סידור בתים וניקיון – למי מיועד השירות?

 

 

מספר מילים מקדימות על שירותי הפינוי שלנו

אנחנו בצוות שי פינוי דירה עוסקים ומתמחים בביצוע עבודות פינוי מכל סוג ובכל סדר גודל כבר למעלה מ-25 שנה. צוות הפינוי שלנו מנוהל על ידי שי-גולד, קבלן פינוי מוסמך ומנוסה הנחשב לאחד מקבלני הפינוי המובילים ביותר בישראל. שירותי הפינוי שלנו מיועדים לכל מטרת פינוי דירות, תכולות ונכסים מכל סוג שהוא, והם מאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות מפתרונות שירות המותאמים באופן מדויק ומקצועי להיקף התכולה המיועדת לצרכי פינוי ולמורכבות הליך הפינוי.

סידור בתים וניקיון –מה הם כוללים?

בחלק בלתי נפרד משירותי הפינוי המוצעים על ידינו, אנחנו בצוות שי פינוי דירה החברה המומלצת לפינוי דירות, מאפשרים לכל אחד ואחת ממזמיני השירות, להסתייע גם בשירותי הארגון, הניקיון והסדר המוצעים על ידינו מייד עם סיום הליך הפינוי המקצועי והיסודי. במסגרת שירותי סידור בתים וניקיון, אנו מאפשרים לבעלי הנכס ליהנות ממספר פעולות ניקיון ארגון וסדר אשר נועדו לשנות מקצה לקצה (במקרים מסוימים) את נראות שטח הדירה בה ביצענו פעולות פינוי מקדימות.

שירותי הניקיון שלנו כוללים את כל השירותים הנחוצים לצרכי ניקוי וחיטוי יסודי של סביבת המגורים, לרבות, חיטוי ארונות קיר ומטבח, חיטוי משטחי כיור ואריחי קרמיקה, שירותי סיוד וצבע להרחקת נגעים ומפגעים שונים מקירות הדירה, שטיפה יסודית של משטחי הריצוף (כולל פוליש במידת הצורך), שירותי חיטוי להרחקת קרדית האבק ושירותי הדברה מקצועיים לצרכי הרחקת מכרסמים ומזיקים אחרים משטח הדירה.

במקביל לפעולות הניקיון המתקיימות על ידינו בשטח הדירה, אנו מתמחים גם בביצוע עבודות ארגון וסדר הכוללות: סידור ארונות בגדים, סידור מחדש של מערכות הריהוט בדירה ופעולות נוספות המותאמות לצרכי ודרישות מזמין השירות.

סידור בתים וניקיון – למי הם מיועדים?

שירותי סידור בתים וניקיון המוצעים על ידינו מיועדים למעשה לכל אחד ואחת מלקוחותינו המקיימים דרכנו פעולת פינוי תכולה משטח הבית, הדירה או הנכס, כאשר שירותי הארגון הסדר והניקיון הם למעשה שירות נלווה בתוספת תשלום לעלויות הפינוי, וזאת בהתאם להיקף העבודות הנדרשות ולמצבה התחזוקתי של הדירה.

שירות זה מיועד לבעלי נכסים מכל סוג המעוניינים לחדש את מראה הנכס שבבעלותם, בין אם מדובר בנכס בו הם מתגוררים ובין אם מדובר בנכס אותו מחזיקים לצרכי השכרתו או מכירתו.

 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן