סידור בתים וניקיון בתל אביב

שי פינוי בתים בתל אביב

אנחנו יודעים כי החיים שלכם עמוסים מאוד ואתם חיים במרוץ של להספיק את כל המטלות של העבודה והבית והמשפחה ולכן כאשר צצות משימות כמו פינוי דירה דחוף או טיפול בדירות מוזנחות את זקוקים למעט עזרה. אנחנו כאן לעזור.

אנו חברת שי פינוי דירה , חברה וותיקה ואמינה שנוצרה לסייע לכם לפנות לנקות ולחטא כל דירה בית או אזור.

מיון תכולת הדירה

אם אתם לא בטוחים שאתם רוצים לפנות את כל תכולת הדירה ותוהים אולי יש בדירה חפצים שאתם תרצו לשמור או להחזיק, זה הזמן לבצע מיון חפצים בדירה. הבעיה בדירה שגרו בה זמן רב היא בעובדה שהיא עמוסה מאוד ולכן אנו יכולים לבצע במקומכם לפי הוראותיכם מיון של החפצים בדירה.

פינוי פסולת מהבית

אם הצטברה אצלכם פסולת מהבית, נוכל לבצע  עבורכם פינוי פסולת מהבית.  אני מגיעים ואוספים בזריזות את כל החפצים המכשירים והריהוט שאתם לא צריכים, ורוצים להיפטר ממנו, אתם תיהנו לראות איך תוך זמן קצר, הדירה שלכם תיראה מפונה ונקייה ונעימה שוב.

מסדרים בתים עם בעיית אגרנות כפייתית

אנו בחברת שי פינוי דירה מציעים שירותים רבים ומגוונים. אחד השירותים הוא שירות בו אנו מסדרים בתים עם בעיית אגרנות כפייתית. אם אתם מכירים קרוב או מכר שמתקשה להשליך חפצים והבית שלו עמוס מאוד בחפצים, נוכל לסייע לו לסדר ולפנות את הדירה למצב מאורגן מפונה וחדש.

בתים מוזנחים ומלוכלכים

כולנו חולמים על בתים נקיים מאורגנים ומסודרים. אם אצלכם או אצל קרוב יש בית או בתים מוזנחים ומלוכלכים לא צריך להשלים עם המצב הזה. אנו כאן כדי לסייע. אנו נגיע נפנה אשפה, נמיין חפצים, נעשה סדר נארגן את הבית. אנו אפילו מחטאים ביסודיות בתים אם  כך אתם רוצים. נשמח לעמוד לרשותכם.

פינוי וניקיון דירות שהיו סגורות הרבה זמן

יש מצבים שוני בהם דירות עמדו ריקות זמן רב כמו למשל אם משפחה נסעה לתקופה ארוכה לאזור אחר או אפילו לחו"ל. במקרה כזה יש צורך דחוף לבצע פינוי וניקיון דירות שהיו סגורות הרבה זמן. אנו לא חוששים מדירות עמוסות או מלוכלכות. אנו נגיע עם צוות מנוסה ומקצועי ונחדש את פני הדירה.

פינוי רהיטים וחפצים מבתים

בעבר אנשים החזיקו רהיטים ומכשירי חשמל שנים רבות.  כך היה מקובל. היום אנשים מחליפים בתדירות רבה יותר רהיטים ומכשירים וחפצים מבתים. ולכן אצל רבים יש צורך בשירות של פינוי רהיטים וחפצים מבתים. אנו בחברת שי פינוי דירה נבצע עבורכם פינוי זריז נוח ומקצועי על ידי עובדים נעימים ושירותיים.

פינוי דירות ירושה

אם אתם מתכננים אכלוס מחדש של דירת ירושה, הצעד הראשון שצריך לעשות הוא לפנות את הדירה מחפצים מיותרים. כך ניתן יהיה לעבור לגור בדירה או להשכיר אותה או למכור אותה. אתם לא צריכים להתמודד עם כך לבד. אנו כאן לסייע. עבודת פינוי שתיקח לכם שבועות אנו יכולים לבצע עבורכם ביום יומיים ולחסוך לכם טרחה ומאמץ.

פינוי וניקיון מחסן

אם אתם ועד בית של בית מגורים כדאי כחלק מהתפקיד לברר שהמחסנים מפונים ומאורגנים. כך יישמר הניקיון במבנה והדיירים ייהנו מהמחסן, במיוחד אם מדובר במחסן משותף. אנו נוכל לסייע לכם ולפנות בזריזות את המחסן וגם לנקותו.

פינוי מהגג

אם אתם צריכים לעשות פינוי מהגג, כדאי לפנות לחברה שמנוסה בעבודה בגובה, כך הגג יפונה ביעילות ובבטיחות ללא דאגה או טרחה מיותרת מצידכם. ניקיון הכולל חיטוי לשטח כל הבית

אם אתם זוג עם ילדים צעירים ורכים ואתם עוברים לדירה  שגרו בה קודם דיירים קודמים, כדאי לשקול לבצע

ניקיון הכולל חיטוי לשטח כל הבית. אנו חברת שי פינוי דירה חברה מוכרת, בעלת

מוניטין מצוין, נוכל לנקות ולחטא עבורכם את הדירה לשביעות רצונכם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו