פינוי בתים בחדרה של אספנים כפייתיים זו עבודה לצוות מומחה פינוי דירה

שי פינוי בתים בחדרה של אספנים

 

פינוי בתים בחדרה של אספנים כפייתיים  – מכירים אספן כפייתי שגר באזור חדרה ואתם רוצים לעזור לו? זה הזמן שלכם לפנות אלינו, חברת מומחה פינוי דירה, ואנו נוכל להגיע לדירת האספן הכפייתי בחדרה לפנות לו את הבית מכל התכולה שלו. אספנים כפייתיים זקוקים לעזרה שלכם ושלנו, אז אל תהססו, והתקשרו אלינו כבר עכשיו לקביעת פגישה, לטלפון מספר: 03-9240718, ואנו נשמח לתת שירות מקצועי לאספן הכפייתי שלכם.

אם אתם רואים כבר שנים רבות באזור חדרה אדם שהולך עם שקיות ניילון ואתם חושדים שמדובר על אספן כפייתי, כנראה שאתם צודקים .

יתרה מכך, אם בבניין שבו אתם גרים בחדרה גר אדם שכל יום חוזר עם שקיות מוזרות ועם אביזרים שהוא מצא בפח הזבל, והוא למקם את הכל בדירה שלו, מדובר כנראה על שכן הוא חולה במחלת האספנות הכפייתית אם החלטתם שאתם רוצים לעזור לאותו אדם, כי גם אתם אנשים רגישים וטובים וגם כי אתם מתחילים לסבול מהמחלה שלו בעצמכם, זה הזמן ליצור איתנו קשר .

אצלנו בחברת מומחה פינוי דירה יש לנו את הניסיון והכלים המתאימים לביצוע כל סוג של פינוי בתים בחדרה, בין אם מדובר על פינוי של בתים בחדרה לקראת נסיעה לחו"ל ובין אם מדובר על פינוי של דירות אספנים.

 על פי ספרי הרפואה והפסיכולוגיה, אספנות כפייתית היא הפרעת נפש של ממש, כלומר, לא מדובר על סתם מוזרות שיש למישהו .

אספנות כפייתית היא אותה המחלה אשר בגללה אנשים הולכים ברחוב ואוספים כל מיני דברים מוזרים שאחרים בכלל לא רואים הם יכולים יום אחד לצאת את פתח ביתם, ולחזור אליו עמוסים בחפצים שונים ומוזרים שהם מצאו בפחי הזבל השונים, והבעיה הכי גדולה, היא העובדה שאין לכך סוף .

מחלת האספנות הכפייתית היא אינה מחלה אשר מתחילה בבת אחת ובבת אחת האספן הכפייתי מתחיל להביא הביתה כל מה שהוא רואה האספנות הכפייתית היא מחלה אשר קיימת ומחמירה עם השנים אצל החולים שלא מטופלים, עד שהיא עלולה להגיע למצב של איבוד הדעת לחלוטין .

אספנות כפייתית היא אינה מחלה שמזיקה לסביבה מתוך כוונה רעה, אך יחד עם זאת, בסופו של דבר ההתנהגות של האספנים הכפייתיים כן פוגעת גם באחרים אם השכן שלכם הוא אספן כפייתי אתם בוודאי יודעים ורואים לבד שההתנהגות שלו הולכת ונהיית מוגזמת ככל שחולפות השנים .

אם בהתחלה הוא מסתפק בלהעמיס את הציוד שהוא מוצא בחדרים שונים של הבית שלו, הרי שככל שחולף הזמן, וככל שהבית שלו נהיה עמוס עד אפס מקום, הוא מתחיל לעבור גם למקומות ציבוריים כמו חדר המדרגות המשותף או לגינה של הבניין כולו זוהי הסיבה לכך שאתם חייבים להזמין שירות של פינוי בתים בחדרה, כי כאשר המחלה של האספן הכפייתי בבניין שלכם מתיחה לפגוע גם בכם, הגיע הזמן לטפל בעניין .

מה רוב האספנים אוספים?

האמת היא, שבמסגרת העבודה שלנו אנחנו בהחלט עושים מבצעים של פינוי בתים בחדרה אשר שייכים לאספנים כפייתיים, והאמת היא שאנחנו מוצאים שם מהכל .

בכל פעם כאשר הצוות המקצועי שלנו מתקרב אל דירה של אספן כפייתי יש חשש גדול בלבבות העובדים, כי אין לדעת מה מצפה להם בדירה , ואי אפשר בכלל לדמיין עד כמה המצב גרוע בדירות של אספנים כפייתיים אנשי הצוות שלנו כבר מצעו מהכל, בין אם מדובר על אספנים שמה שמעניין אותם הוא לאסוף גזרי עיתונים ישנים, ובין אם מדובר על אספנים כפייתיים אשר משקיעים את כל מרצם באיסוף של בקבוקי פלסטיק שונים .

יש לא מעט אספנים כפייתיים אשר אוספים לביתם קופסאות שימורים, אוכל קפוא, בגדים קרועים, וכמובן, רהיטים כל אספן כפייתי יכול לאסוף הביתה שלו דברים אחרים, והמשותף לכולם הוא המחשבה שהם צריכים לאסוף עוד ועוד כדי שלא יגיעו למצב שחסר להם.

עוד עניין שמשותף לכל האספנים הכפייתיים, הוא שבכלל לא איכפת להם אם הציוד שהם אוספים הוא תקין או לא ואם הם יוכלו בעתיד להשתמש בו או לא הנקודה שלהם באיסוף היא לא פרקטית, היא רק למטרות איסוף כדי שלא יחסר להם .

מתוך כל התיאורים האלה אתם בוודאי מבינים כי פינוי בתים בחדרה אשר שייכים לאספנים כפייתיים זוהי עבודה מאוד קשה מבחינה פיזית, אך גם מבחינה נפשית עבור אנשי הצוות שלנו שצריכים להיכנס לבית מסוים של אספן כפייתי כדי לבצע בו הליך של פינוי בתים בחדרה, זו חוויה נפשית מאוד קשה, כי להיכנס לדירה כזו ולדמיין כיצד אדם גר ככה במשך שנים זה נורא .

פינוי בתים בחדרה של אספנים כפייתיים  – מפנים הכל ומנקים היטב

אם תזמינו שירות של פינוי בתים בחדרה לאספן הכפייתי שאתם מכירים, בין אם מדובר על שירות שהזמנתם בהסכמתו של האספן ובין אם הזמנתם את השירות ללא ההסכמה שלו, הוא שירות שיתבצע על הצד הטוב ביותר .

אנשי הצוות יוציאו את כל תכולת הבית של האספן ויעבירו אותה מייד לאתר הפסולת הקרוב על ידי משאיות שעומדות לרשותם מאוחר יותר, אחרי שהם יסיימו את שלב העברת כל תכולת הבית לאתר הפסולת, הם יחזרו למקום ויתחילו לנקות את הדירה .

בדירה של אספנים כפייתיים ניקיון עם אקונומיקה רגילה הוא ממש לא ניקיון מספיק, כי מדובר על שנים רבות שבהן הדירה הייתה מוזנחת ואיש לא חלם אפילו לנקות אותה כתוצאה מכך, כדי להצליח לנקות את הדירה היטב ולהביאה למצב שהאספן הכפייתי יוכל לחיות בה שוב, אנשי הצוות שלנו צריכים להשתמש בחומרים חזקים במיוחד לניקיון .

מעבר לכך, אנשי הצוות גם יצבעו את הדירה, וברוב המקרים הם גם יחליפו את כל החלות הדלתות בבית של האספן הכפייתי.

כאמור, פינוי דירה של אספנים היא לא משימה פשוטה. אספנות כפייתית היא הפרעה שאינה מאפשרת חיים רגילים ועל מי שנתקל בתופעה יעיד כי ביצוע פינוי באופן לא מקצועי של דירת אספנים הוא כמעט בלתי אפשרי הודות לצורך להתמודד עם כמות גדולה מאוד של תכולה וביצוע ניקיון יסודי של הבית לאחר ביצוע הפינוי.

 לפנות את הדירה בשיתוף פעולה עם האגרן ולא נגדו

בנוסף למורכבות הטכנית הרבה של פינוי דירות אגרנים כפיתיים אשר פורטה לעיל, חשוב מאוד שלא להזניח גם את הפן הנפשי, שמהווה מרכיב חשוב במקרה של פינוי אספנות כפייתית. אחרי הכל, מדובר בפינוי דירה מורכב גם מהבחינה הזו, שכן האגרן הכפייתי קשור מאוד לכל החפצים המצויים ברשותו, ובכל המקרים הוא יתקשה מאוד להפטר מהם. לכן, חשוב מאוד להקפיד על עבודה נכונה עמו גם מן הפן הנפשי, מה שדורש מעובדי חברת הפינוי לא רק ידע מקצועי ברמה מצוינת, אלא גם גישה נכונה, רגישות וסובלנות.

החוק החשוב ביותר הוא לנסות, ככל האפשר, להגיע לשיתוף פעולה עם האגרן הכפייתי. על האגרן להיות שותף פעיל בתהליך מיון החפצים, במהלכו נקבע גורלו של כל חפץ. את התהליך כדאי ללוות בנוכחות בני משפחה וחברים קרובים, ואם אפשר גם על ידי פסיכולוג, שיוכלו להתמודד עם האגרן, להרגיע אותו ולסייע לו להתמודד עם הקשיים הנפשיים הכרוכים בפינוי.

שנים של ניסיון בעבודה עם אגרנים כפיתיים

לחברת "מומחה פינוי דירה" שנים רבות של ניסיון בעבודה בפינוי דירותיהם של אגרנים כפייתיים. במהלך השנים, פיתחה החברה שיטות מקצועיות וכלים ייחודיים אשר יכולים לסייע לה להתמודד גם עם הדירה העמוסה ביותר בחפצים מיותרים- כך ששום דבר כבר לא יפתיע את עובדי החברה, אשר ראו כבר מאות דירות עמוסות לעייפה.

בנוסף לכך, כל עובדי החברה מודעים היטב לבעיית האגרנות הכפייתית, והם מתייחסים לאגרן בסובלנות ובכבוד. באמצעות שילוב בין היכולת הטכנית לבין היחס האישי, ניתן לפנות את הדירה על הצד הטוב ביותר הן במישור הפיזי והן במישור הרגשי, ובכך לסייע לאגרן להתמודד עם ההפרעה שלו ולהתחיל בתהליך של שיקום ארוך טווח.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו