פינוי גרוטאות ופסולת

שי פינוי גרוטאות ופסולת

סביבת המגורים שלכם עמוסה בגרוטאות ופסולת סביבתית? אצלנו ב-שי פינוי דירה, צוות הפינוי המוביל של ישראל כבר למעלה מ-20 שנה, תוכלו ליהנות משירותי פינוי גרוטאות ופסולת מסביבת המגורים. שירות זה מיועד לכל אחד ואחת מכם המעוניין לפנות משטח ביתו או סביבת מגוריו כל פסולת סביבתית אשר אינה מפונה על ידי הרשויות, ו/או לוועדי בתים וחברות לאחזקת מבנים המעוניינים לשמור על סביבת מגורים נקייה.

השירות לפינוי גרוטאות ופסולת ב-שי פינוי דירה, מיועד גם לבעלי בתים פרטיים ודירות מגורים המצויים בהליכי שיפוץ ו/או מעבר לדירה חדשה, ובמסגרת שירות זה אנו מאפשרים להם ליהנות מפינוי מקצועי ויסודי של כל פסולת השיפוץ וחומרי הבנייה ו/או של כל אריזות המעבר.

בדומה לכל שירות פינוי אחר המיושם על ידינו, גם הליכי פינוי גרוטאות ופסולת מיושמים באמצעות מערכות ציוד מתקדמות המאפשרות לנו להתמודד בקלות ובמהירות עם כל פסולת בכל היקף ובכל סוג. כמו כן, אנו מקפידים להעביר את הגרוטאות והפסולת לאתרי פסולת ומחזור המיועדים לכך על פי חוק ובכך אנו מונעים מבעל התכולה להיות חשוף לקנסות כספיים המוטלים בגין השלכת פסולת וגרוטאות במקומות שאינם מיועדים לשם כך אנו מתחייבים לשירות מהיר, מקצועי ויחס אישי לכל לקוח ולקוחה. במידת הצורך אנו נעזרים במנופי זרוע טלסקופיים על מנת לפנות פסולת כבדת משקל.





אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו