סידור דירה וניקיון

הצוות של שי מסדרים ומנקים דירות 

אם יש לכם בעיה והדירה שלכם נורא מלוכלכת, מבולגנת ומלאה בחפצים – אתם צריכים להשאיר את העבודה למקצוענים! אם יש לכם דירה בבניין שמלאה באשפה או שגר בה אספן כפייתי – או סתם אדם מבולגן במיוחד, השאירו את עבודת סידור דירה וניקיון למקצוענים של צוות פינוי דירה! התקשרו היום!

מה זה סידור דירה?

בוודאי שאלתם את עצמכם, מה – אי אפשר לסדר לבד? ברור שאפשר. לא מדובר על דירות שיש להן כמה שקיות זבל, קצת כלים בכיור וצעצועים בחדרים הלא נכונים. מדובר על דירות במצב קשה מאד, שיש להן הרבה מאד חפצים אסופים, ערימות של דברים בלתי רצויים ובעיקר הרבה מאד בלגאן, לכלוך וכאוס שמקשה על החיים. במקרה של אספנות כפייתית מדובר על אגרנות של חפצים מסוכנים לפעמים, וכמעט תמיד חסרי ערך לחלוטין שמפריעים לאנשים לגור בבניין לידם, וכמובן שגם החיים שלהם בעצמם בבעיה רצינית. סידור דירה וניקיון של כל אחד, קל וחומר של מי שאוסף דברים ללא הרף, הם בסכנה בריאותית, נפשית וחברתית.

סידור דירה הוא הליך שאנחנו מתמחים בו! אם אתם צריכים לארגן את הדירה שלכם – אל תהססו ותתקשרו אלינו כבר היום! מדובר בעבודה פיזית, לא פשוטה, שלא כדאי לעשות אותה לבד אם מדובר ברמות הקריטיות של ניקיון, חיטוי וסידור.

למה דווקא אנחנו?

אנחנו בחברת צוות פינוי דירה מתמחים שנים רבות בסידור של דירות במצב קשה. השיטות המיוחדות, העבודה המקצועית, הרגישה והאדיבה, לצד יכולות פיזיות, לוגיסטיות וטכניות – מציבות אותנו בטופ של העבודות מסוג זה בארץ. אנחנו מגיעים עם צוות גדול ועושים עבודת מיון, סידור וניקיון שלא ראיתם כמותה.

  • לנו יש את הצוות המתאים – כמות / סד"כ, כוח פיזי, ידע מקצועי בסבלות, פירוק ושינוע
  • לנו יש את האישורים המתאימים
  • לנו יש מתודות עבודה למיין, לארוז, לסדר ולתייק – לכם זה יקח שעות רבות
  • לנו את כל הקשרים בעירייה
  • לנו יש את כל הציוד הנדרש – ממנוף, דרך מכולות, מסיעים, שרוולים, ציוד בטיחות וניקיון ועוד 

איך מתבצעת העבודה?

אנחנו מגיעים אליכם מוקדם בבוקר, כדי לא להפריע לשכנים, לכם וכדי לגמור את העבודה מהר ובשעה מוקדמת כשעוד לא חם או קר מדי. אנחנו ממיינים, מסדרים, מפרקים ואורזים. אנחנו מורידים את כל הדברים הלא נחוצים – אפילו כל הדירה עם צריך, לאוטו. משם משענים את הדברים לזבל, תרומה או מכירה. אח"כ אנחנו חוזרים אליכם הביתה, ומתחילים לסדר ולקנות.

  • סידור זה לא ברמה של עוזרת בית. זה סידור משמעותי, מקצועי, שגורם לדירה להיראות כמו מוזיאון אבל גם להישאר כך.
  • הסידור כולל ניקיון משמעותי, לרבות חיטוי, הסרת כל המפגעים, חיות, מזיקים ואפילו פגרים. אנחנו עושים שימוש בחומרי ניקוי וחיטוי ברמה הגבוהה ביותר.
  • אם צריך, גם עבודות חשמל, שיפוץ וצביעה אנחנו עושים

 

התקשרו היום! 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו