סידור בתים וניקיון בפרדס כץ

שי סידור בתים בפרדס כץ

אם אתם מחפשים שירות של סידור בתים וניקיון בפרדס כץ, אנחנו הכתובת עבורכם! אנחנו חברה מוכרת ומומלצת בכל הארץ שמבצעת פינוי דירה, סידור בתים, ניקיון בתים ואפילו מחטאת בתים לפי הנחיות הלקוח. אנחנו חברה המנוהלת במקצועיות ומעסיקה עובדים הגונים ובדוקים.

מיון תכולת הדירה

אם אתם רוצי לפנות דירה מהתכולה שלה או פשוט לעשות ארגון יסודי של החפצים בבית ולהפטר מכל מה שאתם לא צריכים ומעמיס על הסדר בבית, אנו כאן למיין עבורכם את החפצים. אנו מגיעים ולפי ההנחיות וההשגחה שלכם ממינים עבורכם את החפצים מה להשאיר ומה להשליך.

פינוי פסולת מהבית

כל בית, גם אם הוא בית נקי ומסודר מכיל חפצים רבים שכבר אין בהם שימוש והם לחינם מעמיסים על הבית ועדיף לבצע בהם פינוי פסולת מהבית. אם אתם מחפשים חברה שאפשר לסמוך עליה ויש בה כתובת והנהלה אמינה ומקצועית, אני כאן בחברת שי פינוי דירה לשירותכם לביצוע פינוי פסולת מהבית.

מסדרים בתים עם בעיית אגרנות כפייתית של חפצים.

הרבה יותר אנשים ממה שזה נדמה, מתמודדים עם תופעה של אגרנות כפייתית. זה נפוץ בגילים מבוגרים אבל יש גם צעירים שקשה להם להשליך חפצים שרוב האנשים ישליכו לאשפה בלי לחשוב פעמיים. בבתי עמוסים כאלה, חשוב לקבל סיוע מחברה בעלת ניסיון והצלחות מוכחות בתחום כמונו, שי פינוי דירה.

בתים מוזנחים ומלוכלכים

אם לכם או לקרובים או חברים יש בתים מוזנחים ומלוכלכים, זאת לא בושה לבקש עזרה. אנו בחברת שי פינוי דירה מנקים בצורה סולידית גם בתים מלוכלכים מאוד. אנו לא מתלוננים או מעבירים ביקורת ומפנים לכלוך ומנקים ומחטאים את הבית.

פינוי וניקיון דירות שהיו סגורות הרבה זמן

דירות שהיו סגורות הרבה זמן אוגרות הרבה אבק ולכלוך. חפצים שהיו מאוחסנים בדירות כאלה מתקלקלים והופכים חלק לפסולת. אנו בחברת שי פינוי דירה מנקים, מפנים מארגנים, וגם מחטאי במסירות דירות שהיו סגורות הרבה זמן.

פינוי רהיטים וחפצים מבתים

אם אתם אזרחים ותיקים ואין לכם מי שיסייע לכם לפנות חפצים כבדים מהדירה או רהיטים ישנים שאתם לא משתמשים בהם, אנחנו יכולים בשמחה לסייע לכם. אנו מבצעים פינוי רהיטים וחפצים מבתים במחירים זולים יותר מאשר סבלים רגילים.

פינוי דירות ירושה

לעיתים אתם צריכים לבצע פינוי דירות ירושה במהירות ואין לכם זמן לפנות את הדירה בהדרגה בעצמכם, כמו למשל אם יש צורך למכור בזריזות את הדירה כדי לחלק דירת ירושה בין אחים וכולי. אנו יכולים להגיע ולפנות דירת ירושה בהתראה קצרה ובזריזות בלוחות זמנים קצרים.

פינוי וניקיון מחסן

כדי שהחפצים שלכם באמת יישמרו בצורה טובה במחסן חשוב מידי פעם לבצע פינוי וניקיון מחסן. אנו מגיעים, מפנים חפצים מקולקלים או כאלה שאתם לא רוצי מנקים ביסודיות ומסדרים עבורכם את המחסן.

פינוי מהגג

האם אתם יודעים מה מאוחסן על הגג? כדאי לוודא שלא מאוחסנים חפצים על הגג ואם יש שם חפצים , נוכל בשמחה לפנות לכם את הגג ולנקותו . אנו מנוסים ומוכשרים לעבודה על הגג.

ניקיון הכולל חיטוי לשטח כל הבית

אם אתם עוברים לדירה ורמת ההיגיינה שנשמרה בה לא ידועה לכם, בהחלט מומלץ לבצע  ניקיון הכולל חיטוי לשטח כל הבית . אנו מבצעים שירות כזה במחירים אטרקטיביים וביצוע יסודי ומקצועי.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו