המומחה מפנה בתים גם ברעננה

שי מפנה בתים גם ברעננה

חברת מומחה פינוי דירה מפנה בתים גם ברעננה, שירות המבוצע על ידי צוות עובדים מקצועי ומיומן, בעל ניסיון מצטבר של שנים ארוכות בעבודה בחברת הפינוי המובילה והוותיקה ביותר בישראל. עובדי החברה הם עובדים בוגרים, אחראיים ואיכפתיים המבצעים את עבודתם בצורה יסודית ומקצועית על פי הכשרה תקופתית אותה הם עוברים בחברה, ועל פי סטנדרטים ומתודולוגיות פינוי שנבנו ופותחו בחברה לאורך כל שנות פעילותה מול המגזר הפרטי, העסקי, התעשייתי והמוסדי.

סטנדרטים גבוהים של שירות

חברת מומחה פינוי דירה מקפידה על סטנדרטים יוצאי דופן של שירות ובתוך כך מקפידה על עמידה מלאה בלוחות זמנים, ביצוע כל משימת פינוי בכל מצב, מכל קומה, בכל משקל ובכל היקף לרבות פינוי באמצעות מנוף, באמצעות משטחי הרמה ובאמצעות שורה של אמצעי שינוע נוספים המיושמים על ידי החברה. אנו מקפידים על העברת החפצים המפונים ליעדים מורשים בלבד, יעדים הכוללים ארגוני צדקה ומשפחות נזקקות, מפעלי מיחזור ואתרי הטמנת פסולת מורשים.

סט שלם של שירותים משלימים

חברת מומחה פינוי דירה היא חברה מוטת לקוח, ובהתאם לכך מציעה את שירות פינוי בתים עם סל של שירותים משלימים המיועדים לסייע לכם לסיים את משימת הפינוי כמה שיותר מהר וקל, ולדאוג לשלב הבא בחייה של הדירה בין שמדובר על השכרתה או מכירתה, ובין שמדובר על כל מטרה אחרת שאתם מייעדים לה. אנו מציעים לכם שירותי ניקיון יסודי, שירותי חיטוי ושירותי שיפוץ ראשוני לאחר פינוי, וכן שירותי הכנה לרבות מיון חפצים, אריזה ועיטוף.

ביטוח ובטיחות

כל פעילות החברה מבוצעת עם כיסוי ביטוחי מלא הכולל את הביטוחים הבאים:

  1. ביטוח צד ג'
  2. ביטוח מבנה
  3. ביטוח תכולה
  4. ביטוח נזקי גוף
  5. ביטוח עובדים

ביטוחים אלה מופעלים באופן אוטומטי בכל משימה של החברה, ומעניקים לה כיסוי מלא על כל סיטואציה ביטוחית שעלולה להתעורר במהלך תהליך הפינוי. כמו כן, אנו מקפידים על יישום מדיניות בטיחות סדורה לרבות עבודה עם אמצעי מיגון מתאימים כדוגמת כפפות, סרבלי עבודה, משקפי מגן, קסדות, נעלי עבודה וכדומה, והקפדה יתרה על נושא הבטיחות בעבודה במשימות פינוי בתים בקומות גבוהות, פינוי באמצעות מנוף וכדומה.

התקשרו עוד היום לקבלת הצעת מחיר

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם מומחה פינוי דירה עוד היום, אנו נשלח אליכם איש מקצוע שיבחן את היקף העבודה במקום, ובהתאם לכך נפיק עבורכם הצעת מחיר הוגנת ותחרותית לרבות קביעת מועד ביצוע הפינוי ופרק הזמן הנדרש להשלמת המשימה, בדרך כלל שעות ספורות עד יום עבודה.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו