עוברים לדיור מוגן? דאגו לפינוי התכולה העמוסה וצאו לחיים חדשים

פינוי מקצועי לאחר המעבר לדיור מוגן

ההורים עוברים לדיור מוגן? אתם צריכים מישהו שיפנה עבורכם דירה עמוסת תכולה לקראת השכרת הנכס או מכירתו? שי פינוי דירה הוא הכתובת הנכונה לפינוי מכל סוג, כולל פינוי פסולת לאתר פסולת מורשה בקרבתכם כי אצל שי פינוי דירה הכל נעשה בצורה אחראית על פי חוקי העזר העירוניים ולמען איכות הסביבה – שלמה, בטוחה וירוקה.

פינוי עצמאי או דרך חברה?

אל תתבלבלו לחשוב שאפשר לפנות בכוחות עצמכם את התכולה. מי שיתחיל בפינוי יבין כי המעמסה היא רבה, במיוחד אם הדירה עמוסה בתכולה מכל הגדלים, הסוגים והגוונים. לא משנה כמה הדירה מבולגנת, מוזנחת, עמוסת רהיטים ודורשת ניקיון מאסיבי – הצוות שלנו יגיע בשמחה ובכוחות משותפים יפנה את התכולה לתרומות, לפסולת ולכל מקום אחר שתבקשו. המלצה אישית – אל תנסו לפנות תכולה בכוחות עצמכם, אתם תתייאשו הרבה לפני קו הסיום.

מה כוללת התכולה וכמה סבלנות נדרשת לפינוי?

התכולה יכולה לכלול רהיטים שלמים או שבורים, כבדים או קלים, חפצי נוי, בגדים, מסמכים, כלי מטבח, ארונות ועוד ועוד. פינוי של תכולה רבה דורש סבלנות לא מעטה, ולכן חשוב שמי שמפנה עבורכם יהיה אדם סבלני, נמרץ, מהיר ומדויק. הצוות שלנו יגיע לכל מקום שיתבקש ויעניק לכם שירות מכל הלב. בזמן הפינוי אתם יכולים ללכת לעיסוקכם, להשאיר את המפתח ולחזור בשעה המיועדת, כשהכל כבר מפונה, כשהבית אחרי ניקיון, כשהפסולת באתר, ורק נותר לכם לחזור הביתה בשלום.

הכנת הנכס למגורים

דיור מוגן מאפשר למתגוררים בו את כל התנאים למחיית מגורים. כאשר עוברים לדיור מוגן אין צורך בנכס שבו גרתם, לכן אפשר למכור אותו או להשכיר לאחרים. זה הזמן להתחלה חדשה, התחלה שיש בה בשורה, אבל כדיירי הבית אתם חייבים להכין את הנכס הקיים כראוי – לפנות תכולה מיותרת, לצבוע את הקירות, לצחצח ולהבריק את החדרים, כך שהנכס יהיה ראוי למגורים. את הפינוי, הניקיון והברקת הנכס של יבצע הצוות של שי במהירות, באחריות, במקצועיות, וכל זאת בחיוך.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו