פינוי אולמות וגני אירועים

שי פינוי אולמות וגני אירועים

עומדים לחדש את לשפץ את אולם או גן האירועים בבעלותכם? רוצים לפנות משטח האולם או הגן פריטי תכולה ישנה ומערכות ציוד שאינן נחוצות לכם עוד? אצלנו ב-שי פינוי דירה, תוכלו ליהנות משירותי פינוי מקצועיים המותאמים למטרות פינוי אולמות וגני אירועים.

שירות זה מאפשר לכם לפנות משטח האולם או הגן את כל מערכות הציוד הישנות, לרבות, מערכות ישיבה (כסאות ושולחנות), כלי הגשה, במות, מערכות הגברה ותאורה שיצאו מכלל שימוש, מערכות מיזוג ישנות, אלמנטים דקורטיביים שאינם מותאמים לסגנון העיצובי החדש של האולם המשופץ ופריטי תכולה נוספים כגון: מערכות ריהוט משרדיות וכדומה. כמו כן, אנו מפנים חלוקי סלע, מפלי נוי, בריכות נוי, עציצים גדולים, עצים וגזם.

בדומה לכל שירות אחר המוצע על ידינו, גם שירותי פינוי אולמות וגני אירועים מיושמים על ידי צוותי

עבודה מתוגברים המחזיקים בציוד פינוי מתקדם מסוגו. הידע המקצועי העומד לרשות אנשי הפינוי שלנו בשילוב מערכות הציוד המתקדמות, מבטיח לכם הליך פינוי מהיר, מקצועי ובטיחותי.

את כל פריטי התכולה המיועדת לפינוי אנו מעבירים לאתרי פסולת ומחזור המיועדים לצורך כך באמצעות רכבי פינוי ומכולות פינוי. בנוסף לעבודות הפינוי, אנו מאפשרים לכם ליהנות מפתרונות תחזוקה בסיסיים למטרות הכנת חללי האירוח לקראת הליכי שיפוץ, לרבות, חיטוי מתקני אירוח, פירוק עבודות עץ מורכבות וכדומה.





אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן