סידור דירה בתל אביב וניקיון

סידור דירה בת"א

מחזיקים בבעלותכם דירת מגורים בתל אביב? ירשתם דירת מגורים בתל אביב? זה הזמן לדעת הכול על שירותי סידור דירה בתל אביב.

סידור דירה וניקיון בתל אביב, הינו שירות מקצועי המשלב בתוכו 3 פעולות מקצועיות שונות, האחת, פינוי תכולה ישנה ומיותרת משטח הדירה, השנייה, פעולת ניקיון יסודית בכל שטח הדירה, והשלישית, פעולת ארגון וסידור מחדש של סביבת המגורים.

שירות מקצועי זה מיועד לכל בעלי הדירות והבתים שביניכם המחזיקים בבעלותם נכס בתל אביב, כאשר קהל היעד העיקרי של השירות הינם משכירי הנכסים בתל אביב, וזאת לנוכח העבודה הפשוטה המאפשרת להם להשביח את הנכס העומד לרשותם במינימום אמצעים וזמן.

מהם השירותים השונים המוצעים לכם במסגרת סידור דירה וניקיון בתל אביב?

כפי שציינו לעיל, סידור דירה בת"א וניקיון, הינו שירות מקצועי המשלב בתוכו 3 פעולות שונות באופיין אך זהות במטרתן: יצירת סביבת מגורים נעימה, מטופחת וראויה למגורים. בין יתר השירותים המוצעים לכם בכל אחת מהפעולות (פינוי, ניקיון וארגון) במסגרת שירותי סידור דירה בת"א וניקיון תוכלו למצוא:

  1. פינוי דירות – פינוי יסודי של כל פריטי התכולה המיותרת והישנה המצויים בשטח הדירה, לרבות, מערכות ריהוט מסורבלות וכבדות משקל, מוצרי חשמל ישנים או תקולים, בגדים ישנים וכל תכולה אפשרית (כולל תכולת אגרנות ו/או תכולת אספנות כפייתית).

  2. ניקיון דירות – שטיפה יסודית של כל שטח הדירה, שירותי חיטוי כיורים, מקלחות, אמבטיות, חדרי שירותים ומשטחי שיש, סיוד קירות וצביעת קירות, תיקוני בלאי קלים במתקני הדירה ופעולות נוספות אותן ניתן להתאים למצבה התחזוקתי של הדירה עם סיום מלאכת פינוי התכולה המיותרת משטחה.

  3. ארגון וסידור דירות- סידור ארונות בגדים, סידור ארונות מטבח, סידור מחדש של מקום הצבתם של פריטי הריהוט בשטח הדירה, סידור כונניות ספרים וכדומה.

במסגרת השירות מוצעים לכם גם פתרונות אחסון שונים אותם ניתן להתאים לכל צרכי האחסון הנחוצים לכם בשטח הדירה.

מעוניינים להשביח את הנכס העומד לרשותכם במינימום זמן ואמצעים? צרו קשר עוד היום עם שי גולד, קבלן פינוי מוסמך בעל וותק מקצועי של למעלה מ-25 שנה בענף הפינוי.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן