פינוי בית מחסן וחצר – פינוי חפצים רהיטים ותכולה

פינוי חפצים, רהיטים ותכולה מסביבת המגורים, יכול להיעשות מסיבות שונות, ובכל מקרה, חייב להיעשות על ידי צוות פינוי מקצועי העוסק ומתמחה בנושא ומכיר היטב את מלאכת הפינוי. בעמוד שלפניכם, ריכזנו עבורכם מידע כללי על פינוי חפצים, רהיטים ותכולה מסביבת המגורים ועל השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי שי פינוי דירה, הצוות המוביל בישראל לפינוי תכולה לכל מטרה.

מתי תדרשו לפינוי תכולה מסביבת המגורים?

פינוי תכולה יכול להיעשות מסיבות שונות, וביניהן, לצרכי מעבר בין דירות ולצרכי שיפוץ כללי של סביבת המגורים. כמו כן, הפינוי יכול להיעשות עקב עומס יתר של פריטי תכולה או על רקע אגירה אובססיבית של פריטי תכולה.

מה מפנים מסביבת המגורים?

במסגרת שירותי פינוי דירה, נהוג לפנות מסביבת המגורים את כל פריטי התכולה שאינם נחוצים לכם עוד, ממוצרי חשמל ופריטי ריהוט, דרך כלי בית וכלי נוי ועד לחפצים אישיים, פריטי הלבשה והנעלה וכל פריט תכולה אחר שאינו נחוץ לכם בסביבת המגורים.

פינוי מחסנים וחצרות

כאשר מדברים על פינוי סביבת מגורים, מדברים למעשה על תהליך פינוי תכולה משטח הדירה עצמה ומשטח מחסנים דירתיים השייכים לבעלי הדירה. כמו כן, מדברים על פינוי חצרות, גינות ומרפסות בהן נהוג למקם פריטי תכולה שונים שלא נעשה בהם שימוש תדיר ולאורך זמן התכולה ניזוקה והופכת ללא שימושית.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

מה כולל תהליך הפינוי?

אנחנו בחברת שי פינוי דירה עוסקים ומתמחים בתהליכי פינוי דירות, בתים, מחסנים, חצרות ומקלטים, כבר למעלה מ-30 שנה, ולאורך השנים פיתחנו ושיכללנו שיטת עבודה ייחודית הניתנת להתאמה פרטנית לאופי וסוג הפינוי ולצרכי הפינוי הנקודתיים. במסגרת תהליך הפינוי אנו דואגים בין היתר ל-

  • פינוי בטיחותי של כל פריטי התכולה
  • מיון וסינון ראשוני של פריטי התכולה
  • העברת פריטי התכולה לאתרי פסולת ומחזור ו/או העברת פריטי התכולה לעמותות שונות כתרומה לקהילה

כמו כן, אנו מאפשרים לקהל הלקוחות שלנו ליהנות גם משירותי ניקיון בסיום עבודות הפינוי.

פינוי וסידור מחסנים

במסגרת שירותי הפינוי המוצעים על ידינו, אנו מאפשרים לקהל לקוחותינו להסתייע גם בשירותי פינוי וסידור מחסנים. במסגרת השירות, אנו דואגים לפנות את כל תכולת המחסן, לנקות ולסדר את שטח המחסן ושטחי האחסון בתוכו, ולאחר מכן, אנו ממיינים את פריטי התכולה ומחליטים יחד איתכם איזה פריטי תכולה יחזרו לשטח המחסן ואיזה פריטים יועברו לאתרי פסולת ומחזור.

פינוי חצרות וגינות פרטיות

במסגרת שירותי פינוי בתים פרטיים, אנו מאפשרים לכם להסתייע גם בשירותי פינוי חצרות וגינות פרטיות. במסגרת השירות, אנו מפנים משטח החצר/גינה את כל פריטי התכולה המיותרים והלא נחוצים לכם, החל מריהוט גן ישן, דרך משטחי דשא סינטטי ועד לערימות גזם, לכלוך סביבתי וכדומה.

פינוי תכולה מדירות ירושה/דירות ישנות

שירות נוסף המוצע על ידינו בתחום פינוי חפצים, רהיטים ותכולה הוא פינוי דירות ירושה או דירות ישנות המאובזרות בפריטי תכולה ישנים. במסגרת השירות אנו דואגים למיין ולסנן את פריטי התכולה, לפרק פריטי תכולה מסורבלים וכבדי משקל ולאחר מכן לפנות את פריטי התכולה לאתרי פסולת או לעמותות שונות כתרומה לקהילה.

מה הופך אותנו לצוות הפינוי המוביל של ישראל?

שירותי הפינוי שלנו מבוססים על הניסיון המקצועי והמעשי העומד לרשותנו ועל היכולות המקצועיות שלנו להתמודד עם כל סוגי עבודות הפינוי, בכל סדר גודל. בין היתרונות המרכזיים שלנו ההופכים אותנו לצוות הפינוי המוביל של ישראל כבר למעלה מ-30 שנה תוכלו למצוא:

  • התמחות בכל סוגי עבודות הפינוי, מפנוי דירה לצרכי מעבר ועד לפינוי דירות אגנרות
  • שיטת עבודה ייחודית הניתנת להתאמה לכל מטרת פינוי כזו או אחרת
  • שימוש במערכות ציוד המייעלות את תהליך הפינוי
  • הקפדה יתרה על העברת פריטי התכולה לאתרי פסולת ומחזור
  • מגוון רחב של שירותים נלווים, וביניהם, גיזום חצרות, פירוק ארונות ופריטי ריהוט, סידור מחסנים, חיטוי דירות מוזנחות, ניקיון יסודי של סביבת המגורים ועוד
  • יחס ושירות אישי לכל לקוח/ה לאורך כל הדרך

החברה מנוהלת על ידי שי גולד, קבלן פינוי מומחה ואוטוריטה מקצועית בענף הפינוי.

אם גם אתם נדרשים לפינוי תכולה לכל מטרה, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ולהסתייע באחד משירותי הפינוי המוצעים על ידינו.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו