פינוי בתים וניקיונם – אנו מפנים בתים במרכז ומבצעים ניקיון יסודי

צריכים שיפנו וינקו אחריכם?

פינוי בתים וניקיונם – חיפשתם מי שיפנה לכם את הדירה באופן מקצועי ויעיל ואפילו ינקה למענכם את הדירה או הבית, בתום העבודה? הגעתם לכתובת הנכונה בהחלט. אנחנו, אנשי הצוות ב "מומחה לפינוי דירה", מגויסים לחלוטין ובמרץ רב, למטרה הספציפית הזאת, אמונים על עבודתנו במקצועיות, אחריות, אמינות, זריזות ומחויבות.

כל המטרות וכל סוגי העבודה:

אנחנו מפנים בתים, דירות ונכסים לכל מטרה שהיא, אם אתם עוברים דירה, אם נותרתם עם ירושה או עיזבון שעליכם לפנות, אם הבית או הנכס עמד סגור או הוזנח למשך זמן רב, אנחנו כאן כדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ובמומחיות של מקצוענים. בעבודה שלנו אנחנו מטפלים במיומנות גם במקרים קיצוניים של הזנחה פושעת, או אגרנות כפייתית ואנחנו לא נרתעים או נמנעים משום מקרה ומשום סוג של אשפה או זבל, אלא במקצועיות רבה מפנים את הפסולת ומובילים אותה לאתרים המיועדים והמורשים לכך.

פסולת מיותרת והועדתה לשריפה:

גם פסולת אשר אין בה חפץ כלל וכלל, היא עומדת מיותמת ומפריעה במרחב, ואפילו להוביל אותה לאתר להשלכת פסולת, או לאתר מחזור, אין טעם, והבחירה הנכונה, על פי בקשת מזמין השירות ועל פי המלצתנו המקצועית, תהיה לשרוף אותה, כך נעשה, בעזרת מכשור וציוד מקצועי ומתאים ותוך נקיטת כל אמצעי הזהירות וכללי הבטיחות בזמן העבודה.

ניקיון כללי אחר הפינוי:

אם אתם מתמודדים עם מקרה שכזה, של פסולת למיגור ולשריפה, או אם אתם סתם כך, בשמחה וטוב לבב עוברים למעון חדש להתגורר בו, ואתם מבקשים בסך הכול להעביר כמה ספות, אנחנו כאן לרשותכם .

ולא זאת בלבד, אלא שבתום ובסיום עבודת פינוי התכולה, אנו מעמידים לרשותכם גם שירותי ניקיון, חיטוי והדברה, עבודות שיפוץ לסוגיהן, עבודות סיוד וצבע ועוד כל אשר נדרש לכם להותיר את הבית או הדירה, נקיים כחדשים, מצוחצחים וללא רבב ואף מוכנים לשימוש חוזר, השכרה או מכירה, במקרה הצורך או הרצון .

חיטוי והדברה באופן המקצועי:

במקרים בהם עמדו הבית או הדירה, סגורים למשך זמן רב או סבלו מהזנחה פושעת, גם כאן עבודות הניקיון, החיטוי וההדברה, יעשו ברמה מקצועית ובעזרת מכשור, ציוד וחומרים מתאימים ונכונים לעבודה מסוג זה .

אין צורך להזמין נותן שירות נוסף שיסיים ויגמור את העבודה אנחנו מבצעים את העבודה שלנו בשלמות משלב הפינוי ועד השלמת העבודה בניקיון והברקת הבית או הנכס באופן היסודי והמוחלט .

יושר, כבוד ואמינות:

אנחנו מצוידים בתעודות יושר מטעם משטרת ישראל, ומלבד זאת בעלי וותק וניסיון רב ומכירים מקרוב מקרים שונים של צורך בפינוי בית וניקיונו .

יתכן והמקרים אינם פשוטים כלל ודורשים רגישות רבה בהתמודדות איתם, כגון פינוי וניקיון דירה של הורה שנפטר, לא עלינו, או מקרים של אספנות כפייתית במקרים אלו אנחנו יודעים לנהוג בכבוד, אדיבות, כבוד ואמפתיה, למזמין השירות ולרכושו .

הגעתם לכתובת הנכונה:

אם אתם עומדים בפני ההתמודדות עם פינוי בית והניקיון שלו, אינכם צריכים לחפש יותר, אנחנו הם נותנים השירות המקצועיים והנאמנים ביותר בתחום, אנחנו בקיאים ברזי המקצוע, עובדים בזריזות וביעילות, ערוכים לעבודות בעלי אופי שונה ומסוגים שונים, מחזיקים במכשור, ציוד וטכניקות חדישות לפינוי בית וניקיונו .

אנחנו לא נרתעים מעבודה קשה או מסוגים שונים של פסולת ואנחנו מצוידים בחיוך רחב ובמקצועיות של מומחים התקשרו כבר עכשיו ותדעו כי אתם יכולים בראש שקט לתת את העבודה בידיים שלנו ואנחנו נבצע אותה עבורכם נאמנה .




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו