סידור וניקיון מחסן מוזנח עם חפצים ישנים ופסולת

סידור וניקיון מחסן מוזנח

חפצים ישנים מהווים גורם מפריע. הם יוצאים מכלל שימוש ונעשים לאבן נגף. כך גם באשר לכלל המוצרים בהם אנחנו עושים שימוש במהלך היום יום. כל אריזה, כלי שבור, שאריות מזון וכלים משומשים חייבים למצוא את דרכם הקצרה לפח האשפה.

אם כך קורה – המציאות נוחה והבית שומר על מראה תקין. אבל כאשר המציאות אינה כזו, והבית צובר עוד ועוד פסולת, חפצים ישנים ולכלוך – העסק יוצא מכלל שליטה. במצב כזה אי אפשר לחיות בצורה תקינה בבית, וכל פעולה או משימה הופכים להיות אתגר מורכב.

ומה קורה במחסן?

מחסן מטבע יצירתו נועד לשמש לאחסון חפצים. אך כאשר המחסן שימושי ומאחסנים בו פריטים מתאימים, הוא במצב סביר ואפשר להיכנס, למצוא חפצים, לאחסן פריטים וכן הלאה. והכול במלוא הנוחות. אך גם מחסנים נוטים לצבור חפצים ישנים ומיותרים, רהיטים מפורקים שיצאו מכלל שימוש וכלים שבורים שמשום מה לא השליכו אותם לפח האשפה.

למעשה ניתן לומר כי מחסן הוא מקום מועד לפורענות, כיוון שיש אנשים רבים שקשה להם להחליט לזרוק חפצים, יש להם מניעה פנימית שעוצרת אותם מלהיפרד מחפצים ישנים. והפתרון הזמני שלהם, עד לקבלת ההחלטה הוא להוציא את החפץ למחסן. וכך הופך המחסן להיות מקום עמוס ומוזנח שצובר עוד פסולת וגרוטאות. מה יהיה הסוף שלו?

המרכז לסיוע לאגרנים יסלול את הדרך

כאשר מגיעים לנקודה בה אין עוד מקום לפריט אחד במחסן, ובעלי הבית חשים כי הוא לא משמש אותם, אלא מהווה מקום אחסון לאינספור חפצים חסרי חשיבות – הם יפנו אל חברה מקצועית בתחום הפינוי והניקוי. חברה כזו תוביל את המחסן למצב מאורגן ומפונה מכל מה שמיותר.

המרכז לסיוע לאגרן יודעת לבחון במבט עיניה אילו חפצים עשויים לבוא לידי שימוש, ואילו חפצים מיותרים לחלוטין וחבל על כל יום נוסף שהחפץ מונח במחסן ותופס את השטח המוגבל שלו. באמצעות הידע המקצועי והניסיון הרב שהחברה צברה במהלך השנים, היא תנהל את תהליך הפינוי ביעילות מקסימלית – הכול בצורה כזו שהלקוח יהיה מרוצה!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו