עת לפנות – פינוי דירה במרכז בעזרת חברה מנוסה

זקוקים לפינוי דירה במרכז ?

פינוי דירה במרכז בעזרת חברה מנוסה – האם הותירו אתכם עם ירושה או עיזבון בידיים, ואינכם יודעים לאן להוליך את תכולת הדירה? האם אתם מתמודדים עם אדם בעל תסמונת אגרנות כפייתית, אשר יש צורך לעזור ולפנות את דירתו במקצועיות? האם אתם עוברים למעון חדש וזקוקים לפינוי יעיל בידי מומחים של רכושכם? אם אכן כך, צרו קשר עוד היום. צוות "מומחה פינוי דירה" יזדרז לעמוד לשירותכם לכל מטרת פינוי שהיא, לרבות פינוי דירה.

שירות בקלות:

את השירות תוכלו להזמין בקלות מאתנו ואנו כבר נדאג לנהל הליך פינוי דירה מסודר ומוקפד על פי הצרכים האישיים לכם ועל פי העבודה הנדרשת לביצוע בדירה. כל זאת בליווי הסבר פרטני על אופי העבודה, כיצד היא מתבצעת ועריכת הסכם חתום מראש, הכולל את כל האספקטים הכרוכים בפרוייקט.

בכל הארץ ולכל מטרה:

יש לנו את היכולת להגיע ולפנות ביעילות ומקצועיות, דירות בכל חלקי הארץ, לרבות במרכזה, ואנו מומחים ובקיאים באתרי המחזור השונים, כמו גם אתרי השלכת הפסולת המורשים על ידי העיריות השונות. כמו כן, אנו עומדים בקשר ישיר ורציף עם עמותות צדקה וחסד, במידה ולא תרצו להשליך את רכושכם, אלא להעמידו לתרומה לנזקקים.

ללא היסוס וללא עיכובים:

אם יש לכם תכולה לפנות, אל תהססו, צרו קשר טלפוני או אינטרנטי וההליך לפינוי הדירה, יתחיל במהרה וללא עיכובים מיותרים .

ראשית יגיעו אנשי צוות לתת הערכת מצב באשר לפרטי העבודה, הפרוצדורות השונות הכרוכות בה, ובהתאם לכך יתנו הצעת מחיר העבודה העתידה להתבצע, תחתם עם כל פרטיה ואופניה בהסכם התקשרות על ידי שני הצדדים, החברה, והלקוח מזמין השירות .

הסכם שכזה יבטיח את השקט שלכם, כמו גם יבטיח את מדת האחריות והנכונות של החברה לעמוד במשימתה

אומדן המחיר:

מחיר העבודה יקבע לפי האופי הספציפי של העבודה .

באם זאת עבודה הובלה סטנדרטית, פינוי דירה אחרי שריפה, פינוי ירושות ועיזבונות, פינוי דירה שסבלה מהזנחה למשך תקופת זמן ארוכה, פינוי דירה של אגרן כפייתי, כל עבודה דורשת התארגנות שונה, ציוד מתאים וספציפי, חומרי אריזה וחומרי ניקוי שונים, על פי אלו תתומחר העבודה פרמטרים נוספים לשווי העבודה, הינם המרחק מן הדירה לאתרי הפסולת השונים, השירותים הנלווים אותם מזמין הלקוח ועוד .

אך כאמור, כל הפרטים מסוכמים מראש בחוזה כתוב

איסוף ואריזה:

לאחר הערכת המצב ונקיבת המחיר, תתחיל העבודה עצמה ביום בו נקבע לבצעה, מול הלקוח .

העבודה תכלול בדרך כלל את מיון התכולה, איסופה ואריזתה זאת באמצעות הציוד המתאים, קרטונים ושקיות מקצועיות המונעות פגיעה ברכוש .

בנוסף ינהג הצוות ברגישות הראויה לרכושכם

הובלה:

בתום עבודת האיסוף והמיון, תובל התכולה באמצעות ציוד מתאים, לפי אופי העבודה(מנופי הרמה, כבלים וכיו"ב) למשאיות, אשר יוליכו את הפסולת או התכולה למקומות המיועדים לכך, אף זאת, כמובן, בהתאם לרצונו של מזמין השירות. הפסולת תובל לאתרים מורשים, הרכוש המיועד לשימוש חוזר או לשימור, יובל למקום על פי בקשת הלקוח והמיועד לצדקה יובל לעמותות המתמחות בכך.

 

ניקיון:

עם תום פינוי הדירה, ניתן להזמין שירותים נלווים, כגון, ניקיון יסודי ומקצועי, חיטוי, הדברה, עבודות סיוד וצבע וטיפול בבלאי הדירה. הצוות יותיר אחריו מרחב נקי ומצוחצח ומוכן לשימוש חוזר במהירות ובזריזות.

התקשרו עכשיו:

אם ברצונכם לפנות דירה, אל תהססו והתקשרו מיד לצוות המומחים שלנו, אשר במקצועיות ויעילות מופתית יפנו את מרחב המגורים שלכם, יותירו אותו נקי, מאורגן ומסודר, ינהגו בכם וברכושכם בכבוד ואדיבות ויתירו אתכם מרוצים.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו