מפנה בתים עם חדרים מלאים זבל

שי מפנה גם בתים עם חדרים מלאים בזבל

פינוי בתים מפסולת – בתים בהם חדרים מסוימים מלאים זבל, הם ברוב המקרים בתים בהם מתגוררים או התגוררו אגרנים כפייתיים, כאשר המונח זבל במקרים אלו נועד לתאר כל סוג של תכולת אגרנות אשר נאגרה באופן אובססיבי על ידי האגרן הכפייתי.

בתים בהם חדרים מסוימים עמוסים ומלאים בתכולת אגרנות, מחייבים הליך פינוי מיידי וזאת על מנת למנוע תחלואה מסוכנת ומפגעים נוספים כגון: ריחות צחנה, הופעת מכרסמים ומזיקים שונים בסביבת המגורים וכדומה. פינוי בתים בהם מתגוררים ו/או התגוררו אגרנים כפייתיים, הינה פעולה מקצועית אותה חשוב ומומלץ לקיים באמצעות מפנה בתים ודירות בעלי ניסיון רב שנים בתחום ובעלי היכרות מעמיקה עם תחום הפינוי בכלל ותחום פינוי תכולת אגרנות בפרט.

מה חשוב לדעת על פינוי בתים מפסולת ותכולת אגרנות מיותרת?

פינוי בתים בהם מצויה תכולת אגרנות בכמויות גדולות, הינו שירות מקצועי המתמקד גם בפינוי תכולת האגרנות וגם במתן שירותי ניקיון יסודי. שירות זה משלב בתוכו פעולות פינוי יעילות ומהירות לצד פעולות ניקיון יסודיות אשר נועדו להשיב לסביבת המגורים את המראה הראוי למגורים.

פינוי בתים עם חדרים מלאים זבל מיושם בעיקר בבתים בהם התגוררו ו/או מתגוררים אגרנים כפייתיים, אך יחד עם זאת חשוב להבהיר שהשירות מותאם לכל סוגי הבתים הפרטיים בהם קיימת תכולה מיותרת בהיקפים גדולים.

לאחר פינוי התכולה המיותרת ו/או תכולת האגרנות משטח הבית, מוצעים לכם שירותי ניקיון הכוללים בין היתר:

  • חיטוי משטחי שיש, כיורים, חדרי אמבט וכדומה
  • סיוד קירות המשלב בתוכו טיפול נקודתי במפגעי קיר שונים כגון: עובש, פטרת וסימני רטיבות
  • צביעת קירות
  • תיקוני בלאי קלים במתקני הבית
  • פירוק ארונות קיר וארונות מטבח ישנים ורעועים
  • שטיפה יסודית של כל הבית
  • שירותי הדברה בסביבת המגורים

 

השילוב בין פעולת הפינוי המהירה והמקצועית לבין פעולות הניקיון השונות המותאמות למצבו התחזוקתי של הבית, מבטיח לכם סביבת מגורים ראויה למגורים. זקוקים לשירותי פינוי בתים מפסולת, זבל ותכולה מיותרת? זה הזמן להכיר את שי גולד, קבלן פינוי מוסמך, בעל וותק מקצועי של למעלה מ-25 שנה בענף הפינוי.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו