פינוי בית בפתח תקוה

מפנים בתים בכל הארץ

ככל שעובר הזמן אנו מעמיסים על מרחב המחייה שלנו ציוד רב. בתים הנותרים ללא מענה על הציוד הקיים בהם, ירושה אשר נדרשת לשינוע מבית ריק מאדם, אינם מקרים יוצאי דופן. חברה לפינוי היא המענה הטוב והמקצועי ביותר עבור מצבים כגון אלה. פינוי בית בפתח תקוה אינו מסתכם בכמה ארגזים שניתן לפנות ל"צפרדע" הקרובה, מדובר על כמות של תקופת חיים ארוכה, כמות של חפצי נוי, כלי מטבח, ביגוד, מסמכים, ספרים, תמונות, ריהוט, ארונות והרשימה עוד ארוכה. כיצד ניגשים אל העניין הזה?

שלב אחר שלב

חברת פינוי מלווה את הלקוח מהרגע בו הוא מחליט לשנע את כל הכבודה מהבית ועד לשלב בו אפילו החצר שלו נקייה מכל חפץ, כולל שביל הגישה שהוביל אל משאיות הפינוי. בטרם ביצוע יגיע איש צוות עבור התייעצות ושיחה מקדימה. מטרה השיחה הינה לעבור על כל החפצים, יחד עם הלקוח, על מנת לעזור לו לצור רשימה של חפצים אשר מיועדים עבור פינוי וחפצים אשר הוא מעוניין להשאיר אצלו. על פי רוב אלבומי תמונות ומסמכים חשובים יהיו אלה אשר יוותרו.

לאחר שברור ללקוח ולמייצג החברה במה מדובר, יעריך נציג החברה את הכבודה המיועדת לפינוי כדי לתת הצעת מחיר הוגנת. ההצעה מורכבת מכמה גורמים נוספים: מיקום הבית (נוחות ביצוע אל מול דרישה במכניקה מורכבת עבור פינוי ושינוע), מהירות הביצוע הנדרשת אשר משפיעה על מספר אנשי הצוות שיוזמנו והשירות המתבקש.

מהו השירות המוצע עבור הלקוח?

פינוי בית בפתח תקוה יכול להיות מורכב מכמה אלמנטים, חלקם או כולם. אריזה מהירה לארגזים, קרטונים, שקיות אשפה עמידות, פירוק ריהוט כבד וארונות, כולל ארונות מטבח, פינוי כל הדרוש אל כלי הרכב המיועדים לכך (הפינוי מתרחש אל אתרי פסולת ייעודיים על פי חוק), שיפוץ הבית על פי תכנון מראש, כולל צביעה וכל הדרוש כדי להביא את הבית למצב בו הוא ראוי לקלוט דיירים חדשים, ניקיון הבית כולל חיטוי (מדובר על ניקיון יסודי מהמסד ועד הטפחות), והדברה מקצועית ובטיחותית למניעת מזיקים. שימו לב, הכול תחת קורת גג אחת.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו