פינוי בתים של אנשים שאוגרים תכולה וחפצים

 

פינוי בתים עם שי פינוי דירה

אגרנות כפייתית היא מחלה קשה שגורמת לאלפי אנשים לסבול מעצם המגורים בביתם, מדי יום. המטרה של פינוי בתים של אנשים שאוגרים תכולה וחפצים, היא להעניק להם הזדמנות להתחיל מחדש.

חברת שי פינוי דירה אינה יכולה לרפא אגרנות, אלא מציעה שירות של סיוע למי שמצב הדירה שלו הוא קשה ואינו מאפשר המשך מגורים בתוכה. המטרה היא לבצע תהליך מהיר של פינוי תכולה ומיון, במינימום טרדה לשכנים ותוך הענקת שירות ניקיון וסדר בדירה המוזנחת והשבתה למצב שמאפשר מגורים נעימים.

למה אתם צריכים את השירות של שי פינוי ?

אין ספק שלראות מהצד את הבית המזוהם והמוזנח של קשיש שהוא קרוב משפחה, או אישה מבוגרת שאתם שכנים שלה – זה קשה. עם זאת, ריבם נרתעים מלסייע ולפעמים הרצון לעזור מתנגש עם המציאות הקשה שבה הזבל והאשפה בבית המוזנח, כבר עולים על גדותיהם.

מתי נדרש השירות?

השירות נדרש עבור כל מי שחשוב לו לתרום לאיכות חייהם של אנשים שחולים באגרנות כפייתית. שירותי הפינוי הם הרבה מעבר לסילוק חפצים ישנים – מדובר בסילוק משא כבד מאוד, גם מהלב. בבתים רבים האשפה כבר נערמה והצטברה במשך זמן רב כל כך, שעצם המשך המגורים בבית הזה מהווים סכנה ממשית לבריאותם של הדיירים – משמע שכמה שיותר מהר, יותר טוב לבצע את תהליך הפינוי.

איך מזמינים שירות פינוי בתים של אנשים שאוגרים תכולה וחפצים ?

הזמנת השירות מתבצעת על ידי פנייה ראשונית לקבלת ייעוץ ומתן הסבר באשר לדירה שבה אתם מבקשים שיתבצע פרויקט פינוי התכולה. כדאי להבהיר כי אנשי החברה כבר מיומנים ומנוסים בכל סוגי הפינויים ואינם נרתעים גם מדירות מזוהמות ומוזנחות, שבמשך שנים לא נוקו או סודרו. לא צריך לחשוש: מדובר בשירות על ידי מומחים לפינוי בתים שישמחו להעניק את השירות הזה לכל אדם הזקוק לעזרה.

פנו אל שי פינוי דירה להזמנת השירות

קריאת שירות לאנשיה של חברת שי פינוי דירה היא מפתח לחיים משופרים בצורה משמעותית, עבור אנשים המתמודדים עם אגירת חפצים שאיננה נשלטת. זה נכון שהפינוי עצמו אינו מרפא את המחלה, אך הוא ללא ספק מאפשר מגורים נוחים יותר ואיכותיים יותר.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו