פינוי ארונות

פינוי ארונות באופן יסודי

פינוי ארונות זהו ביטוי שאנחנו שומעים לא פעם, אך לא כולם מבינים את משמעותו.

ובכן, לעיתים נוצרים מצבים בחיים שבהם יש צורך בשירותים שיכולה לתת חברה המתמחה בפינוי וניקוי מקצועי של שטחי מגורים, חצר או פינוי ארון. לפעמים מדובר בשטחים משותפים כמו מקלט או גגות, או על דירה שלא פונתה זמן רב ויש צורך בהפיכתה לדירה הראויה למגורים וכן גם לעיתים אלו הם שטחים כמו גינות וחצרות שצברו פסולת רבה.

פינוי דירה, כולל בתוכו שלבים רבים ובהם גם פינוי ארונות. אך פעמים רבות יש צורך רק בפינוי ארון ללא פינוי כל תכולת הדירה. לפינוי ארונות יש לרוב דרישה מצד אנשים שרק עברו לדירה שבה מותקנים ארונות ישנים, לאנשים העורכים שיפוץ בדירה, או לכאלה המעוניינים למכור או ליישב דירה ישנה מחדש.

תהליך פינוי ארונות מקצועי

בבתים רבים נמצאים ארונות גדולים ומסורבלים ופעמים רבות מדובר גם בארונות המקובעים לקיר, מה שמקשה עוד יותר על על פינוי הארונות. תהליך פינוי ארונות הוא מורכב וטומן בחובו את פינוי תכולת הארונות, ניקוי וחיטוי הארונות ופירוק הארונות. פירוק הארונות נעשה בשלבים: כשמדובר בארונות רגילים או בארונות קיר מפרקים קודם את הדלתות והמדפים, לאחר מכן את התומכים ולבסוף המסגרת. כשיש צורך בפינוי ארון מטבח מקובעים התהליך מורכב אף יותר: תחילה מפרקים את הדלתות, לאחר מכן מפרקים את השיש ואז מנתקים את צנרת המים. לבסוף, מבצעים פירוק סופי של השיש, הכיור ומסגרת הארונות.

פינוי ארונות עם מומחים – תהליך מורכב, פתרון פשוט!

מכיוון שמדובר על תהליך שהוא כה מורכב רצוי לפנות לחברה המציעה שירותי פינוי מקצועיים שונים, ביניהם גם פינוי ארון . היתרון בפניה לחברות כגון אלו הוא שחברות הללו מספקת לקהל הלקוחות שלהן צוות מיומן ומנוסה בפינוי תכולה מדירות או שטחים משותפים. הצוות מגיע מוכן ויודע כיצד לפנות במהירות ובמקצועיות את הארונות המקובעים, מבלי להותיר סימנים על הקירות או הרצפה.

יתרה מכך, כאשר מזמינים חברה מקצועית לפינוי ארונות, היא גם דואגת לפנות את כל התכולה והחפצים המיותרים לאתרים מורשים – לאשפה ולמוקדי מחזור. כולנו יודעים שכיום המחזור חשוב יותר מבעבר. אין זה סוד כי אורח החיים המודרני הוא האחראי לדילול המהיר של המשאבים הטבעיים והוא שאחראי על יצירת אפקטים שליליים על כדור הארץ כמו אפקט החממה,תהליכים שיכולים, בטווח הארוך, לפגוע בנו ובבעלי החיים. בדיוק מסיבה זו רצוי לעשות מאמץ ולמחזר את המוצרים הניתנים למחזור ולא לכרות עצים חדשים, כשעדיין ניתן למחזר את הישנים. לכן, מעבר למקצועיותן של חברות אלו, היתרונות בבחירת חברה מקצועית בתהליך פינוי ארון טמונה גם במודעת של חברות אלו למחזור וכך, תרומתם היא לא רק נקודתית ואישית כי אם גם לטווח הארוך, תרומה המשפיעה על רווחת כולנו…



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן