על ניקיון ופינוי דירה

מפנים ומנקים דירות

אם קיבלתם נכס ושמחתם על כך, ייתכן כי תהיה לכם הפתעה לא נעימה, אתם עלולים למצוא את הדירה מפוצצת בתכולה עד כדי כך שלא תמצאו את הראש והרגליים, במידה ואתם אובדים עצות הדבר הראשון שתצטרכו לעשות זה לפנות אל חברה של פינוי דירה שתעזור לכם בפינוי הדירה. ברוב המקרים החברות של פינוי דירות יבצעו גם ניקיון, חיטוי ופוליש במקרה הצורך על מנת שהדירה תהיה  במצב סביר למגורים. דירה מוזנחת ומלאה בחפצים תרחיק קונים או שוכרים פוטנציאליים, שלא לדבר על הירידה בערכה, אף בעל בית אינו מוכן שדבר כזה יקרה לו, לכן הרבה בעלי בתים המעוניינים להשכיר את נכסיהם, פונים אל חברה של פינוי דירות שתפנה את הדירה ותנקה אותה,  אם צריך גם צביעה וריענון היא אף תבצע עבור בעל הבית את השירות הנוסף הזה.

אין צורך לקרוא לכמה בעלי מקצוע

יש הסבורים שלאחר פינוי דירה הם יצטרכו לקרוא לחברת ניקיון על מנת שתבריק את הדירה, אך ברוב המקרים אי זה כך, עדיף לשלם לחברה של פינוי דירה על מנת שתבצע גם את הפינוי וגם את הניקיון, בכך אתם חוסכים זמן וכסף. החבר של פינוי דירה יודעת כיצד לנקות דירה לאחר פינוי , יש להם צוות מקצועי הקשור לניקיון, הצוות יודע באילו חומרי ניקוי לנקות ולחטא את הבית תוך שמירה על הדירה עצמה מנזקים.  במידה והדירה מוזנחת, בעלי החברה של פינוי דירה ידעו באילו חומרי ניקוי להשתמש והדירה תוחזר לבעליה נקייה ,מבריקה ומחוטאת.

שווה להשקיע בפינוי דירה

אם הנכס שלכם יקר לכם, והוא כרגע נמצא במצב מוזנח בגלל דייר או דייר מבוגר שלא היה לו את הכוח לטפל בניקיון וסדר הדירה, יהיה שווה לכם להשקיע בשירות שלפינוי דירות ובתים, שירות זה הוא אינו זול, אך הוא שווה כל שקל.  אם ברצונכם לשמור על הנכס כי הוא יקר,  ואינכם מעוניינים לאבד מערכו, כדאי לכם לפנות לשירות של פיני דירות, חברות אלה אף עובדות בשיתוף פעולה עם  שיפוצניקים, שיכולים גם לצבוע את דירתכם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו