פינוי בית בבצרה וניקיון

שי פינוי בית בבצרה 

בצרה הוא אחד הישובים שאיכות החיים בהם היא מהגבוהות בארץ. מצד שני, בית שיש בו תכולה מיותרת ואפילו ערימות של פסולת ואשפה הופך למקום שלא נעים לחיות בו. גם ערך הנכס יורד ולפעמים נוצרים קונפליקטים מול השכנים עקב נוכחות של חרקים ומכרסמים בבית ובסביבתו. הפתרון: פינוי בית עם חברה מקצועית והשלמת השירות עם ניקוי יסודי.

שי פינוי דירה – המומחים לפינוי ולניקוי

שי פינוי דירה מפנה בתים כבר יותר מ-20 שנים. הניסיון הרב שלנו כולל גם ניקוי מקצועי של הבתים אחרי הפינוי, בעזרת חומרי ניקוי עוצמתיים מצד אחד ובטוחים לחלוטין לשימוש מצד שני. שירות פינוי בית בבצרה וניקיון מוצע לכל מי שזקוק לו במחיר משתלם ובזמינות מרבית, ועוד דגש מהותי מבחינתנו הוא קשב מלא לרצונות ולהנחיות של כל לקוח ולקוחה.

למה אתם צריכים פינוי בית בבצרה וניקיון?

פינוי בית בבצרה וניקיון מתאים לכל מי שהצטברו אצלו חפצים לא נחוצים ובפרט כאלה גדולים וכבדים, וכמו כן הבית הפך למלוכלך ומוזנח עקב הפסולת והתכולה הרבה. השילוב של הפינוי עם הניקוי יהפוך את הנכס לכזה שאפשר לחיות בו בנחת וגם להשכיר או למכור אותו אם זהו רצונכם.

מתי נדרש השירות?

באופן עקרוני כל בעל בית בבצרה יכול לנסות לפנות ולנקות אותו בכוחות עצמו. יחד עם זאת חשוב להבין שמדובר במלאכה מורכבת שמחייבת במקרים רבים ציוד מגן מתאים ובכל מצב דורשת ניסיון רב. על-מנת שלא להיפגע עקב המאמץ הפיזי או עקב תנועה לא נכונה כשמנסים להרים חפץ כבד – מומלץ להיעזר במומחים בתחום.

איך מזמינים את השירות?

מתקשרים אלינו או משאירים פרטים באתר. בשלב הבא נגיע לבצרה, כמובן אחרי שתיאמנו אתכם את המועד, ולאחר שנבדוק מהו מצב הבית נציע לכם מחיר לפינוי ולניקוי. חשוב לציין שהפינוי מתבצע אך ורק לאתרים מורשים, ובזהירות מרבית כדי לא לגרום נזק לתשתיות השונות או לסביבה.

פנו אל שי דירה להזמנת פינוי בית בבצרה וניקיון

כדי שכבר תוך זמן קצר תוכלו להפיק את מלוא התועלת האפשרית מהבית. אנחנו נוציא ממנו את כל מה שלא אמור להיות בו, בהתאם להנחיות שלכם וביושרה מלאה, ולאחר מכן נבריק עבורכם את כל החללים. השינוי לטובה יהיה כל כך דרמטי עד שברגע הראשון תתקשו להאמין שזה באמת הבית שלכם…

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו