סידור בתים וניקיון בראשון לציון

שי סידור בתים בראשון לציון 

אם אתם מחפשים סידור בתים וניקיון בחולון כדאי להתעניין בשירותים שאנו, חברת שי פינוי דירה, מציעים.

אנו חברת ניקיון ופינוי ותיקה ומוכרת. שמנוהלת זה שנים רבות בהנהלה מקצועית יעילה ואמינה. העובדים שלנו מקצועיים ותיקים והגונים.

מיון תכולת הדירה

אם מצד אחד אתם רוצים לשמור חלק מהתכולה של דירה שאתם רוצים לפנות אך מצד שני אין לכ זמן פנוי או כוח לבצע את המיון הארוך והמורכב הזה, אנחנו כאן לשירותכם. אנו נגיע ונמיין את החפצים בקפדנות  וביעילות  בדיוק לפי ההנחיות וההוראות שלכם.

פינוי פסולת מהבית

 לכל אחד יש פסולת בבית. לאו דווקא אשפה אורגנית, אלא ניירות, עיתונים, ולפעמים חפצים שפשוט אין בהם כל שימוש והם סתם הופכים את הבית עמוס וגדוש ומונעים מהבית להיראות נקי ומסודר. אנו יכולים לסייע לכ לפנות פסולת מהבית, גם אם מדובר בחפצים כבדים ומאסיביים.

מסדרים בתים עם בעיית אגרנות כפייתית של חפצים

גם בתים עמוסים של אגרנות כפייתית ניתן לסדר. לא כל חברת ניקיון יודעת להתמודד עם בתים עמוסים של אגרנות כפייתית אך אנו חברת שי פינוי דירה מסדרים בתים עם בעיית אגרנות כפייתית של חפצים. אנו מנוסים בתחום ויודעים לתת סיוע ותמיכה לאגרן ולבני משפחתו.

בתים מוזנחים ומלוכלכים

אם מסיבות שונות לא היו לכם זמן או אפשרות לנקות ולארגן את הבית, והבית הגיע למצב בו יש להחזירו למצב נקי מסודר ומאורגן, אנו כאן לשירותכם. אנו לוקחים בתים מוזנחים ומלוכלכים מאוד ומפנים אותם, מנקים אותם. עד כי הופך שוב נעים ונוח לחיות בהם.

פינוי וניקיון דירות שהיו סגורות הרבה זמן

חשוב מאוד לבצע ניקוי ופינוי  דירות שהיו סגורות הרבה זמן. דירות כאלה אוגרות לכלוך אבק וחפצים בהן מתקלקלים ונהרסים עם הזמן. אנו נגיע נפנה מכשירים מקולקלים, נפנה רהיטים ישנים ומתפרקים. ננקה ונפנה בצורה יסודית דירות כאלה עד כי אפשר יהיה שוב לעשות בהן שימוש נעים ונוח.

פינוי רהיטים וחפצים מבתים

אם יש לכם חפצים מיותרים או רהיטים כבדים שאתם ממש רוצים להיפטר מהם, אבל קשה לכם לבד, אנו, חברת שי פינוי דירה כאן בכדי לסייע לכם. הזמנת סבלים בכדי לפנות חפצים עולה כסף רב, זול יותר ומשתלם יותר לפנות אלינו, חברת שי פינוי דירה לביצוע מקצועי וזול של פינוי רהיטים וחפצים מבתים.

פינוי דירות ירושה

דירות ירושה דורשות טיפול רב, יש צורך בסידורים מנהלתיים ומשפטיים סביב דירות ירושה לעיתים או שיפוץ הדירה אם יש צורך לחדש בה צנרת או סיוד או מרכיבים נוספים בדירה שיש לתקן. אך אין ספק שהצעד הראשון והחשוב הוא לבצע פינוי דירות ירושה. יש לפנות את כל החפצים הישנים שאין בהם שימוש והם מפריעים לאכלוס מחדש של הדירה.

פינוי וניקיון מחסן

חשוב כל תקופה מסוימת לבצע פינוי וניקיון מחסן . המחסן מתמלא במהירות ומהר מאוד מגלים כי יש במחסן גם חפצים רבים שמומלץ להשליך כי אין בהם שימוש או שהם כבר מקולקלים. אנו נגיע ובזמן קצר נפנה עבורכם את המחסן וננקה אותו להמשך שימוש נוח ונעים במחסן.

פינוי מהגג

פינוי מהגג הוא חשוב כדי לעשות שימוש נוח בגג וכן כדי לשמור על בטיחות כלל המבנה. אנו בחברת שי פינוי דירה נגיע ונפנה עבורכם את הגג בזהירות ובטיחות.

ניקיון הכולל חיטוי לשטח כל הבית

אם חשוב לכם להיכנס לגור בדירה בראש שקט ורגוע, לדעת שמשפחתכם גרה בדירה היגיינית ובטוחה אתם מוזמנים להזמין מאיתנו שירות מצוין של ניקיון הכולל חיטוי לשטח כל הבית. אנו בחברת שי פינוי דירה תמיד לשירותכם במקצועיות ואדיבות.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו