פינוי בית על ידי חברת צוות פינוי דירה

פינוי בתים עם הצוות של שי 

אנחנו סמוכים ובטוחים שכל אחד מכם אשר הגיע למצב בו הוא צריך לקבל החלטה בנוגע לפינוי בית חשב פעמיים לפחות: "האם זה באמת כדאי לי?", "איך בכלל עושים את זה?", "מאיפה מתחילים?", "איזה סיפור זה", "אין לי זמן", "אין לי כוח" וכו'. ובאמת, פינוי דירה, ועל אחת כמה וכמה פינוי בית איננו משימה פשוטה. מדובר בפעולה אשר צורכת הכנה מוקדמת מדוקדקת ומעמיקה, יכולות פיזיות מסוימות הכוללות נשיאת משאות כבדים ועמידה על הרגליים במשך שעות רבות, יכולת מיון וסינון של החפצים השונים, יכולת נפשית לפינוי והשלכה של חפצים ישנים אשר אין בהם כל שימוש, ולבסוף אפילו יכולות ניקיון, צביעה וחיטוי הדירה הריקה, בכדי להכין אותה למגורים ראויים.

כיצד מתכוננים לפינוי בית?

הכלל הראשון בכל הנוגע לפינוי תכולת דירה הוא –  להשקיע זמן רב ככל הדרוש בתכנון מקדים רציני, מדוקדק ומעמיק. כל כך הרבה בעיות תוכלו לפתור לעצמכם כבר בשלבים הראשונים של התכנון רק באמצעות חשיבה עליהן, במקום להתקל בהן בזמן אמת כאשר אתם כבר בעיצומו של תהליך הפינוי. בעיה אשר צצה בעיצומו של תהליך הפינוי מייצרת לחץ וסביבת עבודה לא נעימה, ועלולה אף לגרום לעיכובים ולהפסקת הפינוי במקרה הטוב, ולפציעה או פגיעה ברכוש במקרה הרע. לכן, חשוב מאוד לבצע תכנון מוקדם אשר מביא בחשבון את כל המקרים והסיטואציות אשר יכולים להתרחש, לעבור חפץ חפץ בביתכם ולשאול את עצמכם אם אתם מעוניינים לפנות אותו, כיצד אתם מתכננים לפנות אותו, ולאן אתם מתכננים לפנות אותו. תכננו גם כיצד אתם רוצים לבצע פינוי רהיטים גדולים וכבדים – מהיכן מוציאים אותם מן הבית? מן הדלת או מן החלון? האם תזדקקו לציוד מיוחד – כמו חבלים או רתמות? מה לגבי ציוד מגן? והאם תצטרכו לבקש את עזרתם של חברים או מכרים אחרים על מנת להגדיל את כוח האדם שלכם ואת היכולת שלכם לשאת משאות כבדים? כל אלה הן דוגמאות לסוגיות רציניות ביותר אשר כדאי מאוד כי יעלו בעת התכנון המוקדם, על מנת להקטין ככל האפשר את מספר הבעיות המתרחשות בזמן אמת בתהליך הפינוי.

מה צריך לדעת לפני פינוי בית?

כפי שכבר ציינו בפניכם בפסקה הקודמת, לפני כל פינוי מדירה אנחנו ממליצים לכם לבצע תכנון מקדים. התכנון המקדים הזה מחולק לשלושה שלבים – מה? איך? ולאן? – הכוונה היא "מה מפנים?", "איך מפנים?", ו-"לאן מפנים?". אם תענו לעצמכם על שלושת השאלות הללו בנוגע לכל חפץ וחפץ בבית, אתם כבר חצי דרך בתוך הפינוי עצמו. באמצעות התשובות שתענו לשאלות הללו, תדעו לבצע פינוי חפצים בצורה מסודרת ומאורגנת, מה בא אחרי מה, מה מוציאים ולאן, כיצד בדיוק כל פעולה ופעולה מתבצעת. כך לא תבזבזו זמן חשוב מאוד על אילתור וקומבינות כאלה או אחרות, אשר עלולות לסכן אתכם ואת הרכוש שמסביבכם. אנו מקווים שהצלחנו להדגיש בפניכם את חשיבותו של התכנון המקדים לפינוי.

מהו סדר הפעולות שבו צריך לנקוט כאשר מבצעים פינוי בית?

גם כאן אנו ממליצים לכם לחלק את סדר הפעולות לשלוש פעולות עיקריות: מיון, פינוי וניקוי. מה הכוונה? במיון אנו מתכוונים למיון כל החפצים באשר הם, מתחילת שלב התכנון, בו אתם ממיינים באופן תיאורטי את החפצים אשר אתם מתכננים לפנות ואת אלה שאתם מתכננים להשאיר, ועד לשלב הביצוע של הפינוי, בו אתם מתחילים לפנות את החפצים. לאחר המיון התיאורטי, מגיע שלב המיון המעשי, את החפצים שאתם רוצים לפנות אנו ממליצים לרכז בחדר אחד בבית (לפחות את החפצים הקטנים) ובכך תמנעו ממצבים לא נעימים שבהם תפנו בטעות חפץ אשר לא רציתם לפנות, או להפך – תשכחו חפץ אשר רציתם לפנות בתוך הבית. לאחר תהליך המיון הזה תוכלו לעבור לשלב השני – הפינוי. הפינוי הוא למעשה לב התהליך, ובו אתם מפנים בפועל את החפצים, את הרהיטים, את הבגדים וכו' ומוציאים אותם מן הבית (שימו לב שגם אם המונח פינוי בגדים עושה רושם של פעולה קלה, נסו לחשוב מה דרוש על מנת להוציא את כל הבגדים מהארון ולפנות אותם….). שלב זה דורש מכם יכולות פיזיות גבוהות, וגם יכולת אלתור לא קטנה, משום שלא תמיד התכנון המוקדם שלכם יעבור חלק לחלוטין בפועל. השלב השלישי והאחרון הוא שלב הניקוי, והוא מגיע רק לאחר שהדירה כבר מרוקנת לחלוטין מהחפצים ומהרהיטים אותם פיניתם. בשלב זה עליכם לערוך ניקוי יסודי ביותר לדירה, הכולל חיטוי מפני חיידקים, במיוחד באיזורים "מועדים לפורענות" כמו המטבח, השירותים והמקלחת, שטיפת הרצפה ושאר חלקי הדירה באופן יסודי, צביעה מחדש של קירות הדירה במקרה הצורך, ואפילו הדברה מפני חרקים או מזיקים אחרים במקרה הצורך. פעולות השלב השלישי יאפשרו לכם להכין את הדירה שלכם למגורים, ולאפשר כניסה חלקה ונעימה יותר לדיירים החדשים, בין אם מדובר עליכם בעצמכם, על שוכרים, או על קוני הדירה העתידיים.

מהם הקשיים העומדים בפנינו בעת ביצוע פינוי בית?

כפי שכבר בטח הצלחתם להבין, הפינוי ידרוש מאיתנו הרבה מאוד אנרגיה וזמן. נוסף על הזמן אשר אנו משקיעים בפינוי עצמו, מדובר גם על הזמן אשר אנחנו משקיעים בתהליך התכנון הארוך. לא לכולם יש את הזמן להתעסק בזה. לכך מתווספים הקשיים הפיזיים – להרים רהיטים וחפצים כבדים זוהי לא משימה פשוטה – והקשיים הנפשיים – ההתעסקות בפינוי דירה יכולה להיות לעיתים מלוכלכת ולא נעימה, שלא לומר מגעילה ומשעממת לעיתים.

כיצד אפשר להתגבר על הקשיים הללו באמצעות השכרת שירותי פינוי דירה מקצועיים?

שירותי פינוי דירה מקצועיים מאפשרים לכם להתגבר על כל הקשיים הללו, או לפחות לדלג מעליהם, באמצעות שכירת שירותיהן של חברות מקצועיות לפינוי דירה. החברות הללו יוכלו לבצע את העבודה בשבילכם, החל משלב התכנון ועד לשלב הניקוי, ולבצע את העבודה במהירות וביעילות שלא תיאמן. ככה תוכלו לחסוך לעצמכם את האנרגיה הרבה אשר אתם נאלצים להשקיע בפינוי, ואת הזמן היקר מפז אשר הולך לאיבוד כאשר אתם מבצעים את העבודה לבדכם. עבודה של חברה מקצועית היא יעילה הרבה יותר הן בגלל המקצועיות והניסיון של אנשי המקצוע, כוח האדם הגדול אשר עומד לרשותה, והציוד המקצועי והמתקדם בו היא משתמשת על מנת לבצע את הפינוי.

כיצד לבחור חברה לפינוי דירה?

זוהי שאלה מצויינת הראויה למאמר נפרד, אך באופן כללי ניתן לומר כי אתם תרצו לשכור את שירותיה של חברה מנוסה ומקצועית מצד אחד, אך היא צריכה להיות גם חברה אשר חרטה על דגלה את האדיבות, הסבלנות והחיוך ללקוח מצד שני.

מדוע לבחור בחברת צוות פינוי דירה לביצוע פינוי בית?

אנו ממליצים לכם לבחור בחברת צוות פינוי דירה לביצוע הפינוי שלכם, משום שאנו מאמינים שבחברה הזו טמונים כל היתרונות שאתם מחפשים אצל חברה מקצועית המעניקה שירותי פינוי דירה. למה הכוונה? חברת צוות פינוי דירה היא חברה מקצועית וותיקה, בעלת שנות ניסיון רבות, והיא מעניקה את שירותיה המקצועיים בצורה האדיבה והמזמינה ביותר האפשרית. נסו את חברת צוות פינוי דירה ולא תתאכזבו, באחריות.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו