פינוי אספנות כפייתית עם צוות מקצועי

מפנים בתים של אספנים כפייתיים

פינוי מהגג אספנות כפייתית היא בעיה רצינית שקשה מאד לפתור לבד. אספנים כפייתיים יכולים לפגוע בחייהם בצורה משמעותית וכן להשפיע על משפחתם ועל הקרובים אליהם. כאשר אספנות כפייתית נעשית חמורה ובעייתית הבעיה יכולה להתפתח לממדים כאלה שהבית כולו מתמלא בחפצים מיותרים ולא מאפשר מרחב תזוזה או תפקוד יומיומיים רגילים. כיוון שקשה מאד לפתור את הבעיה באופן עצמאי מומלץ במצבים כאלה להhעזר במומחים בתחום שיכולים להציע פתרון טיפולי משמעותי וארוך טווח לבעיה מן הסוג הזה.

טיפול בבעיה

השלב הראשון בטיפול בכל בעיה רצינית של התמכרות או הפרעה הוא ההודאה שיש בכלל בעיה. אנשים הסובלים מבעיה של אספנות כפייתית צריכים להיות מסוגלים להודות שמשהו לא בסדר בחייהם ולפנות לייעוץ ולעזרה מקצועיים בכדי לנסות להתמודד עם מה שהשתבש בחיי היומיום. אחרי ההודאה בבעיה קל הרב יותר לנסות לקבל עזרה, לתקן דפוסי התנהגות ישנים ולהתחיל ליישם את התובנות החדשות לגבי המציאות. טיפול מקצועי יכול לסייע לסובלים מכל בעיה לעשות את השינוי המיוחל הזה.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

להתחיל מחדש

לצד הטיפול הנפשי או הרגשי בתופעת האספנות הכפייתית, תמיד טוב לטפל גם באספקט הטכני של הבעיה. לצורך כך מומלץ לפנות לחברה מקצועית שעוסקת בתחום של פינוי אספנות כפייתית. חברה המתמחה בתחום של פינוי אספנות כפייתית תוכל לסייע לסובלים מן הבעיה לפנות את הבית שלהם מן החפצים שאגרו ואספו לאורך זמן רב ולסדר מחדש את הדירה או הבית בכדי לפנות מקום לאורח חיים בריא ומאוזן יותר. במקרים כאלה תמיד מומלץ לפנות לחברה אמינה בעלת ניסיון רב שתוכל לסייע בכל האספקטים השונים של הפינוי.

על אף שברמת העיקרון ניתן לטפל בפינוי של דירה או בית של מי שסבלו מאספנות כפייתית בעזרת כל חברת הובלות, מומלץ בחום להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע המתמחים בנושא של פינוי אספנות כפייתית ושערכו הובלות כאלה בעבר בהצלחה וברגישות בכדי למנוע אי נעימות מיותרת ולהפוך את התהליך לחיובי עד כמה שניתן בכדי להתחיל שלב חדש בחיים באופן החלק והמוצלח ביותר.

מתמודדים עם הרגשות

האספנות הכפייתית איננה רק בעיה פיזית אלא גם נפשית. לעיתים, אנשים הסובלים מאספנות כפייתית מצטרפים לדברים בשל חוויות רגשיות שונות. ישנם אנשים שמרגישים בידידות וביטחון כאשר הם מסביב לחפצים שאגרו, בעוד אחרים יכולים להרגיש חסרון ביטחון ולכן הם צוברים דברים. לכל אחד סיבותיו האישיות. המפגש עם הרגשות אלה וההבנה ממה הם נגרמים הם חלק מרכזי בטיפול.

כלים לשינוי

אחרי ההכרה בבעיה והבנת הרגשות העומדים מאחוריה, השלב הבא הוא לחפש את הכלים הנדרשים לשינוי. האם זה דרך עבודה עם מטפל או דרך קבוצות תמיכה, העיקר הוא לא להיות לבד במאבק. כמו כן, מומלץ להתחיל בתהליך הפינוי באופן הדרגתי, כאשר מתחילים מאזור אחד בבית ומתקדמים לאזור הבא, כדי להרגיש הישגים ולא להיות מרוסקים.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו