על מה האספנות הכפייתית נותנת מענה?

אספנות כפייתית היא תופעה נפשית אשר מנהלת את האדם שסובל ממנה, וגורמת לו לאסוף חפצים בצורה אובססיבית. אנשים שלוקים בהפרעה הזו מתמודדים עם מציאות מורכבת מאוד, שכן במקום לנהל את החיים בצורה הגיונית, הם טרודים באגירת חפצים מיותרים ולקיחת חפצים מהרחוב ואפילו מהאשפה. התופעה הזו נובעת בעיה אשר יוצרת דחף בלתי מוסבר לאסוף עוד ועוד חפצים. כאשר כל חפץ מספק לאגרן איזשהו מרגוע. במקרים מסוימים מפתחים האגרנים תלות רגשית בחפצים שנאגרו בביתם. מצב בעייתי שגורר עמו בעיות נוספות.

מה עושים במקרה של אגירה כפייתית?

במידה ואתם מכירים מקרוב אדם שלוקה בהפרעה הזו חשוב להבין כי יש גורם להתנהגות הבלתי מוסברת הזו, וחשוב לפנות עם הסובל לטיפול. ולא רק הוא צריך טיפול.

גם הבית חייב לעבור שינוי מן השורש. כיוון שכל החפצים שהצטברו במקום צריכים להתפנות, וכמה שזה מהר יותר, כך יהיה טוב יותר. אמנם מדובר על עבודה מורכבת ותובענית מאוד, שכן אי אפשר לבצע פינוי של חפצים שהצטברו במשך תקופה ארוכה תוך יום אחד. אבל יש פתרונות מקצועיים שיאפשרו לכם ליהנות ממענה הולם ומפתרון יסודי ומהיר למצב שנוצר בבית.

מה מיוחד במרכז לסיוע?

  • אכפתיות – לפני הכול יש להבין כי כאשר מתמודדים על אגירה חשוב מאוד למצוא נותן שירות אכפתי. אדם שרואה את האגרן ואת המצוקה שלו, וחפץ להועיל לו מידת האפשר. את זה תחושו כאשר תתנהלו מול המרכז לסיוע.
  • ניסיון – החברה צברה המון ניסיון במהלך שנות הפעילות שלה. מספר רב של פינויים ועבודות ניקיון בוצעו על ידי הצוות של החברה.
  • אמינות – החברה אמינה וניתן לסמוך עליה. אם אתם חוששים להכניס צוות זר הביתה, אתם מוזמנים להכיר אותנו. כל תהליך העבודה יתבצע באווירה נעימה ובדיוק לפי רצונכם. אין לכם סיבה לחשוש.
  • ביטוחים – החברה מבוטחת כנדרש.
  • ציוד מקצועי – החברה מחזיקה ברשותה ציוד מקצועי אשר משמש אותה במהלך מתן השירות. משאית, מנוף למקרה הצורך ועוד.

הזמינו את המרכז לסיוע והבית יחזור להיות מקום שנעים ונוח לשהות בו.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו