סידור בתים וניקיון בכפר סבא

שי סידור בתים וניקיון בכפ"ס

אם אתם מחפשים שירות סידור בתים וניקיון בכפ"ס כדאי לפנות לחברה מנוסה ואיכותית כמו שי פינוי דירה.

אנו מבצעים שירותי פינוי דירות, שרותי ניקיון, שירותי מיון ופינוי חפצים, וכן שירות של חיטוי הדירה לפני אכלוסה.

סידור בתים וניקיון בכפ"ס – מיון תכולת הדירה

אם אתם לא רוצים לפנות את כל תכולת הדירה בדירה שאתם מעוניינים לפנות,

הרי צריך לעבור על כל החפצים והמכשירים והרהיטים ולהחליט מה נשאר ומה יפונה המשימה

הארוכה הזאת לא חייבת להתבצע על ידכם. אנו נשמח לבצע מיון של החפצים עבורכם לפי ההנחיות שלכם.

פינוי פסולת מהבית

אם התאספה פסולת ואשפה בבית שלכם, גם אם מדובר בכמות גדולה של פסולת, זה הזמן לעשות מעשה ולהפטר מכל כמות הפסולת. אנו חברת שי פינוי דירה נפנה עבורכם את האשפה והפסולת מהבית גם אם מדובר בפסולת רבה ובאשפה רבה.

מסדרים בתים עם בעיית אגרנות כפייתית

לא כל בית עמוס הוא בית של אגרנות כפייתית. בתים של אגרנות כפייתית הם עמוסים במיוחד ולעתים קשה להיות בהם בשל עומס החפצים.

אגרנים כפייתיים מתקשים להשליך לפח חפצים שרוב האנשים משליכים ללא מחשבה נוספת. אנו מסדרים בתים עם בעיות אגרנות כפייתית ומסיעים ברגישות לאגרן להפטר מחפצים.

בתים מוזנחים ומלוכלכים

בתים יש לתחזק באופן יומיומי ולהשקיע בהם כל הזמן עבודה כדי שיישארו מסודרים ונקיים, יש תקופות שקשה יותר לשמור את הבתים נקיים והם עלולים להפוך להיות בתים מוזנחים ומלוכלכים אם הבית מסיבות שונות הפך להיות מוזנח ומלוכלך תוכלו להפוך אותו שוב לנקי ומתוחזק בעזרת חברת פינוי וניקוי דירה.

פינוי וניקיון דירות שהיו סגורות הרבה זמן

יש מקרים שונים בהם דירות היו סגורות הרבה זמן. כך לדוגמא אנשים מבוגרים עוברי לעתים לדיור מוגן, או עוברים לגור בכל מסגרת אחרת או אנשים שהיו בחופשה ארוכה או שליחות בחו"ל והשאירו את הדירה סגורה – דירות כאלה זקוקות לשירות של פינוי וניקיון דירות שהיו סגורות הרבה זמן. אנו נגיע נפנה לכלוך ואשפה.

ננקה את הדירה ביסודיות ונוכל גם לחטא אותה אם תרצו בכך.

פינוי רהיטים וחפצים מהבית אם יש לכם רהיטים וחפצים לא נדרשים בבית שמפריעים לסדר ולניקיון בבית זה הזמן לפנות את הבית וליהנות מבית נקי ומאורגן ונעים.

אנו חברת שי פינוי דירה נגיע נמיין עבורכם את החפצים נארוז עבורכם את החפצים שיש להשליך ננקה עבורכם את הבית וניתן גם לחטא את הבית אם תרצו שירות שכזה. זה יחסוך לכם מאמצים רבים וזמן רב.

פינוי דירות ירושה

אם קיבלתם דירה בירושה יש צורך לסדר עניינים רבים כדי לעשות בה שימוש מכניס. אחד הצעדים הראשונים הוא לפנות את הדירת ירושה כדי שיהיה ניתן לעשות בה שימוש כלומר להשכיר אותה או למכור אותה או אפילו לעבור לגור בה. לכן פניה לחברת פינוי דירה תחסוך לכם מאמץ וזמן.

פינוי וניקיון מחפצים

יש אנשים שחושבים לעשות פינוי וניקיון מחפצים לבד. זה קשה ומתיש ויכול לקחת ימים רבים במיוחד אם הדירה עמוסה ומלאת חפצים חברת פינוי דירה תסייע לכם לפנות בזריזות ויעילות את הדירה מחפצים ואשפה.

פינוי מהגג

אם אתם צריכים לבצע פינוי מהגג חשוב מאוד לא להתמהמה עם זה ולבצע זאת בזריזות. אם יפלו חפצים מהגג ויפצעו מישהו זה יכול להיות מאוד לא נעים וגם לגרום לתביעות ובעיות. חברת פינוי דירה כמו שי פינוי תפנה לכם את הגג.

ניקיון הכולל חיטוי לכל שטח הבית

חשוב פעמים רבות לא להסתפק רק בניקיון רגיל אלא לבצע ניקיון הכולל חיטוי לכל שטח הבית. אם יש לכם ילדים צעירים או בני משפחה מבוגרים או בני משפחה שחולים במחלות כרוניות חשוב מאוד שדירה שאתם עוברים אליה תהיה גם נקייה וגם מחוטאת ולכן ניתן לקבל מאיתנו שירות של ניקיון הכולל חיטוי לכל שטח הבית.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן