סידור בתים וניקיון בפתח תקווה

שי סידור בתים בפתח תקווה

אם אתם מחפשים חברת סידור בתים וניקיון בפתח תקווה, מומלץ לפנות לחברה איכותית ורצינית כמו שי פינוי דירה.

אנחנו חברת פינוי דירה וניקוי דירה וותיקה ואיכותית. אנו שנים רבות מפנים דירות רבות בכל אזור בארץ, אנו מפנים דירות ירושה, מפנים תכולה מדירה, מפנים דירות אגרנות כפייתית וגם מפנים גגות מאשפה מנקים ומפנים חצרות וכמו מפנים גם מקלטים ולמעשה כמעט כל שטח שאתם רוצים לפנות.

אנו נותנים גם שירותי ניקוי לדירה אותה אנו מפנים וגם שירותי חיטוי דירה.

מיון תכולת דירה

יש דירות בהן בעל הדירה רוצה לפנות את כל התכולה. בדירה כזאת אין צורך למיין את החפצים בדירה. מיון החפצים נדרש כאשר אתם, בעלי הדירה, רוצים לשמור חל מהחפצים ואת שאר החפצים להשליך. במקרה כזה נשלח לכם עובדים מנוסים שביצעו מיוני חפצים רבים, שימיינו לפי ההנחיות שלכם את החפצים בדירה.

פינוי פסולת מהבית

יש דירות שהצטברה בהן פסולת. לעתים הדיירים הקודמים בדירה לא פינו מסיבות שונות פסולת מהדירה. פסולת לא חייבת להיות ממש אשפה אורגנית אלא גם חפצים ישנים שאין בהם שימוש או מכשירי מקולקלים. אין זה משנה איזו אשפה יש בדירה. אנו נפנה אותה ללא בעיה ובזריזות.

מסדרים בתים עם בעיית אגרנות כפייתית של חפצים

יש מודעות גוברת כיום לתופעה של אגרנות כפייתית. מדובר באנשים שאינם משליכים פסולת או חפצים מקולקלים שאין בהם שימוש ואוגרים אותם בבית יש אנשים שעצם המחשבה על השלכת חפצים גורמת להם מצוקה וחרדה. אנו בחברת שי פינוי דירה מפנים ללא בעיה דירות עמוסות של אגרנות כפייתית.

בתים מוזנחים ומלוכלכים

לא כל הבתים הם בתים של אגרנות כפייתית, גם בתים בהם לא נאגרו חפצים רבים יכולים להיות בתים עם עומס של לכלוך וחפצים מיותרים. יש בתים מוזנחים ומלוכלכים שלא טופלו זמן רב. אנו לא חוששים להגיע גם לבתים מוזנחים במיוחד, למיין, לפנות לנקות ולחטא אותם עד שיגיעו למצב חדש ונקי.

פינוי וניקיון דירות שהיו סגורות הרבה זמן

יש מצבים שונים בהם צריך לעשות פינוי וניקיון של דירות שהיו סגורות הרבה זמן לעתים בעלי דירה נפטרו ונשארה דירה שלא אוכלסה בזמן או דירה שיצאו ממנה שוכרים ולקח זמן למצוא עבורה שוכרים חדשים. גם בדירה כזאת יש צורך בחברה רצינית שתעשה פינוי יסודי בניקוי יסודי של הדירה.

פינוי רהיטים וחפצים מבתים

יש מקרים שונים בהם אתם זקוקים לשירות של פינוי רהיטים וחפצים מבתים. לעתים יש בדירת הפינוי רהיטים ישנים כאשר כבר רכשת ריהוט חדש. לעתים רהיטים אלה מאסיביים וכבדים ויש לכם צורך לפנות אותם כי קשה ובלתי אפשרי עבורכם לפנות אותם לבד. גם מכשירי חשמל כבדים, ובלתי תקינים נאספים לעיתים בבתים רבים. חברת פינוי טובה תפנה אותם.

פינוי דירות ירושה 

אם קבלתם בירושה דירת ירושה זאת לא משימה פשוטה לפנות אותה. פינוי דירות ירושה יכול להיות מורכב במיוחד אם מדובר בדירה עמוסת חפצים שחיו בה שנים רבות. עבור אדם שאינו מצוי בכך משימה של פינוי דירת ירושה יכולה להמשך ימים רבים ולקחת זמן רב ומאמץ רב לכן מומלץ וכדאי ליצור קשר עם חברת פינוי דירה שתפנה בהצלחה דירת ירושה ותחסוך לכם זמן ומאמץ.

פינוי וניקיון מחסן

כולנו כמעט נוטים להעביר למחסן הפרטי או למחסן השכונתי חפצים שאין לנו צורך בהם. המחסנים שלכם הולכים ומתמלאים והחפצים בהם נהרסים ורובם או חלקם כבר לא ראויים לשימוש או שפשוט לכם ספציפית אין כבר שימוש בהם. חפצים ישנים אוגרים אבק ולכלוך והמחסן שבדרך כלל לא מנקים אותו בתדירות גבוהה הופך מלוכלך מאוד, ולכן מומלץ לפנות לחברת פינוי וניקיון מחסן שתפנה בהצלחה את המחסן הפרטי שלכם או המחסן השכונתי שלכם.

פינוי מהגג

באזורים עירוניים צפופים דיירים רבים בבניינים משותפים לא מוצאים מקום לאחסון חפצים  שאין להם מקום בבית, לעתים אין מחסן או המחסן מלא ואנשים אוגרים חפצים רהיטים ומכשור על הגג. זה מסוכן ולא מומלץ, לכן כדאי לפנות לחברת פינוי דירה ולבצע בזריזות פינוי מהגג.

ניקיון הכולל חיטוי כל שטח הבית

אנשים רבים רוצים לבצע ניקיון הכולל חיטוי כל שטח הבית לפני שהם נכנסים לדירה כלשהי. אם אתם לא בטוחים ברמת ההיגיינה שהתקיימה בדירה לפני שאתם נכנסים אליה, יהיה בטוח ביותר להיכנס לדירה שעוברת חיטוי יסודי. חיטוי יבוצע בעזרת חומרים שינקו בצורה יעילה חיידקים בקטריות פטריות בדירה וכמובן הדירה גם תנוקה כך שגם תיראה נקייה ותהיה גם לאחר חיטוי יסודי.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו