סידור דירה בכפר סבא וניקיון

שי סידור דירה בכפ"ס

חודשי האביב הם ללא ספק פרק הזמן האידיאלי לסידור סביבת המגורים, ולכן, החלטנו לרכז עבורכם מידע כלל אודות שירותי סידור דירה בכפר סבא וניקיון באזור השרון.

מתגוררים בכפר סבא או באחד מהיישובים הסמוכים לה? זה הזמן לדעת הכול על סידור דירה בכפר סבא וניקיון. שירות זה מיועד לכל אחד ואחת מבעלי הדירות והבתים שביניכם באזור השרון בכלל ובעיר כפר סבא בפרט, כאשר השירות עצמו משלב בין סידור סביבת המגורים באמצעות פינוי תכולת דירה מיותרת לבין שירותי ניקיון וסדר לשדרוג וחידוש סביבת המגורים.

סידור דירה- כיצד?

סידור דירה וניקיון הינו שירות מקצועי המתחיל בפעולת פינוי יסודית של כל פריטי התכולה המיותרת המצויים בשטח הדירה. פעולה זו מאפשרת לכם להיפטר אחת ולתמיד מכל אותם פריטי תכולה מיותרים וישנים שסתם שוכבים בביתכם, תופסים מקום וצוברים אבק. בהמשך לפעולת הפינוי, תוכלו לשנות את מיקום פריטי התכולה הנחוצים לכם בשטח הדירה וליהנות מחלל פנוי ומרווח יותר.

במקביל, נותני שירות בענף הפינוי, יאפשרו לכם ליהנות ממספר פעולות פשוטות לאחסון נכון של התכולה הנחוצה לכם וזאת באמצעות פתרונות אחסון מתקדמים המוצעים לכם כיום. כמו כן, צוותי הפינוי המנוסים יסדרו עבורכם את סביבת המגורים באמצעות מספר פעולות ניקיון כגון:

  • חיטוי יסודי של חדרי הרחצה וחדרי השירותים

  • חיטוי יסודי של משטחי עבודה משיש וכיורים

  • חיטוי יסודי של חרסינות, קרמיקות וחיפוי קיר

  • סיוד יסודי של קירות הבית (טיפול נקודתי בסימני רטיבות, עובש ופטרת הקירות)

  • צביעת קירות

  • שירותי הדברה בתוך הבית/דירה וסביבתה

מתי מומלץ לבצע פעולת סידור דירה בכפר סבא וניקיון?

את פעולות הפינוי, הסידור והניקיון בשטח הדירה, מומלץ לבצע בכל אותם מקרים בהם קיים עומס יתר של פריטי תכולה מיותרים בשטח הדירה ובכל אותם מקרים בהם תהיו מעוניינים "לנצל" את שטח הדירה בצורה מיטבית יותר.

מעוניינים בסידור דירה וניקיון? זה הזמן להכיר את שירותי הפינוי והניקיון המוצעים לכם על ידי שי גולד, קבלן פינוי מוסמך העוסק ומתמחה בענף הפינוי כבר למעלה מ-25 שנה.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו