מפנה בתים בחולון – בתים מפנים רק דרך מומחה פינוי

שי מפנה בתים בחולון 

פינוי בתים בחולון – יש לכם דירה שאתם רוצים לפנות לקראת העמדתה למכירה או להשכרה, או לטובת כל מטרה אחרת, ואתם מחפשים חברה מקצועית, אמינה, הוגנת ויעילה. ובכן, מומחה פינוי דירה היא החברה הוותיקה ביותר בשוק הפינוי בישראל, פועלת על פי סטנדרטים יוצאי דופן בשוק זה, ומציעה לכם את חוויית השירות הטובה ביותר בכל ההיבטים. פעילות החברה נשענת על צוות עובדים בוגרים, איכותיים ואיכפתיים שצמחו עם החברה לאורך שנים של מאות משימות פינוי בכל אזור המרכז, השרון ושפלת החוף.

כל השירותים תחת קורת גג אחת

חברת מומחה פינוי דירה מציעה לכם שירות פינוי בתים בחולון, ולצד זאת סל של שירותים משלימים המאפשרים לכם לסיים את משימת הפינוי כמה שיותר מהר וקל, ולהוביל את הדירה אל השלב הבא בחייה והכל תחת קורת גג אחת. בין השירותים המשלימים המוצעים על ידנו תוכלו ליהנות מן השירותים הבאים:

  • מיון חפצים
  • עיטוף ואריזה
  • סידור חפצים מחדש
  • ניקיון יסודי לאחר פינוי
  • חיטוי מקצועי באמצעות כלור
  • שיפוץ ראשוני ותיקוני בית קלים

את כל השירותים תוכלו לקבל מאנשי המקצוע של החברה, ובשימוש כלי עבודה מקצועיים וחומרים מקצועיים על פי הנדרש. כמו כן, השירותים מסופקים ברצף מייד לאחר הפינוי מה שמאפשר לכם לסיים את המשימה ולהניח אותה מאחוריכם במהירות רבה.

כל שירותי הפינוי לכל מגזרי המשק

חברת מומחה פינוי דירה מציעה מגוון רחב של שירותי פינוי לכל מגזרי המשק, לרבות שירותי פינוי מורכבים עם מנופים ומשטחי הרמה. בכלל זה, אנו מציעים שירותי פינוי ל-מחסנים, מקלטים, מרפסות, גגות, ירושות ועזבונות, מפעלים, משרדים, חנויות, בתי עסק, חצרות, פסולת סביבתית, פינוי בתים של אגרנים כפייתיים, בתי ספר, גני ילדים, מחסנים לוגיסטיים, מחסני מזון ועוד. כל אלו מאפשרים לנו לצבור ידע רב וניסיון רב בעולם הפינוי ולהציע ללקוחותינו את היכולות המתקדמות ביותר בתחום זה.

פינוי ליעדים מורשים בלבד

את החפצים המפונים אנו מעבירים ליעדים מורשים בלבד, על פי תקנות וחוקי הגנת הסביבה, ועל פי מתודולוגיות שנבנו בחברה לאורך שנות הפעילות. יעדים אלה כוללים:

  1. ארגוני צדקה
  2. משפחות נזקקות
  3. מפעלי מיחזור נייר, זכוכית, פלסטיק, אלומיניום, עץ, מתכת ובד
  4. אתרים מורשים להטמנת פסולת ברחבי הארץ

צרו קשר עוד היום לביצוע הזמנה

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום, ובהמשך לכך, אנו נשלח אליכם נציג מקצועי של החברה על מנת לבצע הערכה של היקף העבודה הנדרש במקום. בהתאם להערכה זו נפיק עבורכם הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת, ונקבע מועד פינוי לזמן הקרוב ביותר שמתאים לכם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן