סידור פינוי וניקיון הבית – הכנה למגורים למטפלת

אחד או יותר מההורים שלכם נדרשים לטיפול סיעודי בביתו? בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מידע מקיף על תהליכי סידור, פינוי וניקיון הבית כחלק מקדים להכנת סביבת המגורים למטפלת סיעודית. שירות זה מיושם על ידי צוותי העבודה של שי פינוי דירה בראשותו של שי גולד, קבלן פינוי מומחה בתחומו בעל ניסיון מקצועי של למעלה מ-30 שנה בענף פינוי דירה לכל מטרה.

יש לכם שאלות בנושא סידור, פינוי וניקיון הבית?

ריכזנו עבורכם את כל התשובות לשאלות הנפוצות

למי מיועדים שירותי סידור, פינוי וניקיון הבית?

שירותי הפינוי, הניקיון והסידור של סביבת המגורים, מיועדים לכל אילו מביניכם המעוניינים לפנות משטח ביתם פריטי תכולה ישנה ולאחר מכן לנקות ולסדר מחדש את סביבת המגורים. השירות מותאם גם לדירות מגורים ישנות ומוזנחות עם ריבוי פריטי תכולה מיותרים וגם לדירות מגורים מתוחזקות יחסית בהן קיים היקף כזה או אחר של תכולה מיותרת.

מה כולל השירות?

שירותי סידור, פינוי וניקיון הבית, כולל בתוכו את מלאכת הפינוי של פריטי התכולה המיותרים, את מלאכת הניקיון היסודי של סביבת המגורים ואת סידור וארגון סביבת המגורים בהתאם למטרה כזו או אחרת, לרבות, הכנה מקדימה של סביבת המגורים למגורי מטפלת סיעודית.

איזה פריטי תכולה מפנים משטח הדירה?

במסגרת עבודות הפינוי, נהוג למיין את פריטי התכולה המצויים בשטח הדירה ולסווג אותם לפי פריטי תכולה חסרי ערך או שימוש ולפי פריטי תכולה בהם ניתן לעשות שימוש חוזר. כך או אחרת, ההחלטה בנוגע לפריטי התכולה אותה נדאג לפנות משטח הדירה, נותרת בידיו של מזמין העבודה. באופן עקרוני, ניתן לפנות משטח הדירה כל פריט תכולה מיותר, ממוצרי חשמל ופריטי ריהוט מאסיביים, דרך תכולת אגרנות ואספנות כפייתית ועד לפינוי חפצים ופריטים ישנים שנשמרו בדירה לאורך שנים וללא כל שימוש.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

סידור, פינוי וניקיון הבית בשלושה שלבים

סידור, פינוי וניקיון הבית ב-שי פינוי דירה, הוא שירות מקצועי המיושם בשלושה שלבים מקצועיים שכל אחד מהם נועד לתמוך בשלב הבא ובסופו של דבר להעמיד לרשותכם סביבת מגורים נעימה, מסודרת ובטיחותית בהתאם למטרה שלשמה שכרתם את השירות מלכתחילה. שלושת השלבים המקצועיים שלנו כוללים:

  1. פינוי יעיל ובטיחותי של כל פריטי התכולה המיותרת המצויה בשטח הדירה והעברתה לאתר פסולת ומחזר המיועד לצורך כך – הובלת פריטי התכולה מנקודה לנקודה מיושם באמצעות מכולות ומשאיות פינוי.
  2. ניקיון יסודי של סביבת המגורים וטיפול נקודתי בבעיות תחזוקה כאלו ואחרות המופיעות בשטח הדירה, כאשר עבודות הניקיון כוללות גם פעולות חיטוי של חרסינות, אריחי קרמיקה, משטחי שיש, משטחי ריצוף, וזאת לצד עבודת סיוד קלה בקירות עם מפגעים שונים.
  3. סידור מחדש של סביבת המגורים והכנת הדירה לכל מטרה, בין אם מדובר בהכנה של סביבת המגורים למטפלת סיעודית ובין אם מדובר בפעולת סידור שנועדה לצרכי השבחת הנכס.

סידור, פינוי וניקיון הבית עם שי פינוי דירה – כל היתרונות

כצוות מוביל בתחומו בענף הפינוי, צוות הפינוי של שי פינוי דירה, בראשותו של שי גולד, קבלן פינוי מוסמך ומנוסה עם למעלה מ-30 שנות עשייה בתחום, מאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות לאורך כל הדרך, וביניהם:

  • ידע מקצועי רחב היקף בתחום פינוי דירות לכל מטרה
  • מגוון רחב של עבודות פינוי מכל סוג ובכל סדר גודל של היקף תכולה המיועדת לפיוני
  • שימוש בציוד ייעודי לאורך כל שלבי הפינוי, משרוולי פינוי, דרך מכולות ועד לרכבי ומשאיות פינוי – במידת הצורך, נעמיד לרשותכם מנוף לפינוי פריטי תכולה מיותרים מקומות גבוהות.
  • מגוון רחב של פעולות ניקיון וחיטוי בסיום מלאכת הפינוי בשטח הדירה
  • צוותי עבודה בפריסה ארצית לצד צוותים מתוגברים בהתאם להיקף שעות העבודה הנחוצות בכל דירה
  • הקפדה יתרה על כללי הבטיחות בשלבי הפינוי והקפדה יתרה על אכיפת תקנות העזר העירונית בעיר/יישוב בו מתבצעת העבודה

דגשים חשובים לפני סידור, פינוי וניקיון הבית כהכנה למגורים למטפלת

  1. הגדירו את החללים הנחוצים לכם לצורך תפקוד המטפלת בסביבת המגורים
  2. בצעו התאמות נדרשות לצרכי הנגשה של סביבת המגורים, לרבות, התקנת מאחזי יד במקלחת ובשירותים וכדומה.
  3. דאגו למקום פנוי מחוץ לדירה לצורך הצבת מכולת פינוי ומקום חניה לרכבי הפינוי במועד בו מתוכנן השירות.

רוצים לדעת יותר? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ולקבל מענה מקיף ומקצועי בכל שאלה.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו