פינוי בית כולל ניקיון

מפנים ומנקים בתים 

חברת צוות פינוי דירה מעסיקה צוותים שעושים את העבודה בצורה מקצועית, עם מכשור מתאים. יש לה את כל הידע הנדרש לגבי תקנות שינוע למזבלה שהוציאה הרשות המקומית וכן מועסק צוות שמתמחה בשיפוצים כלליים, בסיוד ובצביעה. אם אתם צריכים עבודה מקצועית לפינוי הבית – אתם מוזמנים להתקשר כבר היום!

למה צריך פינוי בית בכלל?

ישנן מספר סיבות לצורך בעבודת פינוי בית כולל ניקיון. הסיבה הרגילה היא מכירת הבית ומעבר למקום מגורים חדש. פנוי הבית יכול להתבצע באופן עצמאי אבל ישנם גורמים שבגללם כדאי לשכור את שירותי חברת צוות פינוי דירה. כאמור ישנן כמה סיבות לפינוי דירה ובנוסף למעבר למקום חדש, שהוא משהו משמח, הרי שלא אחת נדרשת החברה לבצע פינוי וניקוי בית של אגרן כפייתי. לאורך השנים נאספים חפצים, רהיטים, עיתונים ומה לא שצריך לדעת לאן לשנע כל דבר ומתי.

  • לרוב מצבו של הבית, ממנו הוצאו פריטי אגירה של שנים רבות, בכי רע. מערכות החשמל והמים אינן פועלות כראוי. חלונות הדירה מנופצים התריסים שבורים הצבע מהדלתות דהוי ומלוכלך, הסניטציה אינה במצב של שימוש ועל המטבח אין מה לדבר.
  • כדי להחזיר את הבית למצב שמיש צוות של חברת צוות פינוי דירה המתמחה בתחום השיפוצים והצביעה יבצע עבודות הכרחיות וזאת כדי שבעלי הבית יוכלו לחזור ולהתגורר בבית כשהוא במצב תקין.
  • פינוי בית מתקיים גם במקרים שבעלי הבית התבגרו, אינם יכולים להמשיך ולהתגורר בו, הם עוברים לבית אבות, לבית מוגן או לבית הילדים והמשפחה המורחבת מחליטה לפנות את הבית כדי להשכיר או למכור אותו.

מה מצופה מהלקוחות שלנו?

כל הלקוחות שהתקשרו בהסכמי עבודה עם חברת צוות פינוי דירה מעידים על עבודה מהירה, מקצועית וזהירה. עבודת הצוות נעשית תוך התחשבות רגשית עם בעלי הבית ושיתוף פעולה מלא בכל החלטה לגבי התכולה שהוצאה מהבית. נציג מטעמה של חברת צוות פינוי דירה, יחד עם בני המשפחה, עושה תכנית עבודה, מה מהחפצים יועברו יחד עם בני הזוג, מה יימכר, ייתרם, ייזרק. בעת הפינוי נציג החברה יחד עם בן משפחה ימינו את החפצים. כדי להבטיח אווירה נעימה בעת הפינוי, כדאי לקבוע את כל התנאים לביצוע העבודה מבעוד מועד כולל עלויות והטלת אחריות בין החברה ובני המשפחה. גם במקרה זה צוות חברת הפינוי המתמחה בשיפוצים בסיסיים יבצע ניקוי יסודי כדי לאפשר לדיירים הבאים להיכנס לבית כשהוא מוכן למגורים.

למה איתנו ולא לבד?

כאמור אפשר לבצע את הפינוי והניקיון באופן עצמאי אבל לאור העובדה שבתקופה זו כולנו עסוקים וטרודים לאורך כל היום במקומות העבודה ובטיפול במשפחה. אין לנו את הכלים המתאימים לפנות את הבית ולשנע את הנדרש למקום המגורים החדש, למזבלה או לכל מקום אחר. העבודה היא עבודה פיזית לא קלה שצריך לדעת איך לבצע אותה כדי להקל על פעולות הפינוי והניקוי. יותר ויותר אנשים הבינו שעבודת פינוי בית כולל ניקיון היא עבודה מקצועית וכדאי לרכוש את שירותיה של חברת צוות פינוי דירה לצורך כך. ')} 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו