פינוי בית מוזנח ברמת השרון

שי פינוי בית מוזנח ברמת השרון 

כשרוצים לפנות דירה ולהוציא ממנה חפצים, צריך להזמין את המומחים. לא כל שכן, כאשר הדירה מוזנחת. פינוי בית מוזנח ברמת השרון מצריך פינוי מקצועי של מי שמבין בעבודה כזו שהיא מאוד רגישה ומדויקת. לפנות דירה שחיו בה אנשים מרושלים שהזניחו את הסדר והניקיון ואולי גם אגרו חפצים רבים לאורך שנים, זה לא עניין של מה בכך בשי פינוי דירה יודעים היטב את העבודה ויכולים לענות על הצרכים של הפינוי הספציפי שלכם.

אזורי פינוי

שי פינוי דירה עובדים בכל האזורים ולא רק ברמת השרון. חשוב מאוד להזמין אותם לפני העבודה כדי שיראו את הבית ויעריכו את זמן העבודה והיקפה. לכל בית הסיפור שלו. בית צמוד קרקע באזורים מוכי נחשים למשל, או חלילה עכברים, מחייב היערכות הדברה אחרת אחרי הפינוי. כל בית או דירה, המיקום שלהם, הגובה שלהם, אם יש להם מעלית או לא, כל הפרמטרים האלה צריכים להילקח בחשבון כי הם משנים גם את הצעת המחיר של הפינוי והניקוי ולכל מיקום יש את המחיר שלו.

מה מייחד את שי פינוי דירה?

מה שמייחד את שי פינוי דירה זו העובדה שהחברה בעלת ניסיון רב שנים בבתים שונים ומגוונים, בפינוי גגות, מחסנים, חדרי אופניים, חדרי אשפה, עציצים וריהוט גן ומרפסת, גגות ודירות של אגרנים. כל סוגי הבתים והדירות עברו תחת ידי הצוות והם מיומנים ומקצועיים לגמרי. נציג החברה מגיע לפני הפינוי כדי לתת הצעת מחיר, ופורט אותה לחלקים ולפרטים. אחרי הפינוי יש ניקוי ואחר כך אף הכנת הדירה וצביעתה לקראת כניסת דיירים חדשים או לקראת השכרתה. לא פוסחים על אף חלק וגם טורחים לפנות את הפסולת לאתר הפסולת המורשה והקרוב.

חיטוי לאחר פינוי בית מוזנח ברמת השרון

החומרים החזקים שמשתמשים בהם לאחר פינוי הדירה המוזנחת או הבית המוזנח הם רבים ומגוונים. מדובר בחומרים מסירי שומנים לחריצים במרצפות ולשיש המטבח ולקרמיקות. מסירי אבן ואבנית, חומרי ריסוס והדברה, כלור לניקוי מקררים, חומרים להברקת חלונות ופוליש וקס לרצפה לאחר שטיפה יסודית וקרצוף. ניקוי בשפכטל לפני צביעה, ניקוי כתמי עובש ומירוק בחומר אנטי בקטריאלי. שפע של חומרי ניקוי נמצאים בשימוש לאחר פינוי בית מוזנח.

ומה עם צריך להכין את הבית לכניסת דיירים חדשים?

 

גם כאן, אין תחליף לשי פינוי דירה.  הצוות ערוך ומוכן לצביעה יסודית ולסיוד. לחידוש רהיטים או ארונות, לניקוי וילונות אם הוחלט להשאיר אותם. וחוץ משטיח אדום, כל דייר שייכנס לבית גם לאחר הזנחה של שנים, יראה משהו ברמה אחרת לגמרי. אחרי ההכנה לכניסת הדיירים, לא תכירו את הנכס שקודם היה ברשותכם. קונה פוטנציאלי שרואה דירה לאחר סיוד וצביעה יתייחס אליה אחרת מאשר קונה שמקבל לראות דירה עם כתמים ולכלוך על הקירות. זה קריטי כשמעוניינים למכור את הנכס.

אז איך מתחילים?

מחפשים באינטרנט, מתקשרים לחברים, מבקשים המלצות. באינטרנט יש שלל חברות מתמחות. בקשו לראות רשיון עסק וביטוח של העובדים שנחשפים לחומרים רעילים ולחיידקים מזהמים. בקשו לקבל רשימה של אנשים שבוצעו אצלם עבודות מהסוג הזה. הקשיבו להמלצות הקשבה מלאה ותשאלו שאלות. וכן, בקשו לראות בית לאחר פינוי ואולי אחרי קנייה של דיירים חדשים אליו. אל תתפתו לדברי חלקות. רק ניסיון והמלצה ממקור ראשון.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן