פינוי אספנות כפייתית

פינוי אספנות כפייתית רק עם שי 

אם אתם חושבים שאספנות כפייתית היא סוג של תחביב, אתם טועים. אספנות כפייתית הינה סימפטום נפשי, העלול לסכן אתכם ואת בריאות הסובבים אתכם, ואף להפוך למפגע בריאותי. אספנות כפייתית גורמת לאנשים לאסוף ולאגור אל ביתם לא רק חפצים רבים, אלא גם, אשפה של ממש, שאריות מזון, וכל מיני דברים שאנשים אחרים השאירו ברחוב. לכן, אספנות כפייתית הינה תופעה פסיכולוגית-התנהגותית הדורשת טיפול מיידי, הן טיפול אצל פסיכולוג והן פינוי מהדירה של האספן הכפייתי. פינוי אספנות כפייתית לא מומלץ לעשות בצורה עצמאית, אלא רק על ידי חברה המתמחה במתן שירותי פינוי, ורק אצל מומחה פינוי מדירה, אשר מנוסה בתחום פינוי אספנות כפייתית.

הסכנות של אספנות כפייתית

אספנים כפייתיים מסכנים את הסביבה שלהם ואת מקום המגורים שלהם. במידה והאספן נוהג לאסוף אל ביתו חפצים שנלקחו מו הרחוב, קרטונים, רהיטים ישנים ובלויים, בגדים ואפילו מוצרי מזון – אלו, יכולים להיות סכנה לבריאות. מרבית מן החפצים שברחוב נגועים בשתן וצואה של בעלי חיים, פישפשים ומזיקים אחרים, אשר מגיעים ישירות אל הדירה של האספן, והרי, שאין צורך להכביר ולהסביר את מידת הסכנה שבכך. מעבר לסכנה הבריאותית, יכולות בהחלט להיות סכנות בטיחותיות רבות. כאשר יש סכנה מפני התלקחות של שריפה או רעידת אדמה, הרי שכמות החפצים בביתו של האספן הכפייתי הופכת למלכודת של ממש, אשר יהיה קשה מאוד להתפנות מן הנכס. בנוסף לכך, האספן עלול למצוא את עצמו נלכד בין כמויות של חפצים. מעבר לשתי הסכנות הללו, בהחלט קיימת סכנה ממשית לקיום חיי שיגרה בריאים, שהרי, אספנות כפייתית מסכנת את כל מערכות היחסים, המשפחתיות בעיקר, וגורמת לאספן לחיות חיי בדידות.

התמודדות עם אספנות כפייתית

מאחר ואספנות כפייתית היא מסוכנת, יש צורך לפנות אל טיפול כמה שיותר מוקדם. הטיפול נעשה אצל פסיכולוג או פסיכיאטר המסוגל לטפל ולהתמודד עם מיקרים מסוג זה. רק לאחר תחילת טיפול מקצועי, ניתן להתחיל ולגשת אל פעולת פינוי אספנות כפייתית באמצעות חברה מקצועית, אשר יכולה לתת מענה לפינוי אשפה מהבית של האספן הכפייתי, כמו גם פינוי של שלל החפצים והפריטים הנדרשים הוצאה מן הנכס. התמודדות עם אספן כפייתי מצריכה ידע ויכולת מקצועית, אתם צריכים להבין, כי המחשבה של האספן מגיעה מתוך מקום של טראומה או חרדה, ולכן, רק איש מקצוע יוכל לדעת כיצד להביא את האספן לכדי מצב הו הוא יסכים להיפטר מכלל האוסף. על אף העובדה כי אתם רואים את הפריטים כ – אשפה – לכל דבר ועניין, הרי שמבחינת האספן מדובר בחפצים חשובים, ולכן, יש לפנות אל טיפול מקצועי, לפני שאתם מחליטים על דעת עצמכם לפנות לו את החפצים והפריטים מן הבית. רק לאחר התהליך הטיפולי, ניתן יהיה לקבוע מתי הוא העיתוי הטוב ביותר להציע פינוי של החפצים מן הנכס.

פינוי של אספנות כפייתית

פינוי של אספנות כפייתית צריך להיעשות רק באמצעות חברה אשר מסוגלת לספק מענה מסוג זה. מאחר ויש כמויות עצומות של פריטים הדורשים פינוי, לא ניתן לבצע את הפינוי בצורה עצמאית, וכמובן, שמדובר בסכנה של ממש. הכמות הגדולה מסכנת את בטיחות המפנים, וכמובן, שהאשפה מהווה סכנה לבריאות, לכן, חשוב לפנות אל מומחה פינוי דירה, אשר יכול לתת את המענה הטוב ביותר של פינוי חפצים, פינוי רהיטים ופינוי אשפה. הצוות המקצועי של המפנים יגיעו אל הנכס, יאמדו את מצבו ויוכלו להכין את תוכנית העבודה הטובה והמהירה ביותר, על מנת לפנות את הנכס על כל תוכנו, ובעיקר את כמויות האשפה הגדולות שיש להוציא מן הדירה.

שלבי הפינוי

לפני שמתחילים במלאכת פינוי אגרנות כפייתית, יש צורך בהסכמה מלאה של האגרן להתחיל במלאכת הפינוי. שימו לב – אל תנסו לפנות את החפצים בלי האישור שלו, מאחר ואתם עלולים לגרום לנזק רב יותר מאשר לתועלת. פינוי שלא בהסכמה, יכול לגרום לריגרסיה, ולכן, חשוב לעשות זאת בהסכמה ובחוכמה. המקרים היחידים בהם ניתן לבצע פינוי שלא בהסכמה, היא רק באמצעות צו פינוי המתריע על סכנה בריאותית של ממש. לאחר שהתקבלה ההסכמה המלאה של האגרן, ניתן לפנות אל חברה מקצועית אשר תוכל לתת לכם את המענה הטוב ביותר בפינוי של נכס מסוג זה.

החברה תעניק לכם את השירותים המלאים של הפינוי, תבדוק את השטח ותאמוד את כמות החפצים שיש לפנות, על מנת לבצע את הפינוי בצורה מסודרת ובטוחה, תוך שימוש באמצעי מיגון אל מול נזקים. תהליך הפינוי יעשה באמצעות כלים מתאימים, מכולה וכמובן משאית שתשנע את האשפה והפסולת אל אתר פסולת מורשה מטעם הרשות המקומית או העירייה ובהתאם לחוק. מומלץ מאוד לחתום על חוזה עבודה אל מול החברה המספקת לכם את שירותי הפינוי, להחליט על לוחות זמנים קבועים בחוזה וכמובן על המחיר הכולל של עבודת הפינוי.

ניקיון וחיטוי של הנכס

לאחר הפינוי יש צורך בביצוע של ניקיון וחיטוי מלא של כלל הנכס. פעולת הניקיון והחיטוי היא פעולה משלימה להכנת הנכס לאחר תהליך הפינוי, על מנת להכין את הנכס כראוי למגורים. במידה ויש צורך, יש להחליף את הכלים הסניטריים, ארונות שבורים, לתקן תריסים וחלונות – זכרו, מדובר לרוב בדירות אשר לא עבורו ניקיון במשך שנים רבות, ולכן, יש צורך לחלוש על כלל הנכס ולבצע ניקיון וחיטוי בצורה מופקדת, על מנת שיהיה מתאים למגורים. זו הסיבה, כי חברת פינוי מקצועית בנושא של פינוי נכסים, תוכל לספק לכם גם את השירותים הללו.

"צוות פינוי דירה" מספקת שירותי פינוי בצורה מקצועית לכל סוגי הנכסים, החל מגגות, מרתפים, מקלטים, דירות, בתים ומשרדים. ל"צוות פינוי דירה" צוות מקצועי ומיומן בנושא של פינוי אספנות כפייתית, וביכולתו להעניק לכם מענה כולל לכל צורך הפינוי, הניקיון והתחזוקה של נכסים מאספנים כפייתיים.

אם קיבלתם נכס מאספן כפייתי בירושה, אם רכשתם נכס מאספן כפייתי או שאתם מעוניינים להתחיל בפינוי של נכס של בן משפחה הסובל מאספנות כפייתית, הרי שהאפשרות הטובה ביותר, היא לפנות אל חברתנו, אשר מנוסה ומספקת מגוון רחב של פתרונות תחת קורת גג אחת. ב"צוות פינוי דירה" נוכל להציע לכם את תנאי הפינוי הטובים ביותר, תוך עמידה במקצועיות מלאה ושירות לכל אורך הדרך.  בשל העבודה כי אספנות כפייתית יכולה להיות מסוכנת, אל תנסו לפנות את הנכס בצורה עצמאית, ובוודאי שבלי לקבל את אישורו המלא של האספן הכפייתי.

יש לזכור כי, פינוי תכולה מדירה הינו תהליך מסובך, בין אם מדובר בפינוי של נכס, משרד, מרתף, גג או בית, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בפינוי של נכס מאספן כפייתי.  ב"צוות פינוי דירה" נשמח לעמוד לשירותכם, ולאפשר לכם לקבל את השירות הטוב ביותר, בין אם בפינוי מקלטים, פינוי מחסנים, פינוי משרדים, פינוי גגות, פינוי מרתפים או כל פינוי של נכס.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו