פינוי בית של שכנים בעייתיים כמו אגרנים כפייתיים

פינוי בית בעייתי 

הרבה מאתנו, סובלים ממטרד כמו שכנים בעיתיים המזניחים ומזהמים את ביתם ואת חצר ביתם. אם מדובר בקשישים שאין באפשרותם לתפקד, או אם מדובר באגרנים כפייתיים האוגרים ואוספים חפצים מהרחוב ומפחי האשפה. שכנים של הדיירים הללו, עלולים לסבול מריחות רעים ומפגע תברואתי. פינוי בית במצב כזה מחייב את השכנים לפנות אל הרשויות המטפלות בסוג זה של אנשים ומפגעים,  ולקבל אישור מהרשויות על פינוי בית של שכן זה.

בעלי מקצוע המטפלים בפינוי בית של אגרנים כפייתיים

מצב לא נעים, עלול להיגרם מאדם קרוב הסובל ממחלת נפש בשם "אגרנות כפייתית" אנשים אלה חולים במחלה של אגרנות ונוטים לאסוף חפצים מכל הבא ליד ולאגור אותם בביתם ואף בחצר ביתם. במשך הזמן המקום נהיה "בית גידול טבעי" לחרקים ומכרסמים כמו חולדות ועכברושים המביאים מחלות לסביבה. פינוי בית ל שכן או קרוב שהוא אגרן כפייתי אמור להתבצע ברגישות, היות ואדם זה הינו חולה בנפשו ובהרבה מקרים נציגים מרשויות הרווחה נוכחים במקום על מנת להרגיע את האגרן הכפייתי שעלול להיכנס ללחץ כי לוקחים ממנו את "אוצרותיו"… בעלי מקצוע של פינוי בית מאגרנות כפייתית, הינם מומחים למקרים אלה ויודעים כיצד לפנות לאגרן הכפייתי . ייתכן ויתהווה סכסוך בינכם לבין אותו השכן, אך אל תחששו מאי נעימות כי אם חשבו על הבריאות שלכם ושל הסובבים אתכם במקרים אלה.

אגרנות של עיתונים

יש אנשים האוספים כמויות גדולות של עיתונים מבלי אפילו לחוש בכך, הרצון לא לפספס אף כתבה או חיידק מסוים שעולה להם בראש שמא יפספסו משהו הם יכולים בקלות להגיע למצב בו הבית מתמלא בהמון עיתונים שיכולים לגרום לשריפה בקלות, לצבירת  אבק המקשה על הנשימה ואינו מאפשר להם להתגורר ברווחה. גם במקרים אלה החברות העוסקות בפינוי בתים ודירות נכנסות לפעולה. הן מכירות את כל התופעות של  אגרנות ודואגות לפנות את המטרד מהבית או הדירה. בדרך כלל דואגים כי האדם לא יהיה נוכח במידה ויודעים עליו כי הוא יכול להתפרץ, שירותי הרווחה במקרים האלה נרתמים אף הם לעזרה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן