פינוי בתים בתל אביב עמוסים זבל וניקיון

מפנים בתים עמוסים זבל בתל אביב

פינוי בתים בתל אביב – מתגוררים בתל אביב? מעוניינים בשירותי פינוי בתים? הגעתם למקום הנכון. אנחנו בצוות שי פינוי דירה מאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות מהיצע מגוון של פתרונות פינוי לכל סביבת מגורים ברחבי תל אביב.

צוות שי פינוי דירה הינו צוות פינוי מקצועי, מוסמך ומיומן העוסק ומתמחה במתן שירותי פינוי מקצועיים לכל מטרה, לרבות, פינוי דירות, פינוי בתים, פינוי משרדים, פינוי חנויות, פינוי מחסנים, פינוי בתי עסק ופתרונות פינוי נוספים ברחבי תל אביב. שירותי הפינוי המקצועיים שלנו מתמקדים גם בהליכי פינוי והוצאה של חפצים ישנים מהשטח בו מתבצעות העובדות וגם במתן פתרונות ניקוי וארגון סביבת הפינוי.

פינוי בתים ישנים בתל אביב – מפנים ומנקים

בין יתר פתרונות השירות המוצעים על ידינו לבעלי בתים ברחבי תל אביב, תוכלו למצוא שירות ייעודי שמטרתו פינוי בתים ישנים בהם קיימת כמות גדולה של פריטי ריהוט ותכולה ישנים. שירות מקצועי זה משלב בין פינוי יסודי של סביבת המגורים לבין מגוון רחב של פעולות ניקיון המותאמות למצבה התחזוקתי של סביבת המגורים.

הסיבות להיווצרות עומסי זבל בדירות ובתים בתל אביב

דירות ובתים עמוסים בזבל נוצרים בין היתר כתוצאה מחוסר תחזוקה מתמשכת של סביבת המגורים הנובעת בין היתר על רקע פעולות אגרנות/אספנות כפייתית בשטח הדירה, דירות ובתים נטושים שאף אחד לא מתגורר בהם, דירות ובתים בהם מתגוררים אנשי בעלי מוגבלויות המתקשים לשמור על הסדר, וכמובן, דירות מוזנחות וישנות. ברחבי תל אביב , ישנו מספר לא מבוטל  של דירות סגורות לאורך כל ימות השנה עקב פטירה של בעל הנכס ו/או עקב סכסוך יורשים.

כצוות פינוי מקצועי הפועל בעיקר בגוש דן, אנו מטפלים בכל סוגי הדירות והבתים בהם קיים עומס יתר של תכולה, פסולת וזבל מסוגים שונים. לרשותנו, מערכות ציוד שונות המיועדות לצרכי פינוי פסולת, זבל ותכולה ישנה בהיקפים גדולים. כמו כן, אנו מאפשרים ללקוחותינו ליהנות מהיצע מגוון של שירותי ניקיון, ארגון וסדר בשטח הדירה המוזנחת ובאמצעות פעולות מיידיות להפוך כל סביבת מגורים מוזנחת ליופי של מקום למגורים.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו