סכנה – אובססיה לספרים!

מכירים אנשים שאובססיבים לספרים?

ספרים בבית זה טוב ונחמד ואפילו הם יוצרים תחושה חמימה ומשכילה. עם זאת, כאשר הספרים מתחילים להיערם בכל פינה פנויה בבית ועל כן הם מהווים מכשול אשר עשוי להוביל לנפילה, או כאשר הספרים מגיעים למקומות מסוכנים, כגון קרבה לאש או מערכת חוטי חשמל חשופה, הרי שפה כבר יש מקום לדאגה. אי לכך, אם גם אתם מכירים אדם אשר יש לו אובססיה לספרים ואתם מבקשים להגיש לו עזרה, ואם גם אתם מבקשים להיות רגועים שבן המשפחה לא יינזק בעקבות הרגלו התמוה לאגור ספרים ללא הבחנה, הרי שגם אתם עשויים למצוא את העזרה הרצויה אצל איש מקצוע, אך גם אצל חברת "המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים"!

 

שני שלבים חשובים בדרך לריפוי

חברת "המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים" מהווה כתובת חשובה ביותר עבור כל מקרה של אגירה כפייתית, וזאת כי מדובר בחברה שיודעת לפנות כל סוג של חפץ מכל מקום (כולל פסולת) ובנוסף כיוון שמדובר בחברה שיודעת להציע שירותי ניקיון משלימים ומאוד חשובים. מדוע שני נדבכים אלו מאוד חשובים? על מנת שהאגרן ייזכר כיצד דירה אמורה להיראות ולהרגיש ועל כן יתמוך בתוצאה המסודרת והנקייה לאורך זמן, כלומר יקבל כוחות להמשיך להיגמל מהאובססיה לאגור ספרים בכול הזדמנות.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

עזרה מקיפה

יש אגרנים שאוגרים ספרים לאורך שנים ואף אינם מפנים ספרים ישנים, קרועים, או כאלו שכלל אינם מעניינים אותם, ואף יש אגרנים שאוספים מהרחוב כל ספר שנקרא בדרכם מבלי להתחשב במצבו. מאמר זה אינו עוסק בנסיבות שמובילות לכך, אך כן נעצור ונעסוק בכך  שכן יש כיצד להגיש עזרה, ועל כן נציין שני גורמים חשובים בדרך לריפוי: המשפחה וחברת "המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים". מצד אחד המשפחה מאוד חשובה וזאת כי ביכולתה לתמוך רגשית ולהפנות את האגרן הכפייתי לקבל עזרה, ושנית חברת "המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים" מאוד חשובה כיוון שיש לה ניסיון עשיר בכול הנוגע למלאכת פינוי דירה והחזרתה להיות נקייה.

שירותי פינוי ניקוי ועוד הרבה יותר

אגרנות ספרים כפייתית הינה תופעה מסוכנת כמו כל סוג אחר של אגרנות, ולו כי הספרים עשויים להיות מטונפים ועל כן לסכן את באי הבית במגוון חיידקים, לפתח בעיות עובש וריקבון, הם עשויים לגרום לאגרן להתבודד וכפי שכבר הוזכר, הם גם עשויים להוביל למעידות מסוכנות. אי לכך, טוב לדעת שחברת "המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים" לא רק יודעת לפנות את כלל התכולה לצד הרבה רגישות וסבלנות ולא רק נמנעת מזריקה של ספרים לפח (אלא משתדלת למצוא לספרים בתים חדשים במקרים שעוד ניתן), אלא היא גם מתמחה בהחזרת הבית להיות נקי, מחוטא, מסויד, מסודר וראוי למגורים. אי לכך, אם גם אתם מבקשים ליהנות משירות רגיש, מקיף, מקצועי וחשוב מעין זה – פשוט חייגו 072-2770914, כי מגיע לכם לחזור לגור בדירה ראויה!

ההשפעה המנטלית של אגרנות

אגרנות ספרים היא לא רק בעיה פיזית שמזיקה לבית ולמי שבו. היא מספקת הצצה לסבל הנפשי שמאחורי התופעה. הרבה אנשים שנתפסים בלולאה הזו לא אוגרים ספרים בגלל אהבה אמיתית לקריאה, אלא בשל צורך פנימי לאסוף, להגן ולהשאיר אחריהם יותר מאשר "רק" זיכרון. לעיתים תחושת הבדידות, חוסר השליטה על החיים או אף טראומות מהעבר הם הגורמים להתפתחות האובססיה הזו.

חשוב להבין שהאגרן כפייתי אינו פועל מתוך רצון מודע לזרום ולאגור, אלא מתוך צורך בלתי נשלט למלא פער או תחושת חוסר. לכן, ההבנה, התמיכה וההתמודדות המתבצעים במסגרת "המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים" אינם מסתפקים רק בפעולה הפיזית של פינוי הספרים, אלא הם גם כוללים התמודדות רגשית ונפשית עם הבעיה, כדי להביא לשיפור אמיתי באיכות החיים של האגרן.

כאשר מתמודדים עם אגרנות, חייבים לזכור שמדובר בהתמודדות הכוללת לא רק את הבעיה הפיזית, אלא גם את הגורמים הנפשיים המובילים אליה. לכן, השירותים המוצעים על ידי המרכז אינם מסתפקים בפעולות הפינוי בלבד, אלא גם בתהליך הבנה ותמיכה המלווה את האגרן לאורך כל הדרך.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן