לברר לפני הזמנת השירות.

לכן, אם ברשותכם מחסן שצריך להתפנות, מכל סיבה שלא תהיה – הפתרון עבורכם הוא השירות של שי פינוי דירות.

הצוות המקצועי ידע מה לעשות עם כל חפץ וחפץ – בין אם ברצונכם לתרום אותו לעמותות נזקקות, בין אם לזרוק אותו (הצוות מפנה חפצים רק לאתרי פסולת מורשים, על פי חוק), ובין אם למכור אותו באתר יד שניה ולקבל עבורו תמורה כספית.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו